3.

253 22 8
                                    

Bella gözlerini açtığında hâlâ terastaydı. Anlaşılan orda uyuya kalmıştı. Etrafta görünen kimse olmayınca üstünü örten kişinin Sarah ya da kiara olduğunu düşünerek onların yanına gitti.

Bella:Selamm

"Selam" dedi Kiara ve Sarah sırıtarak

Bella:Neye sırıtıyosunuz? anlatın bakalım

Sarah:Ne konuştunuz bakalım Rafe'le

Bella:Ne?

Sarah:Terasta beraber uyuyakalmışsınız sonra o uyanıp gitti. Çıkarken de üstünü örtmüş.

Kiara:Rafe ne zamandır bu kadar düşünceli acaba :)

Bella:Of amann ne kadar abarttınız denk geldik sadece hiçbir şey olmadı.

Kızlar bu konuyu daha fazla
uzatmadı ve diğerlerinin yanına gittiler.

Hepsi beraber güzel vakit geçiriyordu. Bella her ne kadar herkesin kendisini sevdiğini bilsede asla onlardan biri olamayacağını biliyordu. Sonradan gelmişti ve her ne kadar babasını öldürmediğini söylesede herkesin aklında bir şüphe olduğunu biliyordu yine de onlara minnettardı.

Akşam yine sahilde olan herkesin bedava içki için geldiği o partilerden biri vardı. Birlikte oraya gideceklerdi.

Sarah:Hadi bize gelin de hazırlanalım dedi kızlara.

Bella ve Kiara da teklifi kabul etti ve Cameronların Malikanesine gittiler.

parti için böyle bir şey seçtim. İstediğiniz gibi hayal edebilirsiniz.

Hava sıcak olduğu için Bella üzerine giyilebilecek en ince uzun kollu şeyi seçmeye çalışmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hava sıcak olduğu için Bella üzerine giyilebilecek en ince uzun kollu şeyi seçmeye çalışmıştı. Yaralarından utanmıyordu ya da insanların onu yargılamasından korkmuyordu sadece arkadaşlarına açıklama yapmak istemiyordu.

Hepsi hazırlanınca birlikte partiye gittiler.

Bella arkadaşlarıyla birlikte biraz eğlendikten sonra bir köşeye geçti bedava birasını ve sigarasını aldı ve oturdu.

Rafe:Niye tek başınasın deyip Bella'nın yanına oturdu.

Bella: Sence bana ihtiyaçları var gibi mi duruyorlar? dedi sigara dumanını üflerken.

Rafe oraya baktı hepsi bitlikte gülüp eğleniyordu ve kimse Bella'nın yokluğunu farketmiyordu.

Bella:Neyse önemli değil onlardan beni bir anda aralarına kabul etmelerini beklemiyordum zaten. Dedi ve yüzüne sahte bir tebessüm kondurdu.

Rafe bir süre hiçbir şey demeden bir süre kıza baktı çünku o kadar kırılmış görünüyordu ki ne dese onu üzmezdi bilemedi. Onu bu kadar üzen şey ne çok merak ediyordu.

Rafe: Çok güzel gözüküyorsun.

Bella:Pardon?

Rafe: garipseyeceğini düşünmemiştim herkes söylüyordur zaten.

Bella güldü bu sefer sahte değildi gerçekten güldü.

Bella:Teşekkür ederim ama sadece sensin.

Rafe:Geçen akşam için özür dilerim seni zorlamak istemememiştim sadece seni merak etmiştim.

Onlara farketmesede meraklı gözler onları izliyordu.Çünkü bütün kızlar şu an Bella'nın yerinde olmak istiyordu. Rafe'le ilgilenmeyenler bile onun neden bir yoksulla konuştuğunu anlamaya çalışıyordu.

Rafe ve Bella ise içtikleri bira ve hafif esen rüzgarın etkisiyle az da olsa kafayı bulmuş ve sohbete dalmışlardı. Birlikte gülüp eğleniyorlardı hemde ikisi de kıza bir zaman bile olsa hayatlarında ki bütün sorunları unutmuşlardı. İki sene önce bir partide birlikte olsalarda aralarında ki çekim daha önce hiç bu kadar fazla olmamıştı.

Bella artık Rafe'in kötü biri olduğunu düşünmüyor ve ondan nefret etmiyordu. Rafe ise Bella'yı ve yaşadıklarını çok merak ediyor,onu incitmek istemiyordu.

———————————————————————————
Merhaba normalde bölüm atmayacaktım ama kimsenin psikolojisi iyi değil ve azda olsa kafamız dağılsın istedim. Herkese geçmiş olsun herkesin başı sağ olsun🫶🏻

umarim seversiniz hikayem cok tikandi boyle planlamamıştım o yuzden bolumler az az gelebilir ozur dilerim🫶🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just Friends? | Rafe CameronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin