-Jó reggelt mindenkinek! A mai projekt munkánkban bemutatjuk csodás giminket.-kezdett bele az órán Gen.
-Először is, bemutatjuk az osztályunk.
-Ő itt az osztályfőnökünk. Suzuki tanár úr. Nyelvtant és rajzot tanít nekünk.
-A mi osztályunk 20 főből áll. Ezt az osztályt két részre lehet osztani:fiúk és lányok.
-A lányokon belül vannak a kis pláza cicák, akiknek a "vezetőjük"
Kumo Jazmin. De aki még nála is rosszabb az nem más mint Ito Tamika.
-Ahogy mi hívjuk, Tamikaka. Tudni kell róla, hogy órákon viszonylag elviselhető, hiszen csak sminkerészik, és van mikor neki köszönhetően konkrét elmarad az óra, mert a tanár vele veszekszik.
-Tami drágánk állandóan fodrászhoz jár és elég csak hozzáérni a sörényéhez, és egyből hiszti roham.
-Alapvetően minket szokása csesztetni, de ezt általában megoldjuk. Igazából kiváncsi vagyok, mikor fogja észrevenni, hogy mindig ő jár pórul, de mindegy.
-Jazmin, egy csendes kis cica, aki ezáltal elfogadhatóbb, de a legtöbbet még is ő "rosszalkodik". Tamikakával ellentétben, ő egy borzasztóan gazdag pár egyetlen gyereke, ezért mindent meg kap, és a hatalmával vissza is él.
-Ha úgy vesszük van a plázakirálynő(Jazmin) és a kedvenc "segéde/testőre" pedig Tamika.-Na de térjünk át a fiúkhoz. Fiúkon belül helyezkednek el a nagymenők.
Igazából 1-2 visszahúzódó fiún kívül minden srác ide tartozik.
-Az hogy nagymenők, nem feltétlen jelenti azt, hogy mindig rosszalkodnak. Sőt igazából a mi osztályunkban mindenki kedveli az összes fiút.-A szomszéd osztály valami katasztrófa. Mindig lógnak a takarításukról, ezért az aznapi "takarító" csoportnak plusz fél vagy akár 1 órát kell bentmaradnia.
-És nem is lenne baj, hogy lógnak, ha szépen tartanák az osztálytermüket, és nem rongálnák állandóan a wc-t.
-Az a probléma, hogy nem csak a fiúk csináljál ezt. Sajnos a lányok is benne vannak ezekben a dolgokban(általában a wc-t ők rongálják)
-Ők már végzős osztály, szóval már csak ezt az évet kell velük kibírni.-Az iskolánk neve, Mitasa Reta Kyabetsu felső-középiskola, ami Takahagiban található.
-4 szintes iskola, viszonylag nagy hátsó udvarral, ami mindig tele van.
-A diákok másik kedvenc helye az a büfé, és az étterem. A kajáldában viszonylag olcsó és jóminőségü ételt lehet kapni.-A tanárok jófejek, de tudnak szigorúak is lenni. Például ha verekszem, beírást kapok.
-Nem is értem miért-vágott bele Gen.
-Na szóval, a tanárok jófejek, és szigorúak is.-Az MRK felső-középiskola, egy nagyon jó hely. Közel a tengerpart, és szép erdők vannak a közelben, ráadásul, Tokyo is mellettünk van, úgy hogy ha valakinek ott van dolga, 20-30perc vonat, és ott van.
-Ráadásul ha messzebbről jössz, kollégiuma is van, ami szépen van gondozva, mivel bizonyos napokra beosztott diákok takarítják.-És miért jönnél messzebbről? Mert ez egy olyan gimi, ahová szak-gimi ként is felvételizhetsz, és diákmunkát is adnak(ha kérsz), persze csak 10.-től. Ráadásul év közben is lehet csatlakozni giminkbe.
-Sokszívvel ajánljuk ezt a gimit.-fejezték be egyszerre.
------------------------------------------------------
Igazából ezt a részt azért írtam, hogy könnyebb legyen elképzelni a jeleneteket amik a gimiben történnek. (meg először gondoltam körül írom a karaktereket, de ha jól figyelsz, sztorik közben többször is körül írom őket+ tiktok)
!az MRK egy kitalált gimnázium!
ESTÁS LEYENDO
Gen&Miana (írás alatt)
Fantasía2 barátnő (Miana , Gen) élete. Elkezdve:2022. 12. Befelyezve:(még nincs)-- Igen, befejezetlen, de az is marad, amíg úgy nem érzem hogy van értelme folytatni...