Bir sokakta hırsızlarla dövüşüyordun.Çoklardı ama yine de halledebiliyordun.Her şey çok iyi gidiyordu neredeyse hepsini paketlemiştin ama bir anda silah sesi duyuldu.O an vurulduğunu anladın kurşun omzuna gelmişti.Silahı tutan adam doğru döndün.
"Komiksin."
Alaycı bir tavırla güldün ve adama doğru koştun.Adam hiç durmadan bir el daha ateş etti.Bu sefer güzel nişan almıştı ve karnını vurmuştu.Acıyla karnını tuttun.Adam daha fazla ateş etmeye çalıştı ama bunu başaramadı çünkü sen çoktan adamın elindeki silahı yere atmıştın.Canın yansa da seni vuran adamı güzelce dövdün.Ve yarı baygın adamı diğerlerinin yanına attın.Polis sirenleri duyulunca hemen oradan koşarak uzaklaştın.Kendine pansuman yapabilmek için kuytu bir yere ihtiyacın vardı.
***Batman uzun süredir geçenlerde karşılaştığı 'Gizemli' kadını görmüyordu.Bir sürü araştırma yapmıştı ama kesinlikle hiç bir şey bulamamıştı.Hiç bir veri tabanında bu kadına ait bir şey yoktu.
Batman'a göre kesinlikle bu kadında bir tuhaflık vardı.Ama ne olursa olsun onun kim olduğunu ve ne için bunları yaptığını bulacaktı.
Bu sırada havadaki bat-sinyalini gördü ve hemen karakola doğru yola çıktı.Binanın tepesinde bekleyen Gordon'u gördü ve hemen yanına atladı.Gordon onu görünce konuşmaya başladı.
"Yeni bir yardımcı mı buldun?"
Batman şaşkınlıkla Gordon'a baktı.
"Hayır,bu nereden çıktı?"
"Bugün bir hırsız çetesini yakaladık.Yani birisi yakalamış biz karakola getirdik.Hırsızlardan biri maskeli bir kadından bahsetti,çok iyi hamleleri olduğunu vurulunca bile onları kolayca yenebildiğini anlattı.Başta sizden biri sandım.Ama anlattığı tabire göre öyle değil."
Batman gözlerini kapattı ve Gordon'ın anlattığı görünüşü gözünde canlandırdı.Tabii ki bu geçenlerde gördüğü 'Gizemli' kadındı.Gordon devam etti.
"Bu kadın her kimse bize yardım ediyor gibi gözüküyor.Onun hakkında bir şey biliyor musun,amacı gerçekten yardım etmek mi?"
Batman durakladı.
"Bilmiyorum ama öğreneceğim."
Ve hızla ortadan yok oldu.
***
Kuytu bir köşeye geçtin.Acıyla karnını tuttun,omzun da acıyordu ama şu an önemli olan karnındı.Kurşunu çıkarmalıydın.
Dişlerini sıktın ve söylendin."Tamam sakin olmalıyım,her zaman yaptığım gibi."
Kurşunu elinle çıkaramazdın.Ama kanamayı durdurabilirdin.Hemen küçük çantandaki sargı bezlerini çıkardın.Kanayan yerleri kapatmaya çalıştın ve gerçekten canın acıyordu.Ayağa kalmaya çalıştın ama acıdan neredeyse bağıracaktın.
"Adama yaptığım o son hareketler hiç iyi olmadı."
Sonra sadece oturdun acının dinmesini bekledin ama asla geçmiyordu.Hastaneye gidemezdin,kimliğin açığa çıkabilirdi.Biraz da olsa acının dinmesini beklemekten başka çaren yoktu.Sonra evine gidip orada halledebilirdin ama bu acı kalkmana izin vermiyordu.
Kısa bir süre sonra yanına birinin geldiğini fark ettin hemen başını çevirdin.
"Sen beni mi takip ediyorsun?"
"Hayır ama buradan sesler duydum,çok fark edilmeyecek bir yerde değilsin.Ne yapıyorsun burda?"
"Bu seni pek ilgilendiren bir şey değil koca adam,kendi işine bak."
"Anlaşılan vurulmuşsun.Bana kafa tutan kız şimdi acıdan kıvranıyor gibi duruyor."
Dişlerini sıkıyorsun.
"Kurşunu çıkarabilsem burada böyle olmazdım.Maalesef yanımda o kadar teçhizat taşımıyorum.Acımın dinmesini bekliyorum sadece."
"Böyle oturarak hiç bir şey yapamazsın."
"Rahat bırak beni."
Sana yaklaşıyor ve elini yaranın üzerinden çekip kanlı sargı bezini açıyor.Ona karşı koymaya çalışıyorsun ama şu an o senden daha güçlü.
"Ne yapıyorsun?!"
"Kurşun içerde olduğu sürece bu yara asla iyileşmeyecek."
"Ne yapmamı öneriyorsun?"
"Benimle gel."
Bir kahkaha patlatıyorsun.
"Tabii,gelirim.Sen bekle."
"Batmobilde bir kaç ilk yardım malzemem var.Sana yardım edeceğim."
"Bende yedim.Uzun süredir benim kimliğimi falan araştırdığını bilmiyor muyum sanıyorsun?"
Batman şaşırıyor.Devam ediyorsun.
"Eline böyle bir fırsat geçmişken bana neler yapacağını nerden bileyim."
"Emin ol yapsaydım şu ana kadar yapardım.Sen beni tam tanıyamamışsın."
Birbirinize bakıyorsunuz.Hala sana yakın duruyor.Eğer maskesini açmaya çalışsan elini kırar mı diye düşünüyorsun.
'Kırar gerçi bende kırarım.'
İçinden geçiriyorsun.Biraz sessizlikten sonra Batman konuşuyor.
"Kim olduğunu ve neler çevirdiğini bilmiyorum.Ama şu an sadece yardım etmek istiyorum."
Ona doğru bakıyorsun.Güvenebilir misin?
"Tamam."
Hiç bir şey düşünmeden cevap veriyorsun.Nasıl oldu bu,tanımadığın adama nasıl bu kadar çabuk güvendin.
Asıl Batman bu kadına nasıl bu kadar çabuk güvendi.O da şaşkın ama bunu yüzüne yansıtmıyor.
Ayağa kalkmana yardım ediyor ve beraber Batmobile doğru yürüyorsunuz.