dix

246 27 18
                                    

Yeni bir başlangicc
10. Bölüm
Hadi bakalım

°°°
"Teşekkürler Matt."

"Tisikkirler mitt , seni favori Alfama şikayet ettim haberin olsun."

Derek tek kaşını havaya kaldırıp kollarını birleştirdi.

"Kimmiş bakalım senin favori alfan."

"Scott'dan başka kim olabilir , Hale?"

Derek tam Stiles'a cevap vericekken arkadan pepper'ın sesi yükselmişti.

"Derek , gidebilir miyiz artık?"

Matt gülerek ablasına sarılmıştı.

"Görüşürüz çocuklar."

"Görüşürüz."

Stiles oflayıp Derek'in ardından arabanın arka koltuğuna oturmuştu , çünkü pepper çoktan ön tarafı kapmıştı.

"Derek , beni bırakıp nereye gittiniz?"

"Şirketteydik."

"Pardon , neden ben gelmedim o zaman?"

Pepper ön taraftan mırıldanmıştı.

"Bir şeye da karışmazdan olmaz değil mi çocuk."

"Biber sus , bana karışma , dik dik bakma."

Pepper sinirle arkasını dönüp mavi gözlerini gösterdiğinde Derek'in kırmızı gözleri yüzünden saniyeler içinde önünde tekrar dönmüştü.

Dakikalar sessiz geçmiş , en sonunda veterinerin önünde durmuşlardı.

Stiles kaşlarını çattı.

"Neden buraya geldik?"

"Toplanıp birşeyler yapmalıyız artık Stiles."

"Ne yapacağız çok merak ediyorum."

Derek buna cevap vermemiş , onun yerine Stiles'ın kapısını açmıştı.

°°°
Stiles tam kapıdan içeriye geçerken önüne theo tarafından uzatılan bacak tarafından tökezletlemiş , kafasını Derek'in sırtına çarpmıştı.

Derek anlamsızca arkasını dönerken Stiles hızla Theo'ya dönmüştü;

"Iq'sü düşük Theo! beni karşılama şekline bak , şuradaki herkesin yarısı insan yarısı kurt senin yüzde yüzün köpek!"

Bunu söylerken önce kurt olarak sağ elini sonra insan olarak sol elini kaldırmış , en son köpek olarak da iki elini birleştirerek Genç çocuğa doğru sallamıştı.

Arkadan İsaac'in fısıldamasını duydu;

"Bu çocuk hep mi böyle deliydi?"

Yavaşça arkasını döndüğünde Scott araya girme ihtiyacı hissetmişti.

"Toplanma amacımızı unutmayalım , ayrica Stiles beni gördüğünde sevinmemiş duruyorsun."

Stiles göz devirerek Scott'ın omzuna hafifçe vurmuştu.

"Üzgünüm Scott yılın 354 günü yanyana olup bir gün ayrı kaldığımız için."

Deaton araya girme ihtiyacı hissedip boğazını temizlediğinde herkes susmuştu.

"Öncelikle , bunu harakete geçme toplantısı olarak düşünmeyin. Sadece konuşmak için buradayız , ne yapmamız gerektiği hakkında bir fikri olan var mı?"

Malia'nın sesi odayı doldurduğunda herkes ona dönmüştü.

"Benim aklımda birşey var , iki sürüde çok ayrı ve hedef kim bilmiyoruz. Sürülerin birbirine daha yakın olması gerekmez mi?"

Öncelik Liam olmak üzere herkesden onaylayan mırıltılar çıkmıştı.

Ardından İsaac ortaya gelecekte oldukça önemli olucak bir fikir atmıştı.

"Biz hala öğrenciyiz fakat başka bir lisede açıkta okuyorduk yani...sizin okulunuza geçsek?"

Sonra yavaşça Derek'e döndü.

"Derek aslında ileri matematik biliyor o öğrenci olarak gelemez ama..."

Isaac'in sözünü Stiles bölmüştü.

"Hayır İsaac , Derek matematik öğretmenimiz olamaz , kabul etmiyorum."

"Niye Stilinski , olmayan matematik bilginle dalga geçerim diye mi korkuyorsun?"

Derek'in söylediklerinden sonra Stiles göz devirerek karşılık vermişti.

Fakat Derek Deaton'a dönüp bunun gerçekleşmesinin mümkün olmadığını söyledi.

"Şirket ile ilgilenip aynı zamanda bunu yapamam Deaton. Çocuklar gelebilir ama ben uzaktan kontrol etmeliyim."

Hayır, Stiles'ı korumak için yakınında bulunması gerektiğini fark edicek , yakın zamanda okula matematik öğretmeni olarak gelicekti.

Belirli bir süre sonra artık Scott araya girmişti;

"yarın İsaac ve ikizlerle okula gidip kayıt işlemlerini hallediyoruz , tamam mı?"

Pepper'ın tiz sesini duyduğunda o tarafa döndü.

"Aslında bende gelebilirim , her gün okulda olamam ama en azından yakınınızda durmuş olurum."

Bunu söylerken Stiles'ın imalı bakışlarına maruz kalmış ama bir kere bile ona bakmamıştı.

Scott ve Derek'de onayladığında toplantıları bitmişti.

°°°
Herkes çıkmış , Stiles'da artık kendi evine geçmişti.

Veteriner kliniğinde İsaac ve Scott son temizliği yapıyorlardı, Deaton'da dakikalar önce klinikten ayrılmıştı.

Sessizliği İsaac bozdu.

"Scott , iyi bir fikir miydi?"

"Ne iyi bir fikir miydi?"

"Söylediklerim , aynı okula geçme-"

"Mükemmel bir fikirdi İsaac ,bunu sorduğunda inanamıyorum!"

İsaac yavaşça gülümsemişti.

"Benimle daha çok vakit geçirmek istediğini bilmiyordum."

"Artık biliyorsun."

°°°
BU BOLUMDE BİTTİİİ

kontrol etmeden atiyorum bismillah

555 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

chatty / SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin