0.6

1.1K 44 12
                                    

Sabah kalktigimda her zamanki gibi telefonumu alip bir seyler izlemeye baslamistim.

Acaba Baris mesajimi gordu mu diye sohbetimize girmistim.

Saat sabahin dordunde goruldu atmisti.

Bende onu takmamaya calisip hazirlanmaya baslamistim.

Bugun icin ayri bir hissediyordum cunku bugun dogum gunumdu.

Annem ve ablam odama gelmis dogum gunu sarkilari soyluyordu bende gulerek hazirlanmaya devam ediyordum.

Evden cikarken sarki acmistim.

Ya Bu İsler Ne?

Aparmandan cikarken sarkiya eslik ediyordum "Beni bosverde ya bu isler ne aman amann"

Annemin arabasina binip tesislere gitmeye baslamistim.

Tesislere ulasmistim. Tam odama girdigimde konfeti patlamisti ve karsimda Baris elinde pastayla "İyiki dogdun Handeee" diyordu.

Odaya goz gezdirdigimde resmen butun takim icerideydi.

Okan Hoca bile.

"Haydi dilek tut Hande" demisti Lucas.

Gulumseyerek gozlerimi kapatip dilegimi tutmustum. Mumlari uflegimde alkislamislardi.

E tabi benim odam kucuk oldugu icin lobiye gidip orada yiyecektik pastalarimizi.

Herkes odadan ciktiktan sonra oda da Baris ve ben kalmistik.

"Neden bana boyle davrandin?" demistim aniden.

"Kucuk bir supriz icin diyelim." demisti ve koltukta olan kutuyu getirmisti.

"Baris gercekten hic gerek yoktu."

"Aa hediye iste ac bakalim."

Gulerek kutuyu actigimda icinden butun takimin imzasi olan forma cikmisti.

"BARİS CİDDİ MİSİNNN" demistim heyecanla.

Bunu dedigim gibi hemen ona sarilmistim. Baris en basta sasirmis olsada sonradan ellerini belime doladi.

"Cok tesekkur ederim."

"Rica ederim." diyerek gulumsemisti.

Digerlerinin yanina gitmistik.

"Begendin mi hediyeni prenses?" demisti Muslera bana boyle hitap etmesi hosuma gidiyordu bir abi gibiydi.

"Evet cok ederim herkese" demistim İngilizce.

Herkes rica ederim demisti. Pastalarimizi yedigimizde İcardi'nin YouTube videosu icin röportaj yapilmasi gerekiyordu ve ben gereksiz heyecan yapiyordum.

İcardinin dedigi seyleri cevirmem bittiginde derin bir nefes vermistim.

Yaklasik 45 dakika surmustu. Odadan ciktigimda hala ustumdeki gerginlik gitmemisti.

Yuruken karsimda Boey'i gormustum bana "İyi misin?" diye sormustu telasla.

"O kadar kotu mu gorunuyorum ya?" demistim gulerek.

"İyiyim sagol." demistim ardindan.

Samimi gulusuyle "Tamamdir." demisti bende ona gulumsemistim.

Eveeet bir bolumun daha sonuna geldikk.

Hande'nin dogum gunude 3 Subat olmus oldu artik.

Yorum yapmayi unutmayınız sizin fikriniz benim icin onemli.

Oy vermeyide unutmayınız ❤️💛

I Just Wanna Be Yours • Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin