Aku menyimpan barang-barang masuk ke dalam kereta. Menghidupkan enjin dan pendingin hawa. Terasa letih badan biar pun mandi hanya sekejap.
"Abang, kita nak ke mana lepas ni?”, soal Anis menghentikan lamunanku.
"Ohhh. Entahla. Jalan-jalan lepas tu pergi makan agaknya. Cuba beritahu abang, kedai makan yang sedap di kawasan sini?", Aku tiada idea. Tidak tahu mana nak pergi selepas ini. Anis sedang membetulkan make-up nya di cermin.
Bakal isteriku kelihatan begitu cantik sekali dengan rambut lurusnya yang panjang mengurai. Perlahan-lahan tanganku menyentuh rambutnya dan menolak ke belakang telinganya. Dia tersentak dan memandangku sambil tersenyum.
"Kenapa ni bang?", soalnya mendapatkan kepastian. Mungkin sentuhanku secara tiba-tiba membuatkan dirinya berasa curiga.
"Hehe. Tak de apa. Sayang ni cantik la", pujiku padanya.
"Emmmm abang nak sesuatu dari sayang ek?", soalnya tiba-tiba.
"Tak de lah, tak kan tak boleh abang nak puji bakal isteri abang sorang ni?", jawabku manja. Aku tidak dapat meneka apa yang Anis maksudkan ketika ini. Aku masih blur.
"Lambat la abang ni. Ermmmmm", katanya lalu terus menurunkan kepala ke bahagian kelangkangku. Tangannya menolak tanganku dan terus cuba membuka zip seluarku.
"Ke belakang sikit seat ni. Sempit ni", Anis memberi arahan. Aku mengikut sahaja. Aku tidak menyangka dia mahukan benda ini. Sekarang pula tu. Di kawasan parking tempat awam. Pada waktu tengah hari. Sungguh aku tidak menyangka tindakannya. Dia kini tiada lagi malu-malu. Zip seluarku ditarik. Tangannya masuk ke dalam, mencari batangku.
"Emmmm dah keras bang. Sayang rindu batang abang ni. Tadi dalam air cucuk sangat sayang dari belakang kan. Saja buat sayang stim", luahnya.
"Dah kenapa tak cakap tadi? Kenapa sayang tak pegang pun tadi?", soalku padanya.
"Ishhhh mana boleh situ. Kang orang nampak dari jauh", kata Anis sambil mengeluarkan batangku dari seluar dalam ku. Anis kini memang sudah pro. Aku tidak rasa senak ketika dia cuba mengeluarkannya. Malah sentuhan tangannya lagi membuatkan batangku menjadi keras. Akhirnya keluarlah batangku dari sangkarnya. Tangan Anis yang lembut mula menggenggam batangku manja.
"Tapi masa kita tadi mana ada orang sayang. Kita berdua saja kan. Lagi pun tangan sayang masuk dalam air kan. Bukan jelas pun orang tengok dari jauh", kataku padanya lagi. Sambil itu Anis mula merocoh perlahan batangku.
"Yela. Tapi salah abang la juga. Kenapa tak cakap dari mula. Kalau abang cakap ja masa tu, terus sayang buat tau. Sayang memang stim sangat masa tu. Dengan abang main peluk-peluk sayang lagi", jelas Anis. Aku tersedar. Rupanya pada masa tu aku dah perlu bertindak. Menyesal aku. Kalau lah masa boleh diulang kembali.
"Kalau macam tu, bayangkan pada masa tu, kita duduk kat batu. Batu yang besar. Tersorok sikit. Abang turunkan seluar. Sayang handjob batang abang ni", aku menceritakan gambaran fantasiku padanya.
"Owhhhhh. Handjob macam ni ek?" Anis menggenggam batangku dan mula mengurut-urut batangku sambil melayan cerita aku.
"Ohhhhh sedap sayang. Tangan sayang lembut. Main lagi batang abang sayang", ujarku. Aku menikamati urutan tangan Anis yang lama aku rindukan.
"Okay abang. Kita di kawasan sungai yang tak dalam kan bang? Sayang turunkan badan dan duduk bertinggung tau. Tangan masih lagi mengocak batang abang tu. Sayang buat laju-laju pulak ya. Laju macam ni. Sayang nak abang mendesah terjerit-jerit sedap", kata Anis. Dia juga menyambung cerita fantasi aku. Urutan tangan Anis padaku makin laju. Aku mula gagal menahan nafsu.