1.

319 18 2
                                    

    Rafe Sarah'nın doğum günü partisinde içkisini yudumlarken gördü onu. Güneş kızın saçlarında o kadar güzel parlıyordu, o kadar güzel gözüküyordu ki bütün dikkat onun üzerindeydi zaten.

Rafe kızı bir yerden hatırlıyor ama bir türlü çıkaramıyordu. "kim bu kız?"

Topper "Şu yoksullardan biri hani iki sene önce babasını öldürdüğü dedikodusu çıkmıştı ya o zamandan beri ilk defa dışarı çıktı " diye karşılık verdi.

"hatırlıyorum Bella Baker. gercekten öldürmüş mü babasını?"

"kimse bilmiyor ama ceza almadığına göre öldürmemiştir"

"katil olamayacak kadar güzel gözüküyor"

"ne?"

"neyse boşver ben arka tarafa geciyorum bu müzik başımı ağrıtıyor "

rafe sigarasından bir nefes çekerken Bellada sigara icmek icin arka bahçeye gelmişti.

çıkmışsın hapishaneden

"pardon?"

"iki senedir yoksun"

"gözlerin beni aramış galiba"

"o geceden sonra hiç görmedim seni dedikodular çıkana kadar benden kaçtığını düşünmüştüm"

"senden kaçmadım rafe ama hapishanede falan degildim sadece dedikoduların bitmesini bekledim"

rafe oturduğu yerden kalktı ve bellaya doğru yaklaştı "benden kaçmıyorsun yani"

"uzaklaş rafe bir yoksulla görülmek istemezsin sonuçta o gün birlikte oldugumuzu herkesten saklamamı istemiştin."

"bakıyorum butun detaylarına kadar hatırlıyorsun :) "

"benim iceri girmem lazım" deyip aceleyle gitmeye çalıştı Bella

Rafe kızın kolundan tuttu "öldürdün mü gerçekten babanı?"

"seni ilgilendirmez"

"bir katille yatmışsam ilgilendirir"

"hiç değişmemişsin Rafe, hâlâ kötüsün" dedi ve kolunu Rafe'den kurtarıp hızlıca partiye geri döndü.

——————————————————————————-

Selammm rafe karakterine asik oldugum icin bende bir kurgu yazmak istedim umarim hosunuza giderrrrr lutfen hayalet okuyucu olmayip oylamayi unutmayin. ilk bolum kisa oldur ozur dilerim iyi okumalarrrr 🫶🏻🫶🏻

Just Friends? | Rafe CameronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin