„Tak co to má bejt, jak tohle mohli dát do filmu?"
smál se Petr nechutné části filmu až málem vdechl popcorn.Ostatní v klidu pozorovali končící film, dojídali popcorn a dopíjeli různé nápoje.
Jakmile film skončil, všichni se odebrali ven z kina, a pak hned šli na autobus. Cestou se šíleně smáli a vykládali si různé historky a komentovali zdejší kino.
V autobuse se postupně všichni rozdělili, každý vystoupil na jiné zastávce až tam zbyl jen Aaron
Ten vystoupil na konečné zastávce a přestoupil na jiný autobus. Jakmile vystoupil i z tohoto autobusu asi na třetí zastávce, podíval se na hodinky. Bylo 23:17, dost pozdě a Aaron to už nebylo moc příjemné.
Přidal do kroku, ale v tu chvíli spatřil obří strašidelný billboard, a docela se vylekal.
„Do píče!" zařval Aaron přes celou ulici a rozhlížel se, jestli se někdo zrovna nekoukal. Ne. Široko daleko nikoho Aaron nespatřil.
Aaron oči stále upoutával zvláštní billboard. Prohlížel si ho, a přimhouřil oči, protože už byla dost velká tma.
Rozsvítil také baterku na mobilu, ale to moc nepomohlo, snad si nemyslel že jo...
Uff, tenhle edit nebyl moc easy xD
Aaron si billboard vyfotil a pokračoval dál v cestě.
Prošel kolem několika stromů, lamp, až konečně došel domů. Bylo 23:48. První co udělal je, že sebou flákl o postel a hned usnul.
Druhý den ráno Aaronovi trvalo dlouho, než vylezl z postele. Přeci jen nespal ani sedm hodin. Když se probudil kolem třetí ráno, poslal fotku billboardu lidem do skupiny, se kterými byl v kině. Schválně co na to řeknou.
Když už byl Aaron v autobuse, tak se podíval na fotku billboardu. Hah, to bude asi nějaká dětská bojovka, ne? Říkal si Aaron v hlavě a usmál se tak, aby to ostatní v autobuse neviděli.
Aaron na zastávce u školy vystoupil a zamířila ke dveřím, ke skříňce a nakonec do třídy. Zvoní na hodinu.
--------------------------------------------------
Hellou lidi, dyd jů lajk tato kapitola?
- Sooj xD
Další kapitolu očekávejte od Raven
ČTEŠ
Uvězněni v hotelu [CZ/SK]
RandomINSPIROVÁNO HROU DOORS Z ROBLOXU Říká se, že za zkoušku nic nedáš ale... Co když dáš za zkoušku třeba svoje kamarády...? Co by jste udělali, když by jste dostali nabídku hromady peněz za to, že projdete celý hotel plný strašidelných věcí a zvuků? Šl...