Hétfő
Reggel 6:20Először is meg ittam a kávémat amit gyorsan el készítettem. Aztán el kezdtem készülődni közbe pedig zenét hallgattam és a reggeli táncolás se maradhatott el. Ma eléggé jól keltem és a nap is csak úgy virított.
Egy fehér ruhát választottam a fehér Conversemhez és egy szürke pulcsit is fel vettem rá. Egy kis szolid smink és pár ékszer.
Rá néztem a telefonomra és 7:11 mutatott. 7:20kor megy a suli busz. Így gyorsan fel kaptam a táskámat magamhoz vettem a füllhallgatómat a telefonomat és a ház kulcsot is.
Be zártam az ajtót és indultam is a buszhoz ami szerencsére 2 háznyira volt, így nem kellett sokat sétálnom.
Fel szálltam és le ültem hátul. Tele volt már de az én helyemen nem ült még senki. Be dugtam a füllhallgatót és le játszottam a spotify lejátszási listámat.
Meg állt még pár helyen a busz de végül az iskola parkolójában meg állt és mindenki ki szállt.
Én is el indultam az első órámra.Ebéd szünet.
4.óramról ki érve mentem egyből az ebédlőbe. Olivia már ott volt a szokásos helyünkön. Le ültem mellé és ki vettem a táskámbol a kajámat.
--Meg őrülök--mondta
--Mi történt?-- kérdeztem miközben bele kortyoltam a vizembe
--Következő órán felelek történelemből és nem tudok semmit. Anya ki nyír ha megint rossz jegyet kapok--mondta és közbe a fejét le hajtotta az asztalra
--Mond meg hogy rosszul vagy és ki mehetsz e a vécére. Vagy ne menj be az óra elején csak a közepe fele és mond meg hogy azért nem jöttél be mert az orvosi szobában voltál--adtam az ötleteket neki
--Úristen ez remek ötlet. Na látod ezért szeretlek. Az én eszes barátnőm--mondta és el kezdte a kezével össze borzolni a hajam.
--Na jól van elég lesz--mondtam és közben nevettem
--Ijj tényleg, képzeld hallottam inenn onnan dolgokat a pénteki dologról.
Azt mondják hogy Marcus volt aki bele lökött a medencébe. --mondta--Ki az a Marcus?--kérdeztem
--Egy 11.es srác, benne van a kosár csapatba. -- mondta
--Seggfej--mondtam
--Tényleg az--
Beszélgettünk még
Aztán éreztem valaki tekintetét rajtam.
El néztem Olivia válla fölött és meg is találtam ki az. Miután látta hogy én is rá nézek....nem, nem vette el a
tekintetét mint más ember. Tartotta a szemkontaktust.--Kit nézel ennyire-- fordult mögé Olivia
--Senkit--mondtam és végül témát váltottunk.
--Na jó, nekem mennem kell törire de majd ütközünk. Milyen órád is lesz?--mondta Olivia
--Matek, Mr. Hearsonnal- mondtam
--Na okes akkor ott leszek a terem előtt.--mondta és el is rohant
Nekem még volt 20 perc az órám kezdetéig így még ott maradtam és telefonoztam.
Meg néztem hogy kikkel lesz együtt órám. 12/a, szóval Logannék.
Miután meg ettem a kajamat ki mentem a friss levegőre. Fel az iskola tetejére. A kedvenc helyem. Mindig ide jövök mikor egyedül akarok lenni vagy mikor csak nincs itt Olivia és persze mikor órákról ki kéredzkedek a mosdóba akkor igazából ide jövök. Ez olyankor szokott előfordulni mikor pánikba esek.
3 éve kezdődött az egész. Senkinek se mondtam el. Még Oliviának sem. Nem szeretném hogy bárki is meg tudja. Főleg nem Logan.
YOU ARE READING
Újra veled
RomanceEmma Henderson és Logan Willson egykori legjobb barátok. Egészen 13 éven át ott voltak egymásnak, de ez meg változott. Nem elég hogy egy óvodába és általános iskolába is együtt jártak, de még a gimibe is látniuk kell egymást. De nem sokáig mivel min...