(Runa)
Ezek szerint Mira a játékszervező?
Nagyon úgy tűnik - mondta Usagi
Mikor elhagytuk az alagutat,a napot valami eltakarta.Mikor felnéztünk az égre egy nagy pikk király kártyával találkoztunk, nem messze pedig a többi figurás lappal,és a Shibuya téren a kivetítőn az állt;következő szint
Akkor úgy tűnik vannak figurás lapok.
Majd a tér közepén elkezdtek gyülekezni a többi játekosok.Voltak olyanok akik ránézésre újak voltak,voltak olyanok is akiket csak nem ismertem de profiknak tűntek,de voltak a Partról is túlélők.
Majd a pikk király jele a fejünk fölött jelent meg,majd lelőtt egy teljesen fekete ruhás férfi egyszerre vagy három embert,majd mindenki futásnak eredt.Megvan a pikk királyunk. - mondta Chishiya teljes nyugotsággal.
Ja,de ha nem akarunk meghalni akkor le kéne lépnünk.
Akkor menjünk.
Várj!Az a kocsi a Partról van. - mutattam egy szürkére.
Az talán beindul.Odafutottunk majd beültem a kormány mögé,Chishiya pedig mellém majd szerencsénkre beindult az autó így le tudtunk lépni.
Hova menjünk? - tettem fel a kérdést
Hozzád - válaszolta.
Legyen.
Majd a kocsival vettem egy hirtelen 180°-os kanyart amitől Chishiya kicsit nekivágódott az ajtónak,majd rám nézett ilyen;most kinyírlak szemmel.Mivan?Azt mondtad hogy hozzám menjünk,és az a másik irányba van. - húztam félmosolyra számat.
Az út többi részén pedig nem szóltunk egymáshoz.Mikor odaértünk kiszállva a kocsiból a lábtörlő alól elővettem a kulcsot,majd kinyitottam az ajtót.
Beérve a házba ledőltem a kanapéra majd vártam Chishiyát hogy Ő is helyet foglaljon valahol.Mikor ezt megtette csendben ültünk,és azt vártuk hogy mikor szólal meg valamelyikőnk.Hogyan tovább? -kezdeményeztem a beszélgetést.
Elmegyünk a kártyák irányába megkeressük a játékot,játszunk,aztán ha az összes kártya megvan reménykedünk hogy elhagyhatjuk ezt a helyet.
Legyen,de még várjunk egy napot mert fáradt vagyok,és úgy nem nyerhetünk.
Jó,de holnap reggel indulunk a kőr játékhoz.
Oké.Amúgy jut eszembe,te mit csináltál Niragival?Mert ahogy láttam kicsit meg lett pörkölve,és csak te lehettél olyan bátor hogy ezt meg merjed tenni. -kérdeztem kiváncsian.
Nem halt meg? -kérdezte meglepődve.
Nem,sajnos.
Az nagy kár....Na de, alszok itt a kanapén,te menj csak föl a szobádba.Jó éjszakát Runa! -zárta le a beszélgetést Chishiya.
Jó éjt. -majd felmentem bedőltem az ágyba,és most kivételesen gyorsan elaludtam.
Egyszercsak éreztem valami furcsát majd mikor már tudatomnál voltam,ugyanis még éjszaka volt,az a furcsa az volt,hogy valaki bemászott az ágyamba majd átölelt.Bocsi.Nem tudtam aludni. -hallottam meg egy elfáradt Chishiyát.
Nincs baj,gyere csak. -majd én is átöleltem majd el is nyomott az álom.
Reggel már senki sem volt az ágyamba így inkább felkeltem és lementem a lépcsőn megnézni, hogy Chishiya ott lent tartózkodik-e.Igazam lett.
Jó reggelt. -köszöntem.
Neked is.
Ma megyünk akkor? -kérdeztem.
Aha.
És melyikhez?
Amelyik a legközelebb van,ugyanis nincs kedvem egy hosszabb út során össze találkozni a pikk királlyal. -mondta Chishiya halál nyugodtan.
Legyen.
Indulunk?
Aha
Mikor elhagytuk a házat,úgy döntöttünk hogy sétálva megyünk a célponthoz ugyanis autóval eléggé feltűnő lett volna.
Mikor odaértunk egy börtön fogadott minket, felette a kör jumbo lappal.Hurrá egy kör játék. -mondta a fiú.
Megyünk? - kérdeztem,majd meg indultunk a bejárat fele.
Beérve elég sok játékossal találtuk szembe magunkat.Kb tizenöten,de lehet huszan is voltak.
Chishiyával beálltunk egy sarokba mikor már elvettük a nyakörveket a telefonok helyett, és vártunk.A regisztráció lezárult,nehézségi szint:kör jumbo.
Majd elmondta a szabályokat is.
Majd odajött odajött hozzánk egy teljesen megrémült emberke.Csatlakozhatok hozzátok?Ippeinek hívnak.
Persze legyen. -mondtuk egyszerre.
Ti egy pár vagytok? -kérdezte új ismerősünk.
Erre nem akartam válaszolni ezért inkább otthagytam őket gondolataikkal,és lementem kajálni.Találtam egy rohadt finom kekszet amit elkezdtem zabálni,de nyugodni még itt se hagytak ugyanis megszólalt a női hang hogy be kéne rohadni egy magánzárkába.
Mikor megindultam az egyik zárka felé,valaki utánnam szólt.
Pikk...a jeled.
Szinte egyből felismertem a nyugodtsággal teli hangot.Chishiya.
Kösz. -majd felé fordultam,rá mosolyogtam majd beléptem a zárkába.
Kérem mondja a szimbólumát!
Pikk. -feleltem.
Majd szinte egyből kinyílt a zárka ajtaja.
(Chishiya)
Ti egy pár vagytok? -kérdezte kettőnktől Ippei.
Ahogy ezt kimodta Runa egyből,szó nélkül lelépett,és otthagyott minket.
Majd felém fordult Ippei.
Nem....még nem. -adtam választ előző kérdésére.
Hogyhogy?Ő nem szeret?
Nem tudom.Eddig még sohasem szerettem senkit.Nem is értek ehez.
Majd meghallottuk a női hangot,így mennünk kellett egy-egy zárkába.
Utamon megláttam magam előtt,háttal Runát,aki eléggé félve kezdte megközelíteni az ajtót,így feltételeztem,hogy nem tudja a szimbólumát.
Pikk. -mondtam neki majd meg indultam egy zárka felé,de még halottam hogy egy halk köszi hagyta el száját.
Mikor megadta mindenki a jelét,és kiengedtek minket a zárkákból,szememmel egyből a lányt kerestem.
(Runa)
Mikor megtaláltuk egymást Chishiyával és persze Ippeivel,meg indultunk az úgynevezett "nagytér" felé.
Mikor odaértünk nem sokkal később odajött hozzánk egy "csodás"rajzfilmből szabadult lány és nekiállt nekünk pofázni.Sziasztok!Nincs kedvetek csatlakozni a csapa...
Nem nincs. -zártam le ennyivel a beszélgetést,ugyanis egy csapatot kezdett létrehozni,ami ebben a játékban nem feltétlenül jó ötlet.
____________________________________________
Bocsánat a késésért!
VOUS LISEZ
Emberek akiket már nem ismersz (Chishiya ff.)
Fanfiction"Ha az ember egyszer úgy is meghal,akkor nem mindegy melyik világba?!"