15-💖

1.6K 155 131
                                    

Soobin ile odaya girdiğimizde sırıtıp boş koltuğa baktım.

"Bugünkü kurbanımız kim?" Soobin olduğundan daha ciddi ve asabi görünüyordu. İçeri Yeji ve Jooyeon girdiğinde gülümsememi daha da büyüttüm.

"Kiminle eğleneceğiz?" Soobin beni sandalyeye doğru ittiğinde arkamdan çekilen eller ile bağlandığımı hissettim, oyuncak bendim ve bu muhteşemdi! Odaya büyük bir kahkaha bıraktığımda arkada odadan daha önce fark etmediğim Chris çıkmıştı. Bana soruları o soracaktı. Odaya Hyunjin'de girdiğinde daha büyük bir kahkaha attım, bu sorular Felix hakkında olacaktı sanırım?

Soobin eline aldığı matkap ile üstüme doğru yürümeye başladığında gözlerimi kocaman açıp ona diktim.

"Sorularımıza cevap ver Felix, eğer saçmalarsan Soobin sana kötü şeyler yapacak." Yeji'nin sözüne sırıtıp hafif dikleştim.

"O kötü şeyler için sabırsızlanıyorum!" Sözümden sonra Soobin göğsümün biraz altını matkap ile delmeye başlamıştı, gelen acı ile büyük kahkahalar atmaya başladım, oldukça hoşuma gidiyordu bu acı.

"Orada o mermiden nasıl kurtuldun?" Chris'in sözünden sonra Soobin durup diğerleri gibi benden bir cevap beklemeye başlamıştı.

"Bilmem." Soobin tam matkabı batıracakken Yeji onu durdurdu, bunun hoşuma gittiğini anlamıştı.

"Ona elektirik şoku ver." Kafamı hafif yana yatırıp sırıttım, bu çok ama çok eğlenceli olacaktı.

"Şimdi cevap ver, nasıl kurtuldun?" Yeji'nin ciddi sesi başımı ağrıtırken arkama yaslandım ve asla yüzümden eksik etmediğim o gülüşümü daha da büyüttüm.

"Kurtularak." Soobin'in kafama tuttuğu elektirik ile vücudum titrerken yüksek sesle kahkaha atmaya başladım, gelen cızıltı ile ise tekrar durdum, bu Felix'di, kendi bedenini istiyordu.

"Dur!" Soobin durduğunda Felix gözlerini kocaman açıp yere bakmaya başlamıştı, kendi bedeni için mücadele ediyordu ama ona bu bedeni verecek değildim, kuvvetli nefes alış verişleri onu güçsüz göstermeye yetiyordu.

"Be-" Sağ kolum ile aldığım son güçten yararlandım ve Felix'in ağzını sıkıca kapattım, Yeji gelip elimi çekmeye çalışsa da başarısız olmuştu.

"Ne oluyor?!" Jooyeon etrafa anlamsız ve korku dolu bakışlar atarken Chris bilmiş bir şekilde onu yanıtladı.

"Felix.. o Yongbok ile kavga ediyor." Jooyeon gözlerini kocaman açıp Felix'e almıştı ben ise ağzını yırtacak derecede sıkmaya devam ettim.

"Kes şunu bırak konuşsun!" Yeji bana sesleniyordu, yani Yongbok'a. Ama ben buna izin verecek değildim. Elimin ısırılması ile geri çekilip ağzıma gelen kan tadı ile sırıtmak istedim, ama şuan kontrol Felix'teydi.
Derin nefes alış verişlerinden sonra konuşmak için ağzını açtı.

"Beynim hasar almadı, ben kaçtım oradan." Yeji Felix'e anlamsız bakışlar atıp onu imcelemeye başlamıştı.

"Bu nasıl bir ifade böyle? Sen kimsin?" Hyunjin ciddi bir ifade ile onu cevapladı.

"O Felix." Felix yutkundu, benden korkuyordu. Tekrar konuşmak istedi ama tereddüt etti, en sonunda akan göz yaşlarına engel olamayıp Hyunjin'e baktı.

𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐞 /𝑯𝒚𝒖𝒏𝒍𝒊𝒙/ DÜZENLENİLİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin