3. Kişi Anlatımı
Çağrı'da,Ege ve Cemre gibi hızla içeri daldığında gülmeden edememişti Derin.Hızla giderek Derin'e sarıldı ve mırıldanarak kızı azarlamaya başladı.
"Kızım sen hasta mısın?Sana mı kaldı Vefa'yı kurtarmak?!Ya bi' şey olsaydı sana?Ben yaklaşma dedikçe neden kendini iyice onlara bağlıyosun?"
"Çağrı,o konu kapandı zannediyordum ben?"
"Kapanmadı Derin,kapanamaz.Sen dediğin şeyin farkında mısın?Vefa'yla çıkmak ne demek?"
Gözü bileğindeki bilekliğe kaydı ve bileğini nazikce tutarak o bilekliği çıkardı.
"Çağrı,kendine gelir misin?Kim verdi sana bana karışma hakkını,ver bilekliğimi."
"Vermeyeceğim Derin.Sen de bi daha onlarla görüşmeyeceksin."
"Pardon?"
"Pardonu yok,kendine de bize de zarar vereceksin.YA HALA NEYİ ANLAMAK İSTEMİYOSUN?"
"Çağrı,bağırmasana kıza."
Derince nefes aldı Çağrı.Sakinleşmek ister gibiydi.Derin bu davranışlarını bencillik zannetse de değildi.Çağrı,Derin'e zarar gelmesin diye uğraşıyordu.Cemre,Derin'e 'Çağrı yine çocukluk yapacak." demişti ama asıl çocuk Derin'di.Derin tekrardan sivri dilini tutamamıştı ve konuşmaya başladı.
"Bana bak Çağrı,bu hayatı ben yaşıyorum ve seni ilgilendiren en ufak bi durum da yok.Bir şey olursa suçu üstleneceğim ve cezamı-"
"Tamam Derin,bildiğini yap." dedi ve yavaş adımlarla odayı terk etti.Derin 'İyi ki gitti.' diye geçirdi içinden.Çağrı ise 'Aptal sanki kötülüğüne dedim.' demişti.Cemre ve Ege odanın stresinden boğulmak üzereydi.Ege Derin'in yanına gitti ve omzunu sıvazladı.Bu ikilinin ettiği ilk kavga Vefa yüzündendi.O da o dörtlüyle yakınlaşmasını doğru bulmasa da çocukluğum dediği kıza kıyamıyordu.Aslında hepsi beraber büyümüştü.Ama bu olay hepsini dağıtmaya başlamıştı.Derin gözlerini kapatarak arkasına yaslandı.Boğazındaki yutkunmasına dahi izin vermeyen yumru,göğsünün tam ortasına oturan bir ağırlığa dönüştü ve yine nefes alamadı.Ne yapacağını bilmiyordu.Çağrı'yı kaybetmek istemezdi ama çektiği vicdan azabını da hafifletmek istiyordu.Konuşmak için ağzını açtığı sırada dudaklarından bir hıçkırık döküldü.Bbu sefer hüngür hüngür ağlamaya başladı.Cemre hızla sarıldı kız kardeşine saçlarını okşadı ve içinde bulundukları duruma küfürler savurdu.Her şeyin ucu Berk'e çıkıyordu ve olayların baş sebebi de oydu.Derin'in kendini suçlu hissettiğini hepsi biliyordu.Çağrı şuan kendine kızıyordu ama ikisinin de itiraf edemediği şeyler olduğu barizdi.Daha da şiddetli ağladı Derin.Sanki şiddetlice ağlasa her şeyin acısı çıkacaktı.Hepsinin psikolojisi yerle birdi ve üstüne araları açılmıştı.Aslına bakarsanız Çağrı haklı değildi.Kendini haklı çıkarmıştı.Ege sinirle odadan çıkmıştı ve iki kızı ardında bırakmıştı.O sırada Cemre'nin gözünden dökülen yaşlar Derin'in saçlarını ıslatmıştı.Kafasını kaldırdı ve Cemre'nin gözündeki yaşları sildi.Sonrasından kendini de toparlamayı denedi.Kolundaki bitmiş serumu çekip attı ve tuvalete yol aldı.Soğuk suyu yüzüne çarptı.Az da olsa rahatladı ve tekrar Cemre'nin yanına döndü.
"Hadi toparlanalım,çıkmak istiyorum şu an."
....
Derin telefonunu eline aldı ve Tozluyaka ile olan bağlantısını tamamen kesmek adına dörtlüyü engelledi.Dolabına ilerledi ve kıyafetlerini değiştirdi.Günlük makyajını yapar yapmaz taradığı saçlarını ensesinde topuz yaptı.Gözlerinin önüne dökülen perçemlerini düzelttikten sonra ayağa kalktı,hazırdı.Şimdi her şeyi eski haline döndürmek için uğraşacaktı.Çağrı'ya yanına gideceğine dair mesaj attı.Kendini eve kapattığına emindi.Çağrı'ların evine yürümeye başladı.Önder Hoca evde olacağı için bağırıp çağırmazdı muhtemelen.Derin kendine inanıyordu,arkadaşlarını toplayacaktı ve çocukluğunun elinden kayıp gitmesine asla müsaade etmeyecekti.Çocukluğu giderse geriye bi' Derin kalmazdı ki?
Okunmalar ve oylar çok düşük ve şaka gibi hiç yorum yok.Ağlayacağım eski ortamımı istiyorumm.
Sizi seviyoruuum
temsili kombin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozluyaka | ç a ğ r ı x r e a d e r
Fanficcagri askima yazdigim ve yaklasik 4 kere yayindann kaldirdigim goz bebegim 😍😘💋❤ Kitap @backtoblacck e ithafen yazılmıştır 😻