Aku menanti, menunggu di luar bilik persalinan. Butik ini bilik persalinannya hanya satu sahaja. Agak tersorok tapi disebabkan hanya aku dan Anis sahaja pelanggannya, maka aku tidak masuk ke dalam bersama. Tambahan pula ruangan di dalam bilik tersebut agak kecil. Anis sudah memilih beberapa pakaian untuk dicuba. Aku sudah memesan padanya bahawa aku mahu melihat kesemuanya.
Pintu dibuka buat pertama kali setelah beberapa ketika menunggu. Anis membuka pintu sedikit dan memerhatikan keadaan sekeliling. Aku mengesyorkan padanya bahawa line clear. Anis tersenyum lalu membuka pintu sepenuhnya.
Terpukau aku melihat Anis memakai baju kemeja putih yang ketat. Sengaja dia tidak membutangkan bahagian atas bagi mendedahkan pangkal teteknya. Seluar pula jeans yang ketat mengikut bentuk kakinya. Oh sangat aku suka pemakaian sebegini terutama pada bajunya. Bayangkan hari-hari aku bekerja di office, melihat perempuan-perempuan muda memakai kemeja ketat ini. Dipadankan dengan skirt labuh yang juga ketat membalut bontot mereka. Yang paling membuatkan aku tidak tahan adalah mereka yang bertudung tetapi memakai pakaian ketat. Always my guilty pleasure.Anis memberikan beberapa pose yang daring. Dia memusingkan badannya untuk menunjukkan bahagian belakang. Kemudian bahagian sisi pula. Akhir sekali dia menggelek pinggangnya sebelum menutup kembali pintu untuk mencuba pakaian kedua.
OMG, batang aku keras di dalam seluar. Mahu saja aku terkam Anis ketika itu. Melondehkan seluarnya hingga ke paras lutut lalu membenamkan batangku jauh ke dalam cipapnya. Doggy style dalam fitting room itu. Tutup mulutnya agar tidak disedari orang. Oh nakalnya imiginasiku.
***************************************
Pakaian yang kedua.
Anis memperagakan baju kemeja yang jelas sangat kecil buat dirinya. Butang baju tersebut kelihatan seolah-olah ingin tercabut. Aku dapat melihat jelas bra Anis di celahan baju tersebut. Oh nakalnya bakal isteriku ini. Mahu sahaja aku menerkam teteknya itu dan meramasnya sekuat mungkin. Oh damn.
Jika tetek Anis besar, sudah tentu akan kelihatan seperti ini.
Atau mungkin akan ku cuba nanti. Aku akan menyuruhnya memakai push up bra jenis yang half cup. Kami akan role play, aku sebagai boss, Anis sebagai setiausahaku. Puaskan aku di tempat kerja. Di office ku. Masuk membawa kopi. Pulang dengan lelehan airku dalam cipapnya.