27 Nisan 2023 21.26
Naber ahali😋
Kitap 1k okunma olmuss ✊🏻
Duygulandm.
BİRŞEY GOSTERİCEM
Bu fic benim ilk wattpat kitabim 😭
O zamanlsr mutluyduk bee
Telefonum gittiği için o hesapda gitmişti..
Uzdu bu.
NEYSSSE
BOLUME GECELİM
°°°
"Stilinski , korkutucu olduğunu düşünüyorsan , yanıldığını belirtmeliyim."
Stiles kocaman açtığı kahve gözleri , çattığı kaşları ve üstünde ki ona tamamen uymayan kocaman kıyafetleri ile Derek'e doğru hızlı bir dönüş yapmış , çirkef Stilinski tarafını açmaya karar vermişti.
"Hale , bir kelime daha et , kabusun olucam oğlum senin."
Tabii Derek Hale karşısında böylece dikilirken Stiles yavaşça durmuş , elinden geldiğince tatlı Stilinski olmuştu.
(Derek çocuğa "susmazsan boğazına elveda de" bakışı atmıştı.)"Yani diyorum ki Hale , senin kıyafetlerin bana 17 beden büyük geliyor!"
Hale ellerini rahatça cebine sokmuştu.
"İkizlerin kıyafetlerini istememiştin? Bende sana elimdekileri verdim işte."
Stiles sakinleşmek adına Derek'e bir saniye işareti yapmış , yere değen pantolonu geçerek yatağa yürümeye başlamıştı. (Yürürken üç kere düşme tehlikesi atlatmıştı)
Sonunda yatağına ulaşan stiles yastığa başını gömüp bir güzel sessiz çığlıklarını atmış , sonrasına hiç birşey olmamışcasına Derek'in yanına gelmişti.
"Tamam , ama şu pantolonu değiştirelim lütfen. Lütfen."
Derek kaşlarını keyifle kaldırmıştı.
Her ne kadar işine geç kalsada çocukla uğraşmak hoşuna gitmişti.
"Pepper'a söyleyelim o zaman , sana olur kıyafetleri."
"Hale!"
°°°
Güzelce bir atışmadan sonra , Stiles'ın üstünde beyaz bir gömlek ve siyah bir şort vardı.(Derek dalga geçer gibi ısrar ederek Stiles'ın boynuna birde kravat takmıştı.)
"Stilinski , çıkıyoruz."
"Geliyorum ya! Hem benim okulum var belki neden sizin peşinizdeyim?"
"Okulun bir hafta tatil Stilinski? Seni yanlız bırakamadığıma göre bugün bir şanssız arkadaşımız çocuk bakıcısı olucak."
Stiles cevap vermeyip göz devirerek merdivenleri inmiş , genç adamın yanına gelmişti.
Derek'in yanından geçip giderken de şu cümleleri kurmuştu ;
"Geç kalıyorsunuz Derek hızlı olsana."
°°°
"Teşekkürler, Matt.""Sorun değil Hale , her zaman."
"Derek beni bu çocukla yalnız bırakmasana."
"Stiles , sus artık."
"Biber bozuntusu asıl sen sus."
"Derek , bu çocuğa dayanamıyorum ben."
"Ben sana bayılıyor muyum? Ben çocuk değilim dedim ya!"
°°°
Ee naber?
Bu bölümü Cook önceden yazmisim
Simdi baktim ki yuklememisimm
YEPYENİ BOLUMLER GELİCEKK
(BU BOLUM İGRENC)