4♡︎

735 39 21
                                    

-Marci,kérlek beszéljük meg. - kopogtam bátyám ajtaján már vagy 10 perce.

-Nincs mit beszélni.És már ne kopogj többet,mert betöröd az ajtót. - szólt ki a szobájából.

-Mondd meg,mit csináljak,hogy ne legyél ilyen. - csúsztam le az ajtón.

-Ne beszélj vele többet. - ezt nem mondhatja komolyan.

-Mi? - kérdeztem kicsit halkabban.

Hallottam,hogy nevet egyet,olyan nevetés volt,amiből egyből levetted,hogy lekicsinyít és nem vesz emberszámba.

Éreztem,hogy hátraesnék,ha nem tartom meg magam,mivel Marci kinyitotta az ajtót.

-Tetszik neked? - kérdezte lenézve rám,mert én ültem a földön.

Eléggé hülyén nézhettem ki,könnyes,piros szemekkel és melegítőben.

-Nem tudom. - néztem fel rá.

-Kurva jó. - rázta a fejét rám nézve,át lépett rajtam és ment le a lépcsőn.

-Marci kérlek ne menj el.Légyszi. - kiabáltam neki és futottam le a lépcsőn.

Megállt.

Közelebb jött és elkezdett beszélni.

-Tudod,hogy mi a legrosszabb ebben? - kérdezte szarkasztikus mosollyal,de egyből eltűnt az arcáról,miután elkezdte mondani,hogy; - Ő a legjobb barátom.20 éves.A csajokkal úgy bánik,mint a játékokkal,és tudom,hogy te nem vagy olyan,mint a többi csaj.Megdugott,tudta,hogy ez volt az amitől a legjobban tartottam.

-De ivott és nem volt józan. - védtem magam és őt is.

-Mert te józan voltál és hagytad magad megdugatni? - kérdezte hangosabban,és idegesebben.

-Mi a fasz.Mit hiszel?Valami kurva vagyok,akikkel lefekszel bulik után? - épp realizáltam,hogy mit mondtam.Sosem beszélek előtte csúnyán,igazából senki előtt sem annyira.És nem szoktam kiabálni vele.

Mikor realizáltam és elhallgattam éreztem egy csattanást az arcomon.
Marci ütött meg.Sosem ütött még meg,ha ideges volt.

-Na figyelj.Te rám nem emeled fel a hangod.És ne merj így beszélni előttem.Érthető? - már kiabált,erre csak bólintottam és hátra léptem.

A kezem az arcomon volt a pofon miatt és könnyek jöttek ki a szememből.

-Hm? - kérdezett vissza.

-Igen. - elővettem a telefonom és elkezdtem írni valakinek.

-Most mit csinálsz? - veszi ki a kezemből a telefont.

-Visszaköltözöm Anyuhoz.Amúgysem akartam veled jönni.Mióta csinálod ezt a szart,amit zenének hívsz.Azóta le se szarsz és flegma majom vagy- téptem ki a kezéből a telefonomat,majd kiviharoztam a házból.

——
Ez nagyon rövid es unalmas de a kovetkezo hosszabb lesz!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 08, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

1755 (Ekhoe ff.)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz