Sarah akşam onlarda kalmaları için Bella ve Kiara'yı evine davet etmişti.
Kızlar eve girerken Rafe'le karşılaştılar.
"Selam"
"Selam Rafe" diye karşılık verdi Kiara ama Bella Rafe'i hiç takmamış ona bakmamamıştı bile. Bunun üzerine Rafe "Selam Bella" diye tekrarladı.
Bella başını yerden kaldırdığında göz göze geldiler. "Selam Rafe" dedi yüzüne sahte bir tebessüm kondurarak. Daha sonra kimse bir şey demedi ve Kiara ile Bella,Sarah'nın odasına çıktılar.
Kiara "Rafe neden böyle bir şey yaptı? Aranızda bir şey mi oldu?" diye sorduğunda Sarah'da olanları anlamaya çalışıyordu.
"Hayır sadece bütün ilginin üstünde olmasını isteyen egoistin teki.Suratına bakmadım ya ona bozuldu." diye yanıt verdi Bella.
Daha sonra bütün gece konuştular her şey güzeldi. Daha doğrusu Bella güzel rol yapıyordu.
Saat gece yarısını geçmiş Kiara ve Sarah uyumuştu fakat Bella uyuyamıyordu. Uyku problemleri vardı.Fazla düşünüyordu. Bazen günlerce uyumaz sonra halsizlikten bayılırdı tabi bundan kimsenin haberi olmazdı sonuçta insan içine yeni çıkmıştı.
Uyuyamama sorunu devam edince terasa çıkıp sigara içmeye karar verdi.
Terasa girmesiyle Rafe'i görmesi bir oldu.
"Pardon burda olduğunu bilmiyordum çıkı-"
"kalsana"
"ne?"
"gitme yani kalabilirsin"
Bella bunun üzerine bir şey demeden Rafe'in karşısında ki koltuğa oturdu ve sigara paketinden bir dal çıkardı ve yaktı.
Bella Rafe'in suratına bakmazken Rafe bunu fırsat bilip kızın suratının her bir karışını inceliyordu. Onu merak ediyordu. Her halinden belliydi ne kadar yaralı olduğu. Bileklerini saklardı,hep uzun kollu giyerdi bu outer banks sıcağında bile.
"üşüyorsun galiba" dedi Rafe.
"Yoo hatta sıcakladım bile"
"istersen uzerine kısa kollu bir şey verebilirim"
Bella paniklemişti ve Rafe tabii ki bunu farketmişti.
"Paniklemene gerek yok biliyorum"
"Neyi biliyorsun?" diye korkuyla sordu Bella.
Midesi bulanmıştı.Ne zaman gerilse midesi bulanırdı zaten."kendine zarar verdiğini"
Bella inkar edemedi,gözleri dolmuştu. Nerden bilebilir ki diye düşündü içinden. Kimseye söylememişti sonuçta"
"Çok mu belli ediyorum?"
"Hayır sadece sana dikkat ediyorum"
Bunu duymasıyla gözyaşlarını gizlemek için yere indirdiği başını kaldırıp ona baktı. Göz göze geldiler. Rafe ona o kadar güzel bakıyordu ki. Ona acıyormuş gibi değil,onu anlıyormuş gibi.——————————————————————————
Bizim mental sağlık irana gitti 3 gün yok.
obx fragmani cok guzeldii asiri heyecanliyim
karakter gelisimi dersek💪🏻💪🏻💪🏻
neyse umarim seversinizzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Friends? | Rafe Cameron
Fanfiction"Sadece arkadaş mıyız gerçekten?" "evet öyleyiz" "kendini kandırma bella hiçbir arkadaş birbirine böyle bakmaz"