"Mucadele temeli sağlam bir dava için olduğunda sahibine sadece güç ve huzur verir."
(M.E.A)
-Efendim kaçıyor!Duyduğum cümleyle adımlarımı daha da hızlandırdım. Neredeyse koşmaktan dalağımın patlayacağını hissediyordum, lakin durursam patlayan sadece dalağım olmayacaktı, biliyordum...
Evet tam olarak 15 dakika önce hapsedildiğim hücreden kaçmıştım. Pekâlâ bu biraz hızlı bir giriş oldu kabul ediyorum. Ama düşündüğünüz gibi bir vatan haini, ırz düşmanı yada suçlu değilim. Tabi başımda ki örtü ve dinime sıkı sıkıya bağlılığım bir suç değilse! Ben Hüma... dinimi yaşamak uğruna çabaladığım bu yolda, kendi ülkesinde esir düşürülmüş nice özgürden biriyim... Evet... özgür kıyafetine büründürülmüş, nice tutsaktan sadece biriyim. Bu yalnızca benim hikayem değil bu tüm özgür ruhlu tutsakların hikayesi.
Bocalıyorum bazen hem de fazlasıyla. Aynı anda sevinip aynı anda üzülebiliyorum mesela. Bir kalbe kaç duygu eş zamanlı olarak sığar bilmiyorum. Her zorluktan sonra bir kolaylık ve her kolaylıktan sonra da bir zorluk geliyor. Çoğu zaman çoğu duygu gece ile gündüz kadar birbirine zıtken; yine gece ile gündüz misali birbirinin içine gizleniyor. Nankör insanlar gece vakti geceden şikayet ediyor ve karanlıktan yakınıyor; gündüz olduğunda ise bir sonra ki gecenin ve içi sıkan karanlıkların etkisiyle kalplerini dolduruyor. Kısaca yine ve yine şükretmekten aciz kalıyorlar. Ve insan, bu nankörlüğün gözünü kararttığı anlarda dost ve düşmanını da ayıramıyordu. Bu durum tüm dünyada gözlemlenirken; Sadr-ı Hadid şehrinde ve bu şehrin içinde bulunduğu Sirhanya ülkesinde daha can alıcı bir adaletsizlikle yürürlüğünü sürdürüyordu.
Ben Hüma! Adaletsizliğin böldüğü ülkeyi adaletle birleştirmek için çabalayan nice öncüden yalnızca biriydim. Ve tam olarak mevzu bahis olan bu adaletsizliği haykırmak için buradayım.
Yeni bir yolculuğun adım sesleri bunlar...
Her ne kadar bir süre yayınlanmayacak olsa da kitabımın isminin çalınmaması için ilk bölümünden bir kesit koymak istedim.
Umarım beğenirsiniz...
Allah'a emanet olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIKTA AÇAN LOTUS (ROMAN)
SpiritualBir ülke... o ülkeyi parçalara bölen nice ideoloji ve aynı ülkede ülkeyi ayıran görünmez koca sütun ve setler... Bu satırlarda bir ülkenin sonunun gelişini ve kurtarılması için elinden geleni yaparken suçlanan bir topluluğu okuyacağız... Bu satırlar...