Ağustos 8 (Ft. Mitsuri)

436 24 252
                                    

Aradan günler, aylar geçti. Günlerden cumartesi. (attım) 8 Ağustos 2023.
Oturuyorsun.

Aklında Akp ampülü beliriyor. İçinden; "Bugün onların doğum günü ah, unuttum. Muichiro'ya benzemeye başladım. " diyorsun.

Ama kendini durdurumuyorsun çünkü kulaklığında Young, Dumb, Stupid çalıyor. Sullyon biasın.

Arkadan birisi kulaklığını indirip kulağına yaklaşıyor. "Biz çıkıyoruz."
Yuichiro'nun o, sabah kalktıktan sonraki harika ve seksi sesiydi.

Kızardın ve arkanı döndün. "Ya güzelim kaç kere diyicem. Şu gözlerle bana bakma." "A-ah, fark etmemişim."

Yanağını sıkıyor ve el sallayıp muiyle çıkıyor. Ne güzel ev sana kalmıştı ve istediğini yapabilirdin.

Telefondan hemen Mitsuri'yi aradın.
Parti konusunda iyiydi. "Evet anladım! Yakında gelirim makzemeleri ve süslemeleri ben alırım! " diyor tatlı bir sesle.

Yarım saate geldi. Ve hazırlıklara şimdiden başlamıştınız. Aslında o oturup sadece sana tavsiye veriyordu.
Sen pastayı yapmakla meşguldun ama aklında o ses durmuyordu.

"Güzelim." Gittikçe kızarıyordun.

"Mitsuri rica etsem kremayı hazırlayabilir misin?" "Tabiki de!"

O kremayı yapıyor sen ise pasta için yapılacakları düşünüyordun.

Telefonun çaldı aniden. Ellerini yıkayıp baktın. Mui'ydi. Açtın. "Akşama anca geliriz haberin olsun" diyip direk kapattı. Ahlaksız oç...

Mitsuriye döndün. "Pastaları boşver. Bian bebek işi geldi." "Nee ama hadi
Y/N-." "Kış kış evine."

Mitsuri malzemelerini alıp çıktı pastayıda aldı.

Sende dışarı çıktın. Marketteydin ama çok büyüktü burası. (Oruçlu oruçlu üzgünüm.) "Prizola, hayır. Biftek, biraz lütfen. Birde şundan."

"Buyrun efendim afiyet olsun." derken senin göğüslerine bir bakış attı.

"S¡kerim seni çocuk önüne bak." Çocuk korkuyla yüzüne geri baktı. Alkol kısmına gittin.

Sadece bakındın ama dayanamayıp birkaç tane aldın. "En fazla nolabilir?"
Bir kaç sos falan aldıktan sonra eve gittin.

Saat 5 olmuştu ve mui 6 gibi geliriz demişti. Hızlıca yemekleri yapmaya başladın eti pişirirken içine biraz şarap koydun. Tarifte öyle yazıyodu.

Masayı hazırladın ve son bişey vardı. Giyinmen gerek. Bu kadar masaya pijamayla oturulmaz yani.

Siyah bi elbise. İnce ve pürürzsüz bedenini sıkıca sarıyor. Çok zarif ama seksi.

Kapı açıldı bianda. Arkana baktın. Onlar gelmişti. Giydiğin siyah elbise tam Yui'nin tarzında bişeydi.

Sadece sana baktılar. Öylece.

Muichiro Yandere (Ft. Yuichiro) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin