1♡︎

774 23 2
                                    

Éppen a Girl in pieces könyvet olvastam,nagyon szomorú,ezért szinte zokogtam.
Ez az a könyv,ami miatt 2 óra hosszáig csak a falat bámulod.

Úgy voltam vele,hogy szeretnék egy könyvet,amin lehet sírni.
Na de nem ilyenre gondoltam,az is biztos!

Angolul olvasom a könyveimet.

Magyarul is olvashatnám,de mivel az Angol már majdnem olyan,mint az anyanyelvem,ezért úgy,hogy miért is ne olvasnám Angolul.

A bátyám Marci.
Igen,a pogány indulós Marci.

A legjobb haverja Ekhoe,annyira nem beszélünk de jóban vagyunk.Sok zenéjét hallgatom,a kedvencem a Rámszakadék,1755 és az új számuk Manuellel,a Balenciaga 2. része.

Gyuben,azaz Gyuris,szinte a legjobb haverom.
Nagyon bírom a hülye fejét.3 éve vagyunk jóban,az elején utáltuk egymást de 7 hónap után elkezdtünk beszélgetni és hát ez lett belőle.
Tőle a kedvenc számom az "Én" .Nagyon szeretem azt a zenét,az egyik dolog az az,hogy ilyen úgymond félelmetes.A másik meg,amiért Gyuristól van ofccc.

A többi OTL-es taggal is jóban vagyok de nem annyira,mint Gyurissal.

Oh,Ercsével ki nem állhatjuk egymást.
Nagyon nem szimpatikus,na de hagyjuk is ezt az egészet.

Épp a szemeimet sírtam ki,mikor a bátyám bejött a szobámba.

-Hát veled mivan? - nevetett ki.

-Nagyon vicces vagy.Nem kell nevetni. - emeltem fel a hangom és megint elkezdtem sírni.Annyira összetört ez a könyv.

-Jaaaj.Gyere,hülyegyerek. - leült mellém és megölelt,közben éreztem,hogy nevet de inkább hagytam.

-Kupak jön át. - azaz Ekhoe.Sosem értettem ezeket a hülye neveket.

-Okés,Kubak. - nevettem el magam.

-Az előbb sírtál,szóval kuss,mert lesz okod megint sírni.

Azt kell még tudni,hogy van mikor kurvára flegma velem a Marci,aztán van mikor úgymond kedves,mint mikor megölelt.Na meg van mikor olyan kedves,hogy még a világot is megvenné nekem.
Nyugi,én sem értem az agyjárását.

Ahhoz képest,hogy Marci 17 és Ekhoe 20,legjobb barátok,bár én köztem és Gyuben közt is van pár kor különbség.

-Menj ki. - toltam ki.

-Jó,de majd gyere le,mert jön Andris,és majd elmondhatod neki,hogy tetszik neked. - kacsintott és elkezdett nevetni.

-Nem is tetszik.Hülye vagy.Ercsé csak viccelt,mert utál engem és azt akarta,hogy legyen egy ciki pillanatom. - forgattam a szemem,majd rávágtam az ajtót.

Igen.Ez egy másik story.

Ercsé azzal viccelődött Marci és a többi OTL-es tag előtt,hogy nekem tetszik Ekhoe.Szerencsére Ekhoe nem volt itt,hogy hallja de a többiek elkezdtek "Úú"-olni.
És így ennyi.

Most mindenki azt hiszi,hogy bejön Andris.

Jó,nem mondom,hogy csúnya,mert kurva jól néz ki csak naaa.

30 perce hallottam a csengőt és gondoltam lemegyek.

Megfogtam a telómat és lementem a nappaliba,ott ült Ekhoe,Gyuris és Marci.Na meg Ercsének is muszáj volt itt lenni.

-Helló. - köszöntem,és odamentem megölelni Gyurist.

-Szia. - köszönt Ekhoe és Gyuris.

Ercsé csak rám nézett és folytatta a beszélgetést a bátyámmal.

Mindenki viccesnek találta azt,hogy olyanok vagyunk mint két óvodás de nem érdekelt.

-Ez az egész amúgy vicces. - mondta nevetve Gyuris.

-Mi? - kérdeztem.

-Az,hogy úgy csináljátok,mintha utálnátok egymást,közben meg lehaltok egymásért. - mutogatott össze vissza.

Nem értem miről beszél.Nem tetszik Ercsé,ugyanaz van vele,mint Ekhoeval.Bár Ekhoe egy kicsit más téma.

Jól néz ki Ercsé is de nem úgy,mint Ekhoe.

-Fogalmam sincs miről beszélsz. - forgattam a szemem.

-Én sem,mert ha utánam dobnák se kéne. - nevetett Ercsé.

-Leszarom,hogy kellenék vagy nem.Nem kérte senki a véleményed rólam. - kicsit szarul esett. - Te se kellenél,ha fizetnének se.

-Hidd el,örülnél,ha olyan barátod lenne,mint én.Csak hát ilyen kinézettel nem hiszem,hogy lenne olyan,mint én. - nézett végig rajtam.

-Most te akarsz a kinézetről beszélni?Mert ha arról szeretnél beszélni akkor beszélhetünk nyugodtan. - raktam egy kamumosolyt a számra.

-Okés ennyi elég lesz. - mondta Ekhoe és rá nézett Ercsére. - Szerintem nincs baj a kinézetével.És nem is értem,hogy miért utálod ennyire.Semmi rosszat nem mondott vagy tett neked.

Olyan aranyosnak tűnt,miközben ezeket mondta.Éd azt mondta,hogy nincs baj a kinézetemmel.Lehet,hogy elpirultam.
Gyuris rám nézett egy mindent tudó mosollyal és elkezdte rázni a fejét.

-Basszátok meg egymást. - megfogta magát és kiment.

-Okéé. - nevetett bátyám. - Most ebből a 3 percből egy szót sem tudtam felfogni csak annyit,hogy basszátok meg egymást,szóval megyek és iszok egy pohár vizet.

Leültem Ekhoe mellé és eltátogtam egy "köszönöm"-öt,amire ő csak mosolygott egyet.

Aah.Az a mosoly pillangókat rak a hasamba.

—————————
715 szó.

Halii.Ez lenbe at első rész,remélem,hogy tetszik.Hamarosan jövök a második résszel❤️

1755 (Ekhoe ff.)Where stories live. Discover now