... Size Nasıl Davranırdı

127 8 9
                                    

Tony stark
Size sanki bir elmas gibiymişsiniz gibi değerli ve nazik davranırdı çünkü bu hayatta onu mutlu eden sayılı kisilerden biriydiniz ve o sana hep bunu dile getirirdi siz olmadan bir hayat düşünemiyor.

Steve Rogers
Peggy'den sonra ilk kez aşık oldu ve oldukça mutlu size sanki dokunduğu anda kırılacakmışsın gibi davranırdı
Seni o kadar çok seviyorki her zaman seninle ilgilenirdi ve sana küçük küçük hediyeler verirdi bu seni oldukça mutlu ediyordu.

Pietro maximoff
Seninle çok fazla ilgilenirdi ve sana sanki bir bebeğe davranıyormuş gibi davranırdı arada hızını kullanıp New york turu yapardınız ikinizde birbirinizi çok seviyorsunuz

Bucky
Bucky kış askeriyken yapdığı şeylerden dolayı çok pişman sizi çok seviyor ve nazik yumuşak tatlı davranıyor onu güldürebilen tek kişi sensin tabiki Steve sonradan geliyor.

Bruce banner
Sizi çok seviyor hulk'da çok seviyor
Zaten bruce'nin anlayışlı ve nazik yapısı olduğu için sizde öyle davranır ama daha çok nazik ve anlayışlı.

Peter parker
Peter onun çok utangaç bir yapısı var
Sizi ne kadar sevsede utandığı için gözünüze bakıp seni sevdiğini söyleyemiyor ama sen biliyorsun ikinizde birbirinize bebek gibi davranırsınız.

Natasha romanoff
Natasha'nın biraz yavşak yapısı var yani size hep sizi sevdiğini söyler hep flört eder ama yanı sıra ikinizde birbirinizi çok seviyorsunuz.

Wanda maximoff
Çok tatlı bir ilişkiniz var ikinizde birbirinizi çok seviyorsunuz ve nazik danranıyorsunuz ve ikinizde 'biraz' kışkançsınız

Selamın aleyküm bacılarım, gacılarım, hacılarım herkese günaydın, tünaydın, İyi akşamlar efendim artık hangi zaman diliminde izliyorsunuz bilemem kötü olduysa kusuruma bakmayın aklıma hikaye gelmediği için bir süre böyle bölümler gelecek haydi herkese gute morgen, Gute nachtmittag und gute nacht oder gute zıbarmalar:)

AvengersxYnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin