3♡︎

594 23 0
                                    

-Hol voltál? - kérdezte bátyám,amint beléptem a bejárati ajtón. - Egész este eltűnsz,méghozzá András is.Mondd,hogy nem ketten voltatok.

-Nem.Ott aludtam Laránál,találkoztam vele és mondta,hogy menjek át hozzá.Mivel este volt,ezért mentem.Andris meg gondolom valami csajjal volt.És nem hívtalak,mert lemerült a telóm. - hazudtam neki.Sosem hazudok neki,de most a saját érdekemben és az Ekhoéban is muszáj volt.

-Remélem is,hogy így volt és nem hazudsz. - szerintem tudta,hogy nem mondok igazat,bár ne gondolkozzunk előre,igaz?

Felmentem a szobámba és felhívtam Larát,a legjobb lány barátnőmez.

-Lara. - szóltam bele,amint felvette. - Azt hazudtam Marcinak,hogy nálad voltam este,de nem is.Majd ha megkérdezné tőled akkor kérlek mondd azt,hogy nálad voltam.

-Girl.Lassíts.Először is,okés.Másodszor,hol voltál,hogy nem mondhatod el neki? - kérdezte.

-Lefeküdtem vele.. - temettem a fejem a kezembe,de nyilván ezt ő nem láthatta.

-Kivel? - hallottam a hangján,hogy mosolyog.

-Szerinted?Ekhoeval. - sírtam fel.

-Neee.Viccelsz? - nevetett.

-Nem,és ez nem vicces Lara.Mit csináljak most? - kérdeztem.

-Hát először beszélned kéne Andrással,majd utána elmondani Marcinak.Mert ha eltitkolod az úgy neked lesz rossz.Tudom,hogy lelkiismeretfurdalásod van,    ha hazudsz neki. - vázolta le,amit tennem kéne.

Még beszélgettünk erről,de nem bírta volna ki,hogy ne kérdezze meg,hogy milyen volt Ekhoeval.

-Na és milyen volt vele? - vigyorgott,ugyanis bekapcsoltuk a kamerát.

-Úgy utállak. - nevettem. - Nem tudom,amilyen szokott lenni az ilyen.

—————-

-Rebecca.Gyere le,most! - kiabált fel Marci.

Végem,megtudta.
Most meghalok.

Lementem és láttam,hogy nagyon idegesen ül a kanapén.

Mikor meglátott,egyből felállt és közelebb jött,amilyen közel jött,én annál inkább mentem távolabb.

-Mióta hazudsz nekem? - húzta oldalra a fejét,miközben idegesen felemelte a hangját.

-Én nem.. - nem tudtam folytatni,mert közbe vágott.

-Te nem mi?Nem hazudtál?- rázta a fejét.

-Én nem hazudok. - mondtam halkan.

-Most is hazudsz.Mi a fasz van veled?

-Semmi. - könnyeztem be.

Még ordibált velem,mikor hallottunk egy kopogást.

-Na most megtudjuk. - mosolygott rám,mintha nem is ő lenne. - Gyere.

Mikor kimondta,Ekhoe belépett.
Azt kivántam,hogy bárcsak ne jött volna.

-Megbasztad a húgom? - kérdezte Marci,Ekhoera nézve.

Ekhoe rám nézett és látta,hogy egy könnycsepp kijött a szememen.

-Nem az ő hibája. - mondta Ekhoe,visszanézve a bátyámra.

-Tudod kurvára leszarom,hogy ki hibája.Csak az van,hogy tudom mit csinálsz a csajokkal,akiket megfektetsz.Megdugod őket,majd másnap dobod őket.A húgom nem kurva,mint a többi. - idegeskedett és rám nézett. - Csinált valamit,ami nem tetszett?

-Nem. - ráztam a fejem.

-Menj el. - nézett Ekhoera. - Rátok sem tudok nézni.

-Tesó.Tudod,hogy nem csinálnék vele semmi olyat,ami nem tetszene.Olyan,mintha a húgom lenne,hiába nem beszéltünk sokat. - magyarázkodott Andris.

-Bazdmeg,ha olyan mintha a húgod akkor miért dugtad meg? - nevetett idegesen.

-Ne beszélj így. - szólaltam meg.Utáltam,ha csúnyán beszél,ezért mondtam ezt.

-Ez a legnagyobb problémád most,hogy hogy beszélek? - fordult hozzám.

-Tudod,hogy utálom,ha csúnyán beszélsz. - kezdtek el jönni a könnyeim.

-Menj fel.Te meg menj el. - mondta mindkettőnknek.

Mindketten tettük,amit mondott.
Felmentem és elkezdtem sírni.

————————-

Halii.Remelem tetsziik❤️

1755 (Ekhoe ff.)Where stories live. Discover now