-Koncert lesz Gyulán.Jössz tesó? - kérdezte a bátyám Ekhoetól.-Jaja. - mondta Ekhoe,majd rám nézett. - Te jössz?
-Nem tudoom. - húztam el egy kicsit a szám.
-Miért érdekel ennyire,hogy jön-e? - kérdezte Marci.
-Csak kérdeztem. - húzta meg a vállát és elkezdett telefonozni.
Bazdmeg Marci.Minek rontod el ezt is?
Örültem,hogy hozzám szólt.-Megyek. - fordultam Ekhoehoz,erre ő felnézett és mosolygott egyet.
Ha így folytatja,elolvadok a mosolyától.
-7 órára legyél kész. - szólt rám a bátyám.
Megnéztem az időt,18:23.
Hát nagyon jó.Gyorsan felszaladtam átöltözni és megcsinálni az arcom és a hajam tűrhetőre.
Egy fekete ruhát vettem fel és egy hozzáillő magassarkút.
A hajam ilyen normálisra csináltam,de nagyon szép.
A sminkem nem vittem túlzásba.Ezekhez vettem fele egy szemüveget.Az idő 18:56 volt,elég gyorsan kész lettem.
-Kész vagy? - kiabált fel Marci.
-Igen. - kiabáltam vissza.
Lementem a lépcsőn,és majd be a nappaliba,ahol a fiúk már ott voltak.
-Azta. - bámult Ekhoe.
-Szép vagy. - mondta a bátyám.
Gyuris csak bólintott egyet és Ekhoera bökött a fejével.
Tudtam,hogy ezzel azt értette,hogy Ekhoenak nagyon tetszem.
Erre csak játékosan megforgattam a szemem.Visszanéztem Andrisra aki még mindig bámult.
(aki nem tudná,hogy ki Andris annak elmondom,hogy Ekhoe.Bár szerintem mindenki tudja)
-Jó.Mindannyian látjuk,hogy leszedted róla a ruhát a szemeddel.Amire csak annyit mondok,hogy kiszúrom a szemed.De menjünk. - mondta Marci.
Erre csak egy kicsit elpirultam de mentem utánuk.
Beültünk a kocsiba.
Marci vezetett,Ekhoe az anyósűlésen.
Gyuris és én pedig hátul.Pittyegett a telefonom és láttam,hogy Gyuris írt.Kissé furának gondoltam,hogy minek ír ha itt van mellettem,de megnyitottam az üzenetet.
@gyurisbence
Gyubeen😍:Kurvara tetszel neki😏😎
Me:Dehogy is.
Gyubeen😍:Dee.Hat mikor lejottel,az alla a padlon volt.
Me:Nemtudooom😩
Ránéztem A mellettem ülő Bencére (Gyurisra) ő meg csak bólintott és visszanézett a telefonjára.
10 perc múlva odaértünk a helyszínre és kiszálltunk az autóból.
Bementünk és hátra mentünk a Backstagehez.
-Akkor én és Gyuben fogunk ma fellépni,ti csináljatok amit akartok csak ne azt. - mutatott közénk. - Majd tala.
Felmentek a színpadra,mi meg Andrissal ketten maradtunk.
-Gyönyörű vagy. - nézett végig rajtam.
-Köszönöm.Te is..jól nézel ki. - mosolyogtam.
-Igazából nem tudom,hogy miért nem beszélgettünk még.Tök jó társaság vagy. - most flörtöl velem?Uristeenn.
-Te is,és én sem nagyon értem.Tudom,hogy már megköszöntem de megköszönöm mégegyszer,azt amit mondtál Ercsének. - néztem rá.
-Igazán semmiség.Nem tudom mi baja van.Szerintem aranyos lány vagy. - itt elpirultam,amit észre is vett,ezért nevetett.
-Cuki vagy. - mutatott rám mosolyogva.
Uristen.Én szerintem szerelmes vagyok.
Komolyan pillangók vannak a hasamban.-Köszönöm,ha bóknak szántad. - nevettem.
-Annak szántam. - bólintott.
Egy pillanatig csendben voltunk,majd megszólalt.
-Minek tanulsz? - kérdezte.
-Pszichológusnak. - mosolyogtam.
-Azta.Akkor majd bátyádnak segíthetnél.Van egy kis baj az agyával. - nevetett.
-Hát igazából,a sulimban iskolapszichológus próbán vagyok,szóval szokott pár diák jönni,így tudok tanulni és felkészülni erre az egészre.De persze tudom,hogy még nem most leszek igazi Pszichológus.
-Okosnak tűnsz.Majd megyek hozzád. - mosolygott,majd felállt. - Eljössz sétálni?
-Ahaam. - kimentünk az épületből,ahol folyt a koncert és elkezdtünk sétálni.
Látta,hogy egy kicsit fázom,ezért levette a kabátját és rám rakta,majd magához ölelt így oldalról.
-Így te fogsz fázni. - néztem rá.
-De nem fázom. - mosolygott.
Sétáltunk egy olyan 10 percet és megálltunk.
-Visszamegyünk? - kérdezte.
-Igen. - bólintottam.
Visszamentünk és odamentünk a pulthoz.
Kértünk magunknak alkoholt és a végén már nem is számoltam,hogy mennyit ittunk.
De tudtam,hogy nagyon kivagyok.
Egy csendesebb helyen voltunk Ekhoeval,de csak ketten.
Rám nézett és megszólalt.
-Megcsókolhatlak? - kérdezte és közelebb jött.Meglepett a kérdés,de nagyon örültem neki.
-Persze. - mosolyogtam.
Elém lépett és az ajkaink egymáshoz értek.
Érzelmesen csókolt,nem akartam,hogy véget érjen.
Beletúrtam a hajába,míg ő addig a derekamat fogta.
Elváltunk egymástól és elkezdtünk mosolyogni.
Megint egymásnak estünk de most erősebben csókolt és leült a székre,engem meg az ölébe húzott.
Elkezdte egy kicsit mozgatni a csípőm,belenyögtem a csókunkba,erre ő elmosolyodott.
————
Felkeltem.Annyira fájt a fejem,hogy szinte majdnem meghaltam.
Éreztem,hogy valaki átölel,oldalra néztem és Andrist láttam magam mellett...
————————-
652 szó.
Hali.Remelem tetszett a 2. Resz❤️
YOU ARE READING
1755 (Ekhoe ff.)
RandomSziasztok. Bianca vagyok.Marci azaz Pogány indulónak a húga. 17 éves vagyok és Marcival élek. Ha érdekel mi fog történni,akkor nézz bele<3