Seděla na zemi zády opřená o rám palandy. A ačkoliv to vše bylo na zvláštním ne moc romantickém místě a to ve staré chatce vypadala nádherně. Její stydlivé úsměvy pokaždé, když někdo řekl něco vtipného byly roztomilé. Ona celá byla roztomilá ale přesto tak krásná. Nebyli jsme sami. V chatce nás bylo několik, každý něco říkal ale mě jediné, co zajímalo byla ona.
,,Nechcete do vody?" Byl jsem to já, kdo vyslovil tuto blbost. Nevím, kde se zrodil takhle dementní nápad. Teď určitě půjdu sám. Ona rozhodně nepůjde. Jenže jsem se spletl. Nadšeně si stoupla. ,,Já jdu taky!" řekla s širokým úsměvem. ,,Ani?" Nevím kdo promluvil já jsem na ni jen překvapeně zíral. V hlavě jsem měl jen pár vět. Tohle je ona. Ta, kterou potřebuji ve svém životě. A přesně takto si ukradla mé srdce, které ji sice už z poloviny patřilo, jenže teď bylo už celé její.
,,Debilní nápad. Nechápu, proč jsem s tím já kráva souhlasila." Nadávala jsem sama na sebe cestou do své vlastní chatky, abych se mohla převléknout do plavek. Ještě je rozhodně vzbudím. Pomyslela jsem si a vešla potichu do chatky. Ukázalo se, že mé obavy z toho, že bych někoho mohla vzbudit byly zbytečné. Jakmile jsem totiž otevřela dveře a vešla dovnitř z horních pater palandy na mě z každé strany vykoukla jedna hlava s hnědými vlasy. Obě se usmály. ,,Čau" pozdravily současně. Jen jsem se na ně usmála. Obě na mě se zaujetím zíraly. ,,Jdu se koupat." ,,Co tě to napadlo vole?" Ozvalo se z palandy na levé straně. ,,Ty jsi fakt píča víš to?" Po těchto větách jsem je očividně přestala zajímat a obě se opět vrátily ke čtení svých knih. Každá ztracená ve svém vlastním světě. Mimo tuto realitu. Rychle jsem si oblékla plavky a na to tričko a tepláky. Když jsem už zavírala dveře zaslechla jsem jejich poslední slova. ,,Užij si to!!" Krávy, pomyslela jsem si a usmála se.
,,Jdeš první?" Byli jsme tu jen my dva. Všichni ostatní se na nás vykašlali. ,,Jaký první? Jdeme snad spolu ne?" Odpověděla Anna a přísně se na mě podívala. Rozešli jsme se k vodě. Šli jsme vedle sebe. Tak blízko, že jsme se skoro dotýkali. Těsně před vodou jsem se zastavil. Anna si toho všimla a otočila se na mě. ,,Ty se snad bojíš?" ,,V žádném případě." Neohroženě jsem se rozběhl do vody. Byla ledová ale nedal jsem na sobě nic znát. Vlastně to bylo příjemné.
Když byl ve vodě už po pás rozešla jsem se za ním také. Prvních pár kroků bylo nejhorších ale poté jsem si na studenou vodu zvykla a bez větších problémů došla až za ním. Vašek se na mě usmál, když jsem se postavila vedle něj. ,,Na tři se celí potopíme." ,,Cože?" Neodpověděl mi a rovnou začal počítat. ,,Raz...dav...tři." Chytil mě a stáhl s sebou pod hladinu. ,,Jsi fakt kretén," vyprskla jsem na něj hned, jak jsme se vynořili. ,,Taky tě mám rád," řekl a políbil mě. Chvíli jsem jenom stála jako tvrdé i ale poté jsem se vzpamatovala a polibek mu oplácela.
Políbil jsem ji. Byl to skvělý pocit. Nebránila se. Bylo to romantické? Rozhodně, až tedy na to, že jsem mrzl.
Vaše Cuky a Lucky ♥