-.Bir Ay Sonra.-
'Bay Kim' kişisi 'İyilik Meleğim' olarak değiştirdi
Güzel Çocuk
Günaydın efendim!!
Gece bayağı bir kar yağmış bu yüzden bu gün okullar tatil
Eğer hala kahvaltı yapmadıysanız gelin kahvaltı yapalım, ne dersiniz?İyilik Meleğim
Çok güzel olur Jeongguk
Yarım saate orada olurum sanırım
Gelirken almamı istediğin bir şey var mı?Güzel Çocuk
Yok yok, lazım değil bir şey
Siz gelin yeterrİyilik Meleğim
Tamamdır, yarım saate görüşürüzGüzel Çocuk
Görüşürüzz-
Bay Jung
JeonggukJeongguk (akşam vardiyası)
Evet Bay Jung?Bay Jung
Bu akşam izinlisin normalde değil mi?Jeongguk (akşam vardiyası)
Evet efendim, perşembe günleri izinliyimBay Jung
Eşim doğum yaptı o yüzden gece onunla kalacağım, rica etsem bu akşam da çalışabilir misin?
Merak etme maaşına eklerim fazladan çalıştığın saatleri
Hatta aslında bu gün, yarın ve Cumartesi de iki saat fazladan çalışsan, yani erken gelsen olur mu?
Akşam aynı saate yine marketi kapatır evine geçersin
Onları da eklerim tabii ki maaşına merak etmeJeongguk (akşam vardiyası)
Elbette efendim, siz karınızın yanında olun, ben 5'de orada olurum siz merak etmeyinBay Jung
Tamamdır Jeongguk, teşekkür ederim'Jung Hoseok size para yolladı'
Jeongguk (akşam vardiyası)
Şey, efendim
Bana fazla yolladınızBay Jung
Teşekkür himayetinde olarak düşün Jeongguk, hadi iyi günlerJeongguk (akşam vardiyası)
İyi günler efendimJeongguk kahvaltıyı hazırladı, maaşını haftalık alıyordu ve eski patronu da iki maaşını da geri vermişti, elbette Taehyung sayesindeydi, yoksa o huysuz adamın ona parasını vermesinin imkanı yoktu. Elbette Jeongguk'un bundan haberi olunca da çok mahçup olmuştu.
Hadi ama! Bu kişi Kim Taehyung'du. Elbette bütün heybeti ve hükmü ile herkese diz çöktürürdü. Hiç uğraşmazdı bile, Taehyung'un T'si yeterdi insanların ardına bakmadan kaçması için. Ama Jeongguk asla korkmaz, bu adam ile beraber film izler, bazenleri onda kalır, lunaparka dahi giderdi. Elbette şaşırtıcı ama gerçek, hayatında doğru düzgün gülmemiş bile olan bu adam onunla her daim mutluydu ve eğleniyordu!
Kapının çalması ile Jeongguk ısıttığı ekmekleri de ekmek sepetine koyup masaya bırakmış ve kapıya yönelmişti. Karşısında yine takım elbisesi ile duran Taehyung'a "Hoş geldiniz efendim, içeri geçin sofra hazıır!" dedi neşeyle. "Jeongguk bir ayı aşkındır konuşuyoruz ve yakınız, neden hala efendim diyorsun?" diye sordu nazikçe Taehyung.
O, onu hayatına katmak isterken, bu duygusunu bastıramaz hâle gelirken karşısındaki çocuğun hiç bir saygı sınırını aşacak kadar bile ona yakın olmadığı düşüncesi ise onu çıldırtıyordu. "Ah, sizi kırdıysam özür dilerim, sadece hoşuma gidiyor. Ve siz benim iyilik meleğimsiniz, hayatımı kurtardınız, maaşımı sayenizde alabildim, burslu olduğum halde Jimin benimle konuşmaya devam ediyor, bana şans getirdiniz ve iş bulmamda yardım bile ettiniz. Ayrıca bunlardan daha önemli olan, en önemlisi sizsiniz. Siz Kim Taehyung'sunuz, benim için ailesiniz, her şeysiniz." dedi ve bu uzun cümlenin ardından içine bir soluk çekti.
Adından ise donup kalacağı bir şey yaşandı...
-uc bın sene sonra slm-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
random number | taegguk ✓
FanfictionKimsesiz olan Jeongguk'un, okulda rahatsızlanması sonucu tek başına çıkmaya izni olmadığı için bir ebeveynini aramaya ihtiyacı vardı. Ancak çevresinin onu zengin ve çevreli olarak biliyor oluşu yüzünden arkadaşının yanında müdür yardımcısına "Kimsem...