Sonunda ucaga binmistik Baris'la yan yana oturdugumuz icin surekli sohbet ediyorduk ve eglenceliydi.
Biz sohbet ederken Yunus yanimiza gelip "Napiyonuz cifte kurumlar?" demisti gulerek.
Bende anlamsiz bir ifadeyle "Cifte kurumlar?" demistim.
"Hic oyle lafin gelisi yani."
"Oyle olsun."
Yaklasik inmemize 2 saat kalmisti.
Ondekilerin youtube videosu cektigini gormustum. Bu tarafa dogru geliyorlardi kendimi saklamam lazimdi.
Baris yuzumdeki ifadeyi gorunce guldu.
"Sakin ol ya bizimkiler kendi kafasina gore cekiyor."
"Hee bi an korktum ya."
İkimizde gulmustuk.
Ucaktan inip otele gelmistik.
Odalarimiza gectigimizde annemin aradığıni gormustum. Baya bir sohbet ettikten sonra kapamistim. Yarin saat 16:00 gibi cikacagimiz icin dizi izliyerek sabahlamayi dusunuyordum.
Saat 04:35 oldugunu gormustum. Film cok sarmadigi icin yatmistim.
Sabah kapimin alacakli vurulmasiyla uyanmistim.
Korkarak kalkip kapiyi hemen acmistim.
Karsimda Kerem Yunus ve Baris uclusu duruyordu.
Yüzümdeki ifadeyi gorunce Baris yanima gelip sarilmisti.
"Oy oy Handisko korkmus mu?" demisti Kerem.
Baris'ida kendimden kurtarip "Yemin ederim ucunuzude gebertirim bir uykum var zaten odum bokuma karisti."
Ucude kahkaha atmisti.
"Neyse kahvaltiya iniyoruz hadi hizli ol." demisti Yunus.
Kapiyi yuzlerine kapatip ustumu degistirmistim. Siyah dumduz esofman ve sweatshirt giyip altina kirmizi converse giymistim.
Hemen aynanin karsisina gecip kapatici rimel ve eyeliner surmustum. Bu yaklasik 5 dakikami almisti.
Hemen asagiya inip o ucluden uzak masanin diger ucuna oturmustum.
Yanima İcardi oturmustu onunla ingilizce sohbet ediyorduk eglenceli bir kisiligi var.
*Hızlı gecis*
Stadyuma varmistik. Ben yedek klubesine oturmus bizimkilerin isinmasini izliyordum.
Mac baslamisti. Cok guzel ilerlerken Baris'a birisi celme atmisti. Ve cok kotu dusmustu.
Yerde kalinca onun icin endiselenmistim.
Baris kalkip bu tarafa dogru gelmisti. Yanina gidip "İyi misin?" diye sormustum.
Gulumseyerek "Evet" demisti.
Oy vermeyi unutmayınız ✌🏻💗💗
Biraz kisa oldu sorry