Uyandığımda kendimi bir odada buldum . Çok korkuyordum . Resmen kaçırıldım. Hemen yatığım yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledim . Kapıyı açmayı denemiştim ama kapı kilitliydi. açılmıyor kapı.Odada sağa sola yürürken kapı açıldı . Bir adam gelip kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladı . Ben çırpınırken bir yandan'da bağırıyordum. aşağı indiğimizde adam beni bıraktı .
Gözlerimi açtığımda kafamı kaldırmamla başka bir adam gördüm .
Siyah saçları,kara gözleri vardı .
Çok yakışıklıydı.....Ben ona bakarken bir anda beni sürükleyen adama bağırdı
"Lan ben sana sürükle mi dedim hayvan herif !!!"dedi kara gözlü .
Bağırdığında sıçradığımı görmüş olacak ki hemen beni kaldırıp koltuğa oturtu .ardından yanıma oturup "iyi misin?!"dedi . Kafamla onaylayınca tekrar konuştu "kusura bakma korkuttum seni " dedi ."Kimsin sen neden beni kaçırdın ne istiyorsun !!?"dedim. korkuyla ona bakarken cevap verdi "ben ömer .... Ömer Dinçer babanın arkadaşının oğlu"dedi ben ona şaşkinca bakarken içeri bir adam girdi .
Kaşlarım çatık bir şekilde adama bakarken adamda aynı şekilde bana bakıyordu .
"A hoşgeldin amca kızını getirdim yanındada bir çocuk vardı o da depoda"demesiyle adam ömerin yanına geldi ve silahını çıkardı "bu benim kızım değil kızım nerede !!" Diye kukremesiyle . Ağzımdan bir çığlık kaçtı . "Siz kimsiniz Yiğit nerede !?" Dedim hafif bağırarak . Sonra içeri başka adamlar girdi "dayı dur !!" Diye bağırdı içlerinden biri .
"Kızı getirdim bu değilse benim suçum ne sen dedin mavi ceketli diye "dedi Ömer. "Lan piç siyah saçlı dedim ben sana "dedi Ömer'e silah tutan adam .
"Bırak oğlumu Cengiz " Diye kükredi içeri giren adam . Ömerin babasıydı galiba çünkü aynı onun gibi yakışıklıydı..."Sus lan selim ilk önce gelin kızımı kaçırın sonra da başka birini kızım diye getirin" dedi Cengiz olduğunu öğrendiğim adam . Bir anda herkes silahlarını çıkartıp birbirlerine tuttu.
Ömer bana dönüp "bu senin baban değil mi ?!?"dedi . "Hayır benim babam benim babam Metin Kandemir " dememle herkes bana şaşkınca bakıyordu ve tabi korkuyla .Onlar bana bakarken . İçeri babam girdi "cengiiz" Diye kükredi. herkes korkuyla babama bakarken ben koşarak babama sarıldım. "Kızım iyi misin bitanem " Diye sordu babam endişeyle. "Bileğim acıyo baba" dedim.babam kolumu sıyırınca kaşları çatıldı.bileğim kıpkırmızıydı.
"Kim yaptı lan bunu geberticem onu !!?!"Diye bağırdı Yiğit beni sürükleyen adamı gösterince babam silahını çıkartıp adama doğrultu ve adamı vurdu .
Silah patladığında ağzından bir çığlık kaçtı babam silahını geri yerine katıp bana sarıldı. "Amca vallaha bilmiyordum senin kızın olduğunu " dedi Ömer korkuyla . "Metin afet şunu yapmış bir cahillik"dedi selim bey (ömerin babası) .
"Babana dua et sen deyse sonun o şerefsiz gibi olurdu "dedi babam. Ve beni belimden tutup koltuğa oturdu bende yanına oturdum. Diğerleri de oturunca herkes bana bakıyordu . Babam birden öksürünce herkes bakışlarını kaçırdı.
*********
Nasıl olmuş sizceBirdahaki bölüm için 10 oy 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
DiversosAsya kaçırılır Onu kaçıran adam çok yakışıklı olduğundan asya ona aşık olur (Ne yazacağımı bilemedim kusura bakmayın belki daha sonra değiştiririm)