Un

695 56 33
                                    

1 Şubat 2023 16:18 ile başlıyoruzz

°°°
Derek hale sinirden çıldırmak üzereydi.
Neden mi? Çünkü karşısında pataklanmış üç sürü üyesi vardı. Tanrı aşkına mümkün müydü bir insanın üç betayı böyle iyi pataklaması?

Sakinleşmek adına derin bir nefes aldı ve yanındaki Omega'ya döndü ; "Kim yapmış , bulabildiniz mi?" Genç Omega hafifçe gülümsedi ve sözlerine başladı "Efendim , bölgede Argent ailesine özgü olan gümüş mermilerden bulundu fakat bildiğiniz üzere Argent ailesi ile yıllardır devam eden bir anlaşmamız var. Ayrıca bu kişi erkek ve lise çağında olduğunu tahmin ediyoruz Argent'larda bu yaşlarda ve üç Beta'ya karşı koyabilecek kimse yok." Derek sinirli bir gülümseme bıraktı gergin ortama.

"Bu bölgede kaç lise var pepper?"

"İki tane , Efendim bir tanesi doğuda ve diğeri ise batıda"

"Doğu'da olana Ethan'ı, batıda olanlara ise Aiden'i gönder.Çocugu bulsunlar."

"Nasıl isterseniz , Efendim"

Ah , durun bir saniye size açıklamadık , değil mi? Öyleyse derek Hale'ın bu kadar sinirlenme sebebini açıklayalım. Pepper yaklaşık 10 saat önce üç Beta'yı kayalıklarda ki bölgeyi kontrol etsin diye göndermiş , Bölgeye ulaştıktan sonra Beta'lardan haber alınamamıştı. Şimdi ise Beta'lara ulaşılmış ve hepsi ölmek üzere bir halde bulunmuştu. Derek bunları kimin yaptığını veya neden yaptığını bilmiyordu fakat en merak ettiği, lise çağındaki bir çocuğun Argent mermileri ve yumrukları ile üç Beta'yı nasıl alt ettiğiydi.

°°°
Beacon Hills Lise'sinde bugün okulun ilk günüydü. Kimileri Lisenin ilk , kimileri ise son yılları için hazırdı.

Ha birde başları beladan kurtulmayan Stiles ve scott vardı. İkili bu yıl 11. Sınıfa geçmişti fakat scott 17'sindeyken Stiles'ın 17 olmasına aylar vardı.

Evet..ikili aynı sınıfta olmak için stiles'ı okula biraz erken başlatmışlardı.

Konumuza dönelim! Scott 1.5 yıl önce Peter Hale adında bir kurt adam tarafından ısırılmıştı ve o zamandan beri kurt adamdı. Gerçek Alfa'ydı ve güçlü bir sürüye sahipti. Stiles ise başını beladan çıkaramayan kendi hâlinde bir insandı.Sürüdendi ve Zekası onu her durumda kurtaran Stiles kasabanın şerifinin tek oğluydu.

Peki bugün ne oldu?

Stiles Kimya dersinde telefonuna ardarda gelen mesaj sesi ile bir anda paniklemiş , Bay Harris görmeden telefonu hırkasının altına saklamıştı.
Stiles , Kimya öğretmenleri Adrian Harris'in tam bir piskopat olduğunu ve kendisinden nefret ettiğine tüm kalbiyle inanıyordu.

Bu yüzden Stiles'ın farklı mesaj sesini işiten Bay Harris'in hemen çocuğa dönmesi ve laflarını saymaya başlaması hiç de şaşırtıcı değildi.

"Stilinski! Lise'de olduğuna emin misin sen? Küçük bir çocuk bile derslerinde telefonunun kapalı olması gerektiğini bilir. Aptal çocuk , Çık dışarıya."

Ve evet. Stilinski adamın kendi kendine yükselmelerine alışmıştı bu yüzden tuhaf bir yüz ifadesi ile gözlerini Bay Harris'e dikmiş Bir şekilde sınıftan çıktı.

Tabii ki hemen ardından telefonunu açmış ve mesajlara bakmaya başlamıştı. Mesajlar Scott'dandı.

Scotty : Stiles , biliyorum kimya dersindesiniz..

Scotty : Ama en kısa zamanda bakman gerekiyor.

Scotty : Peter Hale yaşıyor.

Scotty : Ayrıca hiç bilmediğimiz kurtadam sürüleri ortaya çıktı.

Scotty :Liam ve Theo Argent tuzağına yakalanmışlar ,siktir.

Scotty : O ikisi çok aptal..

Scotty : kavga ederken Liam'ın ayağı kaymış ve kapana düşmüşler.

Scotty : Lydia ve Malia onları kurtarmaya gitti. (13.04)

Scotty: Stiles hemen okuldan çıkman gerekiyor. (13.09)

Scotty: Bugün okula gelen çocuklardan biri Hale'ların sürüsünden ve siktir ÇOK FAZLA SİKTİR

Scotty : Stiles çık oradan

Scotty : Seni biliyorlar SENİ NASIL BİLEBİLİRLER

Stiles cevap yazmadan telefonu kapattı ve hızlıca çıkışa doğru yürümeye başladı.

Ah evet...McCall'ın sürüsünün gizli üyesi Stiles stilinski'nin kimliği ortaya çıkmıştı.

°°°

Umarım güzeldir umarım güzeldir umarım güzeldir umarım güzeldir

Ohom neyse😝

535 kelime

chatty / SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin