"Biliyorum burası pek hijyenik değil ama..."
Kurşunu çıkarırken acıyla inledin.Aklından geçirdin.
'Batman bu kadar konuşkan mıydı?'
Dişlerini sıktın ve acıya katlanmaya çalıştın.Kendini onun karşısında daha fazla güçsüz gösteremezdin.Zaten şu an karşısında yeterince güçsüzdün.
Sargıyı sararken Batman sana doğru baktı.
"Daha iyi misin?"
"Yani...Galiba."
Karnını acıyla tutarak doğruldun.Ona doğru baktın.Hemen yüzündeki acıyı gizlemeye çalıştın.
"Neden bana yardım ediyorsun?"
Batman yüzünü buruşturup sana baktı.
"Teşekkürler,doğru bir kelime olurdu şu an."
'Alay mı etti o?Hayalimdeki adam böyle değildi.'
Düşüncelerinden kurtulup ona döndün.
"Pardon.Teşekkürler.Ama hala nedenini anlamıyorum?"
"Neden olacak,ben insanlara yardım ediyorum.Her şeyin altında kötü bir şeyler arama."
"Tabii canım,bunu birkaç hafta önce beni yere yapıştırıp kimliğimi zorla öğrenmeye çalışan biri söylüyor."
Batman'ın bakışı boştu ve hiç bir duygu ifade etmiyordu.
"O başka bu başka."
"Aynen."
Ayağa kalkmaya çalıştın ve üstünü düzelttin.
"Gitmeme izin verecek misin yoksa bu yaralı halimle bile seninle dövüşeyim mi?"
Sırıttı sana doğru biraz yaklaştı.
"Kazanan şimdiden belli olurdu."
"Hiç öyle düşünme seni bir kez şaşırtmıştım bir kez daha şaşırtabilirim."
Sende onunla beraber sırıttın.
"Beni zorlamayı seviyorsun."
"Bence sende zorlanmayı seviyorsun,koca adam."
Batman derin bir iç çekti.
"Seni durdurmayacağım,git.Senin iyi adamlardan olduğunu düşünüyorum.Hırsızları sen durdurmuşsun."
Gururlu bir şekilde başını salladın.
"Ama bu sana tamamen güvendiğim anlamına gelmiyor.Eğer şehre zarar verecek şeyler yaparsan..."
"Ne o beni tehdit mi ediyorsun?"
Sırıttın ve ona doğru yaklaştın.
"Hiç önermem,ben uğraştığın diğer kişilere benzemem."
"Öyle mi dersin?"
O da sana doğru yaklaştı kafasını eğdi.Onun yakınlığından rahatsız oldun.Ondan korktuğun için değil başka bir şeylerden dolayı,adını koyamadığın şeylerden dolayı.İşin tuhafı ne o senden uzaklaşıyordu ne de sen ondan.
'O da hissediyor mu?'
Diye düşünmeden edemedin.Yavaşça ondan uzaklaştın.Uzaklaşmandan rahatsız olmuş gibi yüzünü buruşturdu.Sana bakmaya devam etti.Kafandaki duyguları silip alaycı bir şekilde gülümsemeye çalıştın.
"Şehre ya da içindeki insanlara zarar verecek halim yok.Benim peşinde gezineceğine şehre asıl zarar verenlerin peşinden gez."
"Zaten peşlerindeyim,benim her yerde gözüm var."
"Bence o gözler kör olmuş çünkü o gözlere rağmen masum insanlar ölmeye devam ediyor.Ben de onları kurtarmaya çalışıyorum."
"Bunu zaten ben yapıyorum sana gerek yok."
"Yeterli olamıyorsun işte,yanındaki çocuklara rağmen.Kabullen."
"Seninle bunu tartışmayacağım."
Omuzlarını silktin ona doğru baktın.
"Tartışabilirsin ben pek rahatsız olmam aslında bu tatlı çekişmelerimiz hoşuma gidiyor."
Bir anda gözlerini kocaman açtın o da aynısını yapmıştı.
'-Ben bunu sesli mi söyledim.
-Aptal gibi davranma Y/N,adam bir şey var sanacak.
-Keşke sansa...
-Ne oluyor be!'Kendi kendine bunları düşünürken Batman sana bakmaya devam etti.O da bu sözlerden dolayı donup kalmıştı.Kafandaki düşünceleri toparlayıp başka bir şey demeden hemen oradan ayrıldın.
Sen gittiğinde Batman istemsiz bir şekilde sırıttı.Sonra hızla kendini toparlayıp o da oradan ayrıldı.
Bir kaç gün sonra
Arkadaşlarının ısrarıyla yeni açılmış bir gece kulübüne gidecektiniz.Bu gece kahramanlık işine ara vermeye karar verdin.Sonuçta Batman ve onun saz arkadaşları vardı değil mi.
***
Barda otururken kapının orada bir kargaşa fark ediyorsun.Ne olduğunu merak ediyorsun ve barmene soruyorsun.
"Buranın sahibi Bruce Wayne'nin yakın bir arkadaşı.Açılış olduğu için o da gelecekti.Muhtemelen odur."
"Bütün ilgi ona mı gerçekten?Ne var bu Wayne'de anlamıyorum.Zengin züppenin teki işte."
Gözlerini devirip içkini içmeye devam ediyorsun.Bir kaç dakika sonra kalabalık bara doğru gelmeye başlıyor.O zaman Bruce Wayne'nin bara doğru yürüdüğünü fark ediyorsun.Kendisi diğer kadınlarla oldukça meşgul görünüyor.Senin yanındaki boş sandalyeye oturuyor ve kadınlarda onun peşinden dolanıyor.Seni sıkıştırıp neredeyse bar taburesinden düşmene sebep oluyorlar.Sinirle barmene bağırıyorsun.
"Benim hesap neyse ver de gideyim.Burası iyice çekilmez oldu."
Bruce kadınlarla ilgilenmeyi bırakıp seninle arasında duran kadınları eliyle itiyor.
'Bu ses...'
Bruce bunu aklından geçirirken sen hesabı ödeyip dönüyorsun.Bruce'yi görünce gözlerini devirip oradan hızla uzaklaşıyorsun.Bruce bu gözleri bu bakışı ve bu sesi tanıyor.Nefesi kesiliyor.
'Onu buldum.'
|
|
|
Bu bölüm biraz saçma olmuş olabilir aslında yazmayı düşünmüyordum ama istenince yazmak istedim umarım beğenmişsinizdir😊Devamı gelmeli mi yoksa burada bitirmeli miyim bu kurguyu,yazarsanız sevinirim❤️