Duştan sonunda çıktınız. İkimizde üstünüzü giyindiniz ve yattınız.
Yui senin içine içine sokuluyor. Kafasını boynuna dayıyor ve gülüyor. "Çok hoş." Boynundan öpüyor ve uyuyor sende sonradan uyuyakalıyorsun.
Kapının açılma sesine uyandın. Gecenin yarısında Mui geldi. Size baktı yumruğunu sıktı.
Kıskanıyordu. Çok. Zoruna gidiyordu.
"Hmh... Aç mısın..?" "Yedim bişeyler. Uyu sen." Sesinden belli oluyor çok kıskanıyor.
Sabah oldu ve bi hareketlenmede uyandın. Yui doğrulmuş gözlerini ovuyordu. "Ah, uyandırdım mı?" "Sorun değil iyi oldu uyanmam"
Muichiro odasına uyuyordu. Horlaması net geliyordu. Ama kedi gibi tatlı horluyordu az az.
Ona sarılıp kendine çektin saçlarının kokusunu içine çekiyorsun. Çok.. Hoş bir kokusu var.
"Sanırım temas etmeyi seviyorsun. Bir de, dün akşam ne yapmıştık hatırlamıyorum sanki uyumuşum gibi."
(Sarhoşluğu geçtiği için hatırlamıyordu)"e... Beni s¡ktin. Benimle seviştin."
Ağzı açık kaldı ve utanarak baktı. "NE?! BEN SARHOŞ MU OLDUM?!?!"
"Hı hı. Ama biraz keyifliydi. ""ÖZÜR DİLERİM ÇOK ÖZÜR DİLERİM!!"
Mui elinde tavşanıyla gözlerini olarak geldi. "Hımm... Ne bu ses ya..."
"Hiç, günaydın. Bu gece Yuichiro'yu kovalım mı Mui?" "Nasıl ya? Beni niye kovuyorsunuz?!"
"Olabilir kovalım." "HAYIR Y/N BUNU BANA YAPAMAZSIN?!?!"
"Yapabilirim."
Akşam geldi çattı. Kapıyı açtın ve Yui'yi kovdunuz. "Eh, işin yarısı bitti. İçmek mi istersin yoksa direkt mi?" "İçmek nasılki? Yui'nin tepkisi nasıldı? "
"Fazla... Seksi'ydi." "Oh. O zaman içelim."
İçelim mi?
Baya baya içtiniz. Mui fazla abarttı. Abisine çekmiş. Yatıp senin omzunu ve bedenini ısırdı. Göğsünün üst kısmını ısırdığında acı içinde bağırdın. Falan falan.
Artık daha fazla içmek istiyordun ama onun sana dokundurduğu yumuşak öpücükler seni yeterince sarhoş ediyordu.
"Hadi ama, sende az hareketlen."
"Şey Mui. Beni s¡kermisin?"
"Oh, büyük zevkle."Bu sefer bağırışmalarw ve acıtmalar fazlaydı. Zamanın 10'da 9'u bağırmak ve daha fazla s0kmaktı. Sürekli gülüp dalga geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muichiro Yandere (Ft. Yuichiro)
ФанфикSelam benim minik sisli kurabiyelerim! Umarım yazığım bu yandereyi beğenirsiniz! 𝓘̇𝔂𝓲 𝓸𝓴𝓾𝓶𝓪𝓵𝓪𝓻. ❗UYARI❗ Stockholm sendromu, Yandere, boğarak öldürmeye teşebbüs, adam kaçırma, s€ks gibi şeyler içerir!! Final Yaptı.