Muichirou,tam kapıyı açacakken kapı çaldı. İkinizde beklemediğiniz için sadece birbirinize bakabildiniz.
Mui kapıyı açtı ve..!?
Ne?! Muinin aynı versiyonu ama tipi biraz agresif hali olandan."Mui! Neden okuldan kaçıp duruyosun! Ayrıca... BU KIZDA KİM!?" Mui sadece kafasını eğdi sen ise bu Mui'nin kopyasına bakıyorsun.
Mui sana döndü. "Ehe- tanıştırmayı unuttum şey abim Yuichiro." Ne!? Bir dakika!? Bu şaka olmalı herhalde?!
Onun ikizi mi var?!Sen arkadaşça selamlaşmak için elini uzatırsın ama o ise eline sadece vurdu.
"Hiç bir yere gitmiyorsunuz oturun oturduğunuz yerde!" dedi Yui. Mui ise sadece "Ama abi... " diyebildi.Sanki Yuichiro, Muichiro'yu kıskanmış gibiydi. Ellerinizi hemen ayırdı. "Abi hadi ama ben çıksam! Benim işlerim var" dedi Mui. "OFFF PEKİ!"
Agresif ve sinirli bi şekilde söylesede, biraz memnun gibiydi. Değişik. Mui çıkıp gitti. İkiniz başbaşa kaldınız. Konuyu nerden başlatsanız herşey agresiflik ile bitecek gibi.
Sonunda karşınızdaki bir iç çekti ve konuşmaya başladı.
"Bak bu biraz karmaşık gelebilir ama: biz malum ikiz olduğumuzdan dolayı hemen hemen zevklerimiz aynı. Bu sebeple aslında ikimizde senden hoşlanıyorduk" O cümleyi söylerken biraz kızardı.
"Ve oda dayanamayıp, seni kaçırdı."
"Ha-? Nasıl yani?? " diyebiliyorsun sadece.O senin gözlerine bakıyor. Biraz yumuş yumuş olmuş sanki. Muichiro'yu andıran o nane yeşili gözleriyle sana bakıyor.
Sana sanki bir psikolojik baskı yapıyor gibi ve bu baskı sana beni sev beni! Diye bağırıyor.
Sen ise şöyle başlıyorsun: "Yani bu ne demek oluyor şimdi? İkinizlede çıkacak mıyım?!"
(Not:Bu kısmı ismini hatırlamadığım bir k-drama'dan alınmıştır.)
"Yani biz bi plan yaptık. Her hafta 7 gün. Sen 3 gün Mui, 3 gün benimle olacaksın. Pazar günleri istediğini yap."Sadece baka kalıyorsun. Ağzından kelime çıkmıyor. Bu durumu hem sevdin hemde sevmedin. Ama kararını verdin. "Bana uyar"
Yui iyice kızardı ve biraz mutşu oldu gibi duruyor. Herhalde ilk 3 gün onunlasın diye.
Kapı çaldı. Yani Mui geldi. Sen kalkıp kapıyı açtın. Elinde bir sürü poşet var.
Migros mu dersin, Zara mı dersin, Bim mi dersin. Hepsi var. Çeşit çeşit.
Muhtemelen hepsi senin içindi.
Gözlerin parladı resmen. Senin için taa Gerekli Şeyler'e gidip manga bile almış.
"WOAH. HARİKALAR!!!" Mui'nin ayaklarına kara sular inmişti resmen.İçeri poşetleri koydu ve kendini yatağa attı. "Yuh ben istesem almassın bu kadar." "İstemedinki hiç alalım." Mui lafı cuk diye soktu resmen.
Okuduğun için teşekkürler!
(❁'◡'❁)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muichiro Yandere (Ft. Yuichiro)
FanfictionSelam benim minik sisli kurabiyelerim! Umarım yazığım bu yandereyi beğenirsiniz! 𝓘̇𝔂𝓲 𝓸𝓴𝓾𝓶𝓪𝓵𝓪𝓻. ❗UYARI❗ Stockholm sendromu, Yandere, boğarak öldürmeye teşebbüs, adam kaçırma, s€ks gibi şeyler içerir!! Final Yaptı.