Bu mutluluk, bu aşk (çok kırılgan)

1.9K 55 147
                                    


Aklınızın gözünde bir sarkaç sallanıyor. Rüzgârın ve zamanın tik taklarının savurduğu bir ipin ucunda sallanan söz yüzükleriyle ağırdır. Sol, sağ, sol, sağ: devam ediyor. Bu kasvetli, gri duvarlara hapsolmuş buradaki tek eğlence kaynağınız.

Senin kurtuluşun. Her vuruşta saniyeleri sayarsın ve saniyelerin dakikalara, saatlere dönüşmesini izlersin; ve zamanın içinde sıkışıp kalarak dünyanın devam etmesini izleyin.

Muichirou öne çıkıyor. Işık ona zar zor çarpıyor ve bu şekilde kötü görünüyor, bir düşman gibi. dengesiz. Deli. korkuyorsun Deli bir Muichirou asla iyi bir şey ifade etmezdi. Sorusu yankılandı ve cevabınız onu tokatlayarak ayık bıraktı, ama şimdi sözleri bıçaklardan keskin.

"Sen başkasını seviyorsun?" O sessiz ve gözleri loş ışıkta kötü niyetli bir şekilde parlıyor. Soğuk dudaklarından kesik kesik, manik bir kahkaha dökülüyor. "Biri... benden başka?"
Sızlanarak olabildiğince geriye yaslanırsın. Oda soğuk. Çok soğuk. Muichirou'nun ayak sesleri sessizliğin içinde silah sesleri gibi çatırdıyor. "BENCE -"

"Bu çok incitici, Y/N," dedi yumuşak bir sesle. "Seni hayatım boyunca sevdim ve sen bana aynı nezaketi göstermeyi aklından bile geçirmedin mi?" Bir el, göğsünün hemen yukarısındaki giysilerini sıkıca kavradı. "Bu acıttı. Bu çok acıtıyor. ben... E/H, neden? Neden beni böyle incitiyorsun? Neden?"
Gözlerinde yaşlar var. "M-Muichirou..."

"Seni hak etmiyor," diye geveledi. Gözündeki dengesiz bakış göğsüne bir darbe indirir. "Başka kimse seni hak edemez. Onlar için fazla iyisin. Bunu görmüyor musun? O beceriksiz, aptal pislikler için fazla mükemmelsin! Bunu neden görmüyorsun?”

"Anladim! Üzgünüm, bir daha yapmayacağım!” patladın Buradan uzaklaşmalısın. Şimdi. Halatlar bileklerinize saplanıyor; cildinizde cehennem ateşi gibi yanarlar. Çıkın, çıkın, çıkın! Şimdi!

Muichirou sana bakıyor. O bakışı sevmiyorsun, o bakışı sevmiyorsun, sevmiyorsun! "Söz mü?"
"Söz veriyorum! Söz veriyorum yapmayacağım!”

Sana inanmıyor. Şüphe, o solgun gözleri donuklaştırır. "Beni seviyorsun değil mi Y/N?"

"Evet! Seni seviyorum, Mui!” Dışarı çıkmalısın . Gözlerin bir şey, kaçmana yardımcı olabilecek herhangi bir şey için etrafta fırlıyor ama oda tamamen boş. Sadece siz, o ve başınızın üzerinde düzensizce sallanan ampul var. 

Muichirou, yüzündeki ışığın her geçişinde çılgın görünüyor.
Hiç hareket edemiyorsun. Halatlar çok sıkı.

Mutluluk içinde iç çekiyor. "Bunu duyduğuma sevindim."
Bir başparmak yanağınızı sıyırır. Dokunuşundan irkilirsin ama Muichirou sadece çeneni daha sıkı kavrar. Gözyaşların taşar. Sadece çıkmak istiyorsun.

"Aww, ağlama Y/N," diye mırıldandı, gözyaşlarını silerek. Dokunuşu yanıyor . "Merak etme, her şeyi yoluna koyacağım."
Kalbin atlar. Umutla ona bakarsın. Bu şu anlama mı geliyor?

Elleri boğazını sarıyor.

Yüzü sana yaklaştıkça gözlerin korkuyla açılır. Seni öpüyor, boğazını sıkıyor ve kulağına sonsuza dek sevgi ve bağlılık sözleri mırıldanıyor , ama odaklanabildiğin tek şey kulağındaki uzak statik vızıltı. 

Nefes almak için nefes alırken uzuvlarınız titriyor, Muichirou gülüp gülerken ciğerleriniz protesto için çığlık atıyor ve daha sert sıkıyor.

"Sana inanmıyorum! Başka birine bakmanı istemiyorum!" diye bağırıyor. "Başkasına baktığın zaman canımı yakıyorsun! Beni incitmeyi bırak - beni incitmemelisin!
nefes alamıyorsun nefes alamıyorsun

Muichiro Yandere (Ft. Yuichiro) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin