Yazarın Hayatı Ama Sizin Gözünüzden

71 5 4
                                    

Neden herkes üstüme geliyor, Neden bu dünyaya geldiğini düşünüyorum, zaten üzülmek hepimizin baba mesleği değil mi benim hayatıma hoşgeldiniz. Sabah uyandım ama çok hastaydım anneme söyledim. "anne çok hastayım okula gitmesem olur mu?" sesimin kısık çıkmasına rağmen bağırmaya başladı. "HAYIR o okula gidilecek yalan söyleme bana!" alcak sesli konuşmama rağmen bağırıyordu
Ben bu dünyada bir fazlalık mıyım bence, evet. Neyse arabaya bindim okula gidiyorum babamla konuşmaya çalışıyorum "baba-" "sus senin dırdırını çekemem!" Ben ne yapmıştım ağlamamak için kendimi zor tutuyordum gözümden bir yaş firar etti, benim suçum neydi, kulaklığımı takıp another love dinlemeye başladım, Neden ailem dahil herkes bana tiksinerek bakıyordu, tek suçum kız olmak mı yoksa dünyaya gelmem mi? Bence ikisinde, okula geldim bir süredir Peter parker den hoşlanıyorum ama büyük ihtimalle benim kim olduğumu Bile bilmiyor. Sırama oturdum dahada kötüleşmeye başlamıştım ilk ders bitti hocanın yanına gittim"hocam çok hastayım"dedim hoca"neden her zaman hasta oluyorsun? "" ama hoca-" " yalan mı! " lavaboya gidip kabinlerden birine girdim telefonla kulaklığı çıkarıp sarkı dinlemeye başladım zil calsada umrumda değildi tam cıkıyordumki sınıftaki kızlardan biri çelme taktı, gülerek gittiler sınıfa gittiğimde Peter de dahil herkes gülüyordu o an kalbimin sızladığını hissettim, benimde bir kalbim vardı değil mi? Okul bitti eve geldim"BU NOTLAR NEDEN BÖYLE" "anne-" 'sus anne deme bana" "Yeter ya! Benimde bir kalbim varya hani bende insanım ya!" dememle birlikte yüzüme bir tokat yemem bir olmuştu 1 yerine 2 aldım diyemi bu (ülke farklı) tantana. Ağlayarak yukarı çıktım elime ne geçiyorsa yere attım kırdım bağırdım attım, hep sol elime vuruyorum kırmak ister gibi benim bu çektiğim neydi ya ertesi gün kimseyi umursamadan jilet aldım odama gidip kilitledim tam bileğimi kesecekken karşıma küçük ben geldi gözleri parıldayan gözleri umut dolu ben sonra elindekini bıraktım napıyordum ben, derken babam geldi abimi cağırdı yeni konsol almış ne güzel:) keske benide sevse. O aksam evde kavga ettik ve herzaman ki gibi odama kovuldum ben giderken arkandan gülme sesleri geliyordu, bence ben dünyada gereksiz bir fazlalığım:)

Selam evet bugün neden enerjik değilsin ve böyle bir bölüm yazdın diyiceksiniz hayatıma hoşgeldiniz :)

AvengersxYnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin