Sonunda mac bitmisti. 3-1 biz kazanmistik.
Otele ugramadan direkt ucaga gecmistik.
Baris anlamadigim bir sekilde mactan sonra bana soguk yapmaya baslamisti.
Ucakta uc kisilik oturma yeri oldugu icin Kerem ve Yunus'un yanina oturmustum.
"Aranizda bir sorun mu var?" demisti Yunus.
"Hayir. Mactan sonra soguk yapmaya basladi bende anlamadim. Off ben kotu bisey mi yaptimm."
"Hande asla boyle dusunme İstanbul'a varinca daha detaylica konusursunuz."
Kafamla Kerem'i onayladim ve kulakligimi takip Creepin' dinlemeye baslamistim.
Birinin beni durtmesiyle gozumu actim. Yunus'tu.
"Canim arkadasim acaba su sarkiyi degistirir misin ya da sesini kis."
"Of napabilirim cok guzel ayrica kismiyorumda."
Rosa liza bakisi atiyodu bende yapmistim. Kerem bizi gorunce sesli bir kahkaha patlatmisti galiba bu kahkahayi pilot bile duyabilirdi.
Baris Kerem'in sesini duyunca bize bakmisti. O sirada Yunus ve ben bu sefer Kerem'e o bakisi atmistik.
"Of tamam oyle bakmayin ciddi kalamiyom."
Yunus'la ikimiz gulup onumuze donmustuk.
Bu sefer muzigimi degistirip Starboy acmistim fav sarkilarimdan birisiydi.
Yunus gene beni durtmus muzigi degistirmemi soylemisti. Anlik ben isyan ederek.
"Of Yunus ne acim yani hamsi koydum tavaya mi acim ya?" demistim sesim biraz yuksek cikmisti. O yuzden bu sefer Berkan kahkaha patlatmisti.
Bende sinirden gulmustum.
Sonunda İstanbul'a ulasmistik.
Eve geldigimde kendimi yatagima atmistim. Telefonu aldigim anda Baris ile olan sohbetimize girmistim.
handeexwq: Baris sana kotu bir sey mi yaptim?
Bu mesaji attigimda Baris aktif bile degildi bende post atmaya karar vermistim.
handeexwq: ❤️💛
keremakturkoglu ve 300 kisi daha begendi
Eveet bir tik kisa oldu.
Boyle instagram postlari gelsin mi?
Oy vermeyi unutmayınız❤️💛