SUPERMAN-Super Kız

192 12 2
                                    

Sen küçükken ailenden zorla alınmış ve bir laboratuvarda büyümüştün.İçinde bir güç vardı ve bilim insanları bu gücü açığa çıkarabilmek için senin üzerinde bir sürü deney yapmıştı.Çok zorlu ve acılı bir çocukluk geçirmiştin.
Büyüyüp reşit olduğun zaman kaçma cesaretinde bulunmuştun.Telepati gücün sayesinde kaçabilmiştin.Ama senin peşindeydiler ve seni arıyorlardı.Sen de onlardan köşe bucak kaçmaya çalışıyordun,çok yorulmuştun ve bunun bitmesini istiyordun.Fakat onları o kadar kolay yenemeyeceğini biliyordun çünkü çok donanımlı ve fazlaydılar.
Nerdeyse bütün şehirleri gezmiştin,bir sonraki durağın Metropolis'ti.

Şehre gizli bir şekilde girdikten sonra bir otel odası tutmuştun bir süre burada kalabilecektin.Onlar seni uzun süre burada aramayacaklardı.Bu yüzden biraz daha rahattın ama paran bitmek üzereydi ve bir iş bulman gerekiyordu.
Gazetelerde ve internette iş aramaya başlamıştın.Okul okuyamadığın için nitelikli işleri seçemiyordun,en çok da bu dokunuyordu sana çünkü çocukken hep okuyup gazeteci olmak istemiştin.Ama tabii ki bunu yapamadın.

Bir iş ilanı gördün Daily Planet'te temizlikçi aranıyordu.Bu iş senin için çok kolaydı telepati güçlerinle her şeyi bir çırpıda halledebilirdin hem parası da iyiydi.Hemen başvurdun ve başvurun kabul edildi.İşe başlamıştın.
...
Uzun süredir buradaydın ve kimse peşinde değildi rahatlamıştın.Ama bu rahatlığın kısa bir süre sonra bozulmuştu.

Gece en üst kattaki odaları temizliyordun birden telefonuna bir mesaj geldi.Mesajı açtın ve şok oldun. Mesaj bilinmeyen bir numaradandı ve şöyle diyordu:

"Sen saklandığını ve korunduğunu sanıyorsun Y/N ama yanılıyorsun.Sen benimsin ve bundan asla kurtulamayacaksın!Eğer kendi isteğinle gelmezsen bu videodaki gibi sonun olur!"

Altında ise ailenin öldürülme videosu vardı.

Gözlerin dolmuştu,neredeyse kusacaktın nefes almak için dışarı çıkman gerekiyordu,montunu giydin ve koşarak binanın terasına çıktın.
En kenara oturdun ve hıçkırarak ağlamaya başladın.Bir süre öylece oturup ağladın.Sonra birinin sesini duydun.

"Hey!İyi misin?"

Arkanı döndün ama kimse yoktu.

"Burdayım."

Sesin geldiği tarafa döndün.Ve çok şaşırdın.

"S..Superman?"

"Evet ta kendisi.Peki ya sen kimsin?"

Hala şaşkındın ama ağlamaya devam ediyordun.

"Benim gelmem seni bu kadar üzdüyse gidebilirim."

"Hayır hayır,sadece...Neyse ben Y/N."

Superman yaklaştı ve yanına oturdu.

"Memnun oldum Y/N,burada mı çalışıyorsun?"

Başını salladın.Superman gözlerini kısıp sana baktı.Sonra başını onaylarmış gibi salladı.Bir şey anlamamıştın.Sonra sözüne devam etti.

"Peki neden burada oturmuş ağlıyorsun?"

"Kendimi atacağımı falan mı düşündün yoksa.O yüzden mi buradasın?"

"Kendini atacak mıydın?"

Yüzüne baktın hiç bir mimik yoktu.

"Evet düşünmüştüm ama artık atamam çünkü uçan bir adam beni hemen kurtarabilir."

İkiniz de güldünüz.Sonra tekrar soran gözlerle sana baktı.

"Neden yapacaktın bunu peki?"

Tekrar hüngür hüngür ağlamaya başladın.

"Çünkü artık çok yoruldum ve..ve galiba korkuyorum.Bu güce rağmen."

Ellerine baktın.Superman şaşırmıştı.

"Birincisi neyden korkuyorsun ve ikincisi güç derken ne demek istiyorsun?"

Tereddütle ona baktın.Ama yardım tam yanındaydı,o sana yardım edebilirdi.O yardım etmezse kim edecekti ki.

"Sen iyi birisin değil mi?"

Saçma bir soru sormuştun ama bu soru seni rahatlatacaktı belki de.

"Tabii ki iyi biriyim Y/N."

Gülümsedi.Ona ısınmıştın ve başından geçenleri uzun uzun anlattın.Konuşmanın sonunda da gelen mesajı ve videoyu gösterdin.Superman bir anda çok ciddileşti.Bu durum onun da canını sıkmıştı.Ve sana üzüldüğü de belliydi.

"Bunları yaşadığın için üzgünüm Y/N.Ama seni bu durumdan kurtarabilirim."

"Bunu gerçekten yapar mısın Superman?"

Tekrar gülümsedi bu sefer daha içten.

"Tabii ki Y/N.Ama şimdi seni güvenli ve onların bulamayacağı bir yere götüreceğim.Ben bir çözüm yolu bulana kadar."

Sonra seni kuacağına aldı.

"Hey ne yapıyorsun?"

"Uçma gücün var mı Y/N?"

"Hayır yok."

"O zaman böyle gideceğiz."

Ona teşekkür eden gözlerle baktın.

"Teşekkürler Superman,keşke küçükken de beni böyle uzaklara götürüp o acılardan kurtarabilecek biri olsaydı."

"Keşke o zaman seni kurtarabilseydim Y/N."

Dedi üzgün bir gülümsemeyle ve bir süre sonra gideceğiniz yere uçmaya başladınız.

DC ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin