A v tom někdo přijde.
„Ahoj, tak se zase vidíme." usměje se na mě Lili.
„Už to tak bude." odvětím.
„Taky čekáš na bus?" zeptám se s úsměvem.
„Jojo, čekám."
„Tak to asi pojedeme spolu." usměji se.
V autobuse si sedneme spolu a dáme se do řeči. Dost se toho jedna o druhé dozvíme.
Já o Lili např. to, že se její rodiče rozvedli a ona bydlí jen s mamkou a se svým starším bráchou Markem, který chodí do třídy s Joshem.
Já jí prozradila, že mám také bráchu, který se baví s jejím bráchou a že se moc nemusíme. Že jsem si vždy přála pejska, ale nikdy ho nedostala. Lili pejska má jménem Budy a já jí ho závidím, ale slíbila mi, že můžu kdykoli přijít a můžeme s ním jít třeba do parku.
Autobus bohužel oznámí název mé ulice, a tak se musím rozloučit s Lili, protože ta bydlí o ulici dál, a vystoupím.
„Jsem doma." zavolám přes celý dům, ale nikdo se neozývá, rodiče asi ještě nejsou doma.
Nakouknu do kuchyně a najdu na ledničce připnutý vzkaz od mamky, že dnes přijedou pozdě.
Mamka pracuje s taťkou, je jeho osobní sekretářka.
Odejdu do svého pokoje, hodím si tašku ke stolu a přemýšlím, jestli si pustím písničky a půjdu si napsat něco do školy anebo si pustím nějaký film.
Nakonec se rozhodnu pro školu a jdu si pro sešity a penál. Odnesu si to na postel, zapnu si písničky a snažím se přemýšlet nad úkolem z češtiny. Máme se pokusit sepsat úvahu o dnešní době a o současné politice. Chci být slušná, ale nejradši bych tam napsala můj skutečný názor na současnou politiku.
Asi jsem u toho musela usnout, protože mě probudí kravál ze zdola, kouknu se na mobil a zjistím, že je ještě moc brzy, aby byli rodiče doma. Takže buď to jsou zloději anebo bratr. Sejdu se potichu podívat dolů a zjistím, že je to jen bratr s nějakým kámošem.
„Ale, ale koho to tu máme?" najednou už vím, kdo to je.
Ten kluk, který do mě ve škole narazil a pak to svedl na mě.
„Nevěděl jsem, že je to tvoje sestra Joshi." zasmál se.
„No jo no, víš přeci jak se to říká. Sourozence si nevybereš."
Vzala jsem si z ledničky jablko a džus a šla zpátky nahoru. Neustále jsem v zádech cítila jeho pohled.
„To už jdeš? Myslím si, že jsi na něco zapomněla. „
„Já, to spíš ty ne? Já nevrážím do lidí a neřvu na ně, že je to jejich chyba." s tím se otočím a odejdu.
Co si o sobě jako myslí, jestli ho budu vídat často, tak se asi zblázním.
Zajdu do koupelny se umýt a pak už jdu do pokoje, převlíknu se do pyžama a jdu si lehnout. Nastavím si budíka a chci vypnout mobil, když v tom mi přijde zpráva na Instagram. Rozkliknu ji a zjistím, že je to Lili, hned ji začnu sledovat a přečtu si její zprávu.
Lili-Jsem ráda, že jsem tě poznala. Zítra se uvidíme. Pac a pusu. Lili
Já-Taky jsem ráda. Jasně, zítra. Těším se. Pa
Už jdu opravdu spát. Ale nedaří se mi usnout, a tak se rozhodnu, že si půjdu udělat teplé mléko s medem. Vždy mi to pomůže a usnu do pár minut.
Ale to ještě netuším, co mě čeká dole.
Ahoj, tak další kapitola je na světě, doufám, že se bude líbit. Snažím se psát bez chyb, ale kdyby se tam přeci jen nějaká objevila, tak se omlouvám.
Co na to říkáte ?
Jak se asi jmenuje kámoš Joshe ?
Zjistíte v další kapitole, která vyjde zítra.
I love you guys.
Vaše Michel
ČTEŠ
Why me
Teen FictionKate - dívka, která se zapletla do něčeho do čeho se zaplést nechtěla Josh - její bratr, který neví, co chce Lili - nejlepší kamarádka Kate Adam - nejlepší kámoš Joshe