☞︎︎︎ ʀᴏᴢʜᴏᴠᴏʀ ☜︎︎︎

52 6 3
                                    

Bylo půl páté odpoledne a šest "dětí" zrovna vcházelo do hotelu. U recepce už na ně čekal muž s papírem v ruce.

,,Zdravím, vy musíte být ti, kteří se sem měli dostavit v 16:00, že ano?" Zeptal se muž. Na kabátu měl jmenovku.

Kryštof Rush

Raven pohlédl na ostatní. ,,No... asi jo." Odpověděl.

,,Tak dobrá! Pojďte za mnou. Vysvětlím vám pravidla." Řekl Kryštof a odešel do jiné místnosti. Všichni odešli za ním, jen Raven zůstal stát na místě a prohlížel si obrazy na zdech.

Vážně ty entity budou vypadat takhle? Ne.. to nemůže být pravda. Tohle je jen dětská bojovka! Snažil se přesvědčit sám sebe, ačkoli přestával sám sobě věřit.

Raven si uvědomil, že ostatní jsou ve vedlejší místnosti a hned se rozeběhl za nimi. Kryštof zrovna vysvětloval ostatním pravidla.

,,Telefony mi odevzdáte," řekl Kryštof a odvrátil pohlédl od papíru na partu šesti dětí. Všichni pohlédli na Raven, neboť on jediný měl u sebe mobil. Raven si povzdechl a vytáhl mobil z kapsy. Podal ho Kryštofovi a ten na něj divně pohlédl.

,,Jsem jediný, který u sebe má mobil." Vysvětlil Raven a Kryštof přikývl.

,,Dostanete ode mě baterky, kterýma si můžete svítit. Té dostanete i zapalovač. Pro jistotu. Dále i jednu krabičku vitamínů a dva šperháky." Řekl Kryštof a z krabice, kterou měl vedle sebe, vytáhl zmiňované předměty.

Všichni si vzali potřebné věci a Kryštof krabici zas odnesl do jedné z polic za ním.

Veronika začala mlátit zapalovačem o zem a rozbila si ho.

,,No tak ale Veroniko, jinej nedostaneš." Řekl naštvaně Aaron.

,,Amogus." Řekla Alice.

Petr a Sunshine se jen zasmáli.

,,Máte čas do půlnoci. Pokud do půlnoci nedojdete do konce..." Kryštof se odmlčel. ,,Zemřete." Řekl trochu hlubším hlasem.

,,TO JE SNAD VTIP NE?!" Zařval Raven dost udiveně.

,,Není." Řekl s klidem Kryštof

,,Volám policii." Řekl Raven. Chtěl si vyndat z kapsy telefon, ale až teď si uvědomil, že ho nemá.

,,Hledáš tohle?" Zasmál se Kryštof a Ravovým telefonem v ruce. Raven sykl nějakou nadávku a Kryštof hodil s jeho mobilem o zem. Následně ho rozdupl. ,,Tak." Zasmál se Kryštof. ,,Kde jsme to skončili? Uhh, JO! Už vím!"

Kryštof odešel znovu k poličce a vzal nějaký papír a propisku.

,,Podepište to." Řekl když došel k ostatním. ,,Za vaše úrazy neneseme následky." Dodal Kryštof.

Všichni bez řečí papír podepsali. Raven nic neříkal, protože nechtěl dopadnout ještě hůř. Stačil mu rozbitý telefon.

,,Tak... když už jsem vám řekl pravidla a podepsali jste smlouvu, můžeme jít do první místnosti. Pojďte." Kryštof začal odcházet jinými dveřmi, než kterými přišli, pryč z místnosti. Všichni ho samozřejmě následovali.

Procházeli dlouhou chodbou až došli ke dveřím, na kterých bylo číslo jedna.

,,No pojďte." Usmál se Kryštof a otevřel dveře. Všichni bez řečí vešli dovnitř a Kryštof za nimi zavřel.

,,Vaše hra začíná."

Okay? Actually jsem to sepsal během pár minut.
Zase se jdu zahrabat a dlouho se tu neobjevit o_O

-Rave

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 07, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Uvězněni v hotelu [CZ/SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat