Öncelikle selamlar biliyoruz maalesef türkiyede kötü bir olay yaşandı kayıpları olanlara başsağlığı diliyorum yaraları olanlara geçmiş olsun umarım size birşey olamamıştır ve daha fazla insan kurtulur, neyse konumuza dönelim maalesef ki bu olaydan sonra birçok kaybımız oldu annemiz babamız, abimin hatta büyüklerimiz bende bu olaydan etkilendiğim için küçük bir bölüm yazmak istedim:)Şu an ne mi yapıyoruz jetle Türkiye'ye gidiyoruz memleketime umarım çok kayıp yoktur tony ve Fury'e çok dil döktüm depremden sonra yıkılan binaların altında kalan insanlara yardım etmek için, ben ağlıyordum çünkü memleketimde herşey üstüste geliyordu 2019'dan sonra.
2020 corona
2021 Antalya yangını, Rize seli
2022 İstanbul taksim patlaması
2023 deprem (7.7)
Herşey üst üste geliyordu ben işe sessizce ağlıyordum keske 2019'hiç bitmeseydi herkes huzurluydu Allah sonumuzu hayretsin, pietro bana moral vermeye çalışıyordu
Piet:tama ağlama herşey geçecek.
Yn:(ağlayarak) ama herşey üst üste geliyor
Tony konuşmaya başladı.
Tony:merak etme gidiyoruz az kaldı bağışta yapıcam.
Yn:peki ya ölen çoçuklar bebekler ne olacak?
Tony sustu
Sonunda vardıydık.Buranın halini görünce aklıkdan geçen tek şey şuydu 'insan dediğin bir çuval ettenmi ibaret?'
Derken yıkıklaron altında cansız bir bebek gördüm ne yani hayat bu kadar acımasız mıydı bebeği kucağıma aldım gözleri hala açıktı eli elime değdi, o an herşeyi unuttum bebeğin gözlerini kapattım ve yetkililere verdim kendimi toparlama lazımdı.
Kendimi toparladım ve etrafa bakmaya başladım tam kimsenin sesi duyulmuyorken bir çoçuk sesi duydum yardım edin diye bağırıyordu oraya baktım çoçuk yıkıklaron altında kalmıştı dony'yi çağırdım, Tony geldi
Ondan çoçuğun altında olduğu yıkıkları kaldırmasını rica ettim kaldırdı ve çoöuğu kuçağma aldım daha 4-5 yaşındaydı konuşmaya başladım,Yn(t):annenle baban nerede biliyor musun bebeğim?
T türkçe i İngilizce konuşma olacak
Kız(t):onlar orada kaldı
Dedi ağlayarak o an yutkunamadım bile tonye baktım o da friday çeviri yaptığı için anlamıştım bana güven verir şekilde gülümsemişti.
Yn(t):hadi gel doktor amcaların/ablaların yanına gidelim olur mu canım.
Kız(t):tamam ama annemle babam nolacak.
Yn(t):bilmiyorum.
Dedim ve onu ambulansın yanına götürdüm ve yıkıklaron yayına gitiim ailemin oturduğu binaya haberlerini almıştım ailem maalesef srhit olmuştu.
Hafiz hüzünlü bir tebessüm ettim gözümden bir damla yaş aktı o an dayanamadım ağlamaya başladım.
1-2 dakika sonra toparladım ve kurtarılan çoçuklarını yanına gittim yanıma bir görevli geldi.Görevli(t):merhaba çok yoğun bir çalışma var ve kurt atılanlar ilgilenmek zor oluyor acaba kurtarılan çoçuklar su atırsırmalık verebilir misiniz.
Kafamı salladım. Ve Su şişelerinin oldu yere gittim ve bir koli su aldım çoçuklarını yanlarına gittim hepsine kapağını hafif açıp su verdim bir erkek çoçuğun su verdikten sonra tam öbürüne geçiyordumki konuşmaya başladı.
Çoçuk(t):abla bizim ailemiz ne olacak?
Yn(t):bilmiyorum bebeğim ama çıkıcaolar hepsin esu verziktdn sonra bizimkilerin işi bitmişti jete bizdik ben sessizim neden hayat bu kadar acımasız?
Hayat bir film gibidir ilk önce fragman gelir sonra ise film asıl filmin gelmesine az kaldı ve film fragmandan kötü olacak.
Selamlar kardeşlerim maalesefki bu durumda çoçuklar ölüyor büyükler bebekler abimiz ançblamı z kardeşlerimiz nolur sun hangi ülkede olursanız olun yardım gönderin bağış gönderin ama saçma alakasız şeyler koymayın mini etek, elbişe, topuklu ayakkabı, makyaj tancası, ve abiye gibi maalesef böyle şeyler koyanlar var onun yerine gıda ürünleri konservedeki yemeklerden, su falan koyun yazlık kıyafet sweat-shirt, eşofman, çorap battaniye falan koyun lutfen yardım gönderin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AvengersxYn
FanfictionAşko hayal güçüm o kadar saçmaki her an thanos la hayal et gelebilir ve lütfen yanlışım veya kusurum olursa affedin ilk kitabım Happy reading, 행복한 독서, İyi okumalar:)