Colette'in ağzından
Yine yere bakarak okula doğru ilerliyorum. Bir yandan da dün yapmadığım ödev için kendime saydırıyorum. Aptal okul, aptal sınıf,aptal arkadaşlar..
Okula yaklaştığımı fark edince gözüm Bibi'yi aradı. Onu bulduğum yerde öldüreceğim. Dolabımın içine okul çıkışında içtiği sigaraları saklamış. Sebepsiz yere çalışma cezası almanın verdiği sinir ile daha hızlı yürümeye başladım. Siyah ve lacivert karışımı saçları fark ettim. Bu bibi olmalıydı. Koşarak yanına gittim ve ensesinden tutup duvara çarptım. Ben küfür etmeye başlamışken yüzünde sinirli bir ifade olan Edgar ile bakışmam bir oldu.-Bibi değil miydin..
+Bibi'ye benzediğimi sanmıyorum.
Burnundan akan kanı atkısı ile silip devam etti,
+Seni bu derece sinirlendirecek ne yaptı?
-Okul çıkışında içtiği sigaraları dolabıma saklamış. Arama olunca suçu üstüme atıp okuldan çıkmıştı. Fazladan çalışma cezası aldım ve sinirliyim.
Söylediklerim ona komik gelmiş gibi sırıtmaya başladı. İyice sinirlenip yakasından tuttum. Gerçekten fazla sinirliydim ve bu çocuğun anlamsız gülümsemesi sinirimi kat ve kat arttırdı.
+Hayır düşündüğün gibi komik olduğundan gülmüyorum.
Bu çocuğun aklımı okuyormuşcasına konuşması beni öfkelendiriyor.
-Neden gülüyorsun o zaman serseri?
+Fazla kabasın.
Bir anda yakasını kurtarıp duvarla arasına aldı. İki bileğimi birleştirip duvara bastırarak hareket etmemi engelledi. Öfkem her saniye artmaya devam ederken insanların bizi izlediğini fark ettim. Edgar gerçekten canımı yakıyordu. İyice yüzüme yaklaştı. Nefesini yüzümde hissediyordum.
Kulağıma eğilip konuşmaya başladı,+Bu gün ben de çalışma cezası aldım. Bence eğlenceli olacak.
-Artık beni bıraksan iyi edersin çünkü bileklerim acıyor.
Yavaşca bıraktı ve arkasına bakmadan sınıfa doğru ilerledi. Bu çocuk kendini ne sanıyor ki!? Bileklerimi ovup doğruca sınıfa ilerledim. Bibiyi görür görmez adeta bir kaplan gibi üstüne atladım. Bir kaç yumruk darbesinden sonra gözleri kapanmaya başladı. Başımın daha fazla belaya girmesini istemiyordum. O yüzden kalkıp sınıfa girdim. Ama sanırım durmak için geç kalmış olmalıyım ki Nita'nın "hemşire" diye bağırmasını duydum. Umurumda değildi. Gerçekten umurumda değildi. Sadece okulun bitmesini ve hemen eve gitmeyi istiyordum.
Edgar'ın ağzından
Burnumun kanaması hala devam ediyor. Bu kızın elinin ayarı gerçekten yok. Sınıftan daralıp biraz bahçeye çıkmaya karar verdim. Nita ve Leon Bibi'nin kollarına girmiş revire doğru götürüyorlardı. Tahmin etmek zor değil, bu Colette'in işiydi. Bu kızın yaptıkları ne kadar kötü olursa olsun çok hoşuma gidiyordu. Elimi çekip kana baktım. İstemsiz bir sırıtmanın ardından zilin sesi ile geri dönmem bir oldu. Kimya öğretmenimiz Byron sinirle bana baktı.
-Sınıftaki tek serseri Colette değil anlaşılan.
+Ne demeye çalışıyorsun bunak..
-Serseri olduğunu kabul etmen gerekli. Ne de olsa herkes seni böyle çağırıy-
+COLETTE HAKKINDA NE DEDİN SEN!?
İşte şimdi sinirlenmiştim. Bunun sonu uzaklaştırma olsa bile onu öldürmeliydim. Elime ilk aldığım deney tüpünü öğretmenin yüzüne fırlattım. Birden çığlık atmaya ve yüzünü tutmaya başladı. Etrafta acı ile koşturuyordu. Elinden düşen erimiş deri parçasına gülerek baktım. Hak ettiğini bulmuştu. O tüpün içinde her ne varsa gerçekten işime yaradı. Sanırım artık kimya dersini seviyorum.
Byron'un yüzü erimeye devam ederken acıdan bayıldı. Yüzünü gördüğüm an zevk dolu bir kahkaha attım. Sevdiğime bu şekilde şeyler söyleyen herkesin sonu böyle olmalıydı. Colette'in tepkisini merak ettim ve ona doğru döndüm.+Bir dakika.. ne? Bana kızmayacak mısın?
-Edgar bu inanılmazdı..
+Yani öğretmene yaptığım seni korkutmadı mı?
-Bunu tekrar izlemek için canımı verebilirim..
+Öğretmenin yüzüne attığım şeyi soluduğun için kafayı mı buldun?
-Hayır gerçekten bu çok hoş. Günlüğümde sana bir bölüm ayıracağım! Lütfen imzalar mısın?
Bu kızın davranışları çok garip. Ama dediğim gibi ondan hoşlanıyorum. Yüzüne bakıp devam ettim,
+Günlüğünde neden bana bir bölüm ayırıyorsun? Bu biraz garip.
-Herkese bir bölüm ayırdım. Bütün brawlerlara dair bir sürü not aldım.
+Benim için olan bölümü şu an açıyorsun..
-Senin bu kadar havalı olduğunu bilmiyordum. Bence arkadaş olmalıyız!
+Bu sınıftaki tek sadistin kendim olduğumu sanıyordum.
-Buna ne denir bilmiyorum ama inanılmaz!
Colette'e aşığım. Evet,şu an eminim. Ona tamamen aşığım. Gülüşüne, bakışına, heyecanına aşığım. O sadece benim olmalı. Biri onun aklına girmeden onu elde etmeliyim.
Devam edecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serserim Beni Seviyor
Teen FictionTüm bs kitaplarını unutun. Edgar x Colette hikayesidir. +18 ve romantik sahnelerden ölebilirsiniz.