Kapitola 3-Joshův kámoš

6 2 2
                                    


Ale to ještě netuším, co mě čeká dole.

Když vejdu do kuchyně, zarazím se.

„Co tu děláš?"

„Snad jsi se mě nelekla?" odpoví mi na otázku otázkou.

„Já a leknout se? Tebe? Nikdy."

Projdu kolem něho k ledničce a vytáhnu mléko. Mezitím co si připravuji můj kouzelný spací lektvar, tak se zvedne a dojde ke mně. Cítím na sobě jeho horký dech a také zápach alkoholu.

Očividně byli s Joshem, před tím, než přišli na nějaké párty. Ještě jsem se Vám nestihla pochlubit, že tu dnes přespává. Legrační je, že tu teď stojíme spolu, ale stále neznám jeho jméno.

Vraťme se do reality.

Než stihnu cokoli udělat přimáčkne mě ke kuchyňské lince.

„Jsi tak sexy, když si hraješ na nevinnou. Šílím z tebe." pošeptá mi do ucha a mě se málem podlomí kolena.

Co to se mnou je?

Otočím se k němu čelem a strčím do něj.

„Co si jako myslíš že děláš?" zařvu na něj a vrazím mu facku.

Než se stihne vzpamatovat seberu svou sklenici a vyběhnu do pokoje, zavřu dveře a pro jistotu je i zamknu.

Co to sakra bylo? říkám si v hlavě. První den na střední se opravdu povedl. (pozn. autora: sarkasmus, samozřejmě)

Lehnu do postele a jakmile zavřu oči, tak usnu.

Ráno mě probudí zvuk dopadajících kamínků na mé okno. Otevřu ho a podívám kdo to je. Ze zdola se na mě usmívá Liliina tvář.

„Ahoj, napsala bych ti, ale bála jsem se, že budeš spát."

„Ahoj, spala jsem ty blázne, budík mi zvoní až za hodinu. Chceš mi pomoct se připravit?"

„Jasně, moc ráda."

Seběhnu rychle schody dolů a zahlédnu Joshe a jeho sedět v obývacím pokoji. Než si mě stačí jeden z nich všimnout, tak už jsem u domovních dveří. Otevřu a vtáhnu Lili dovnitř. Obejme mě, což mě dost překvapí, ale nakonec ji obejmu taky.

„Pojď, jdeme nahoru. Musím ti toho tolik říct."

„Dobře, kde máš rodiče?" zeptá se.

„Už jsou v práci, přes týden se moc nevidíme. Takže se nám to snaží o víkendech vynahrazovat."

Zavřeme se s Lili ke mně do pokoje a já ji řeknu vše co se včera stalo.

„Páni! Nevím Kate dávej si na něj pozor. Adam není typ kluka, který má vztahy nebo alespoň dlouhodobé vztahy. Ublížil už spoustu dívkám, myslím psychicky. Pro ně je to sranda. A bojím se, že v té partě je jak můj, tak tvůj bratr."

„Budu si na ně dávat pozor, neboj se. Dnes je ve škole fotbalový zápas, nechceš, tam zajít?"

„A ty? zasmějeme se.

„Dobře, chápu. Tak tedy půjdeme."

Lili mi pomůže vybrat oblečení do školy. Černé uplé legíny a kroptopovou mikču. Skočím se umýt a dát si řasenku.

Vyrážíme spolu na zastávku, když vedle nás najednou zastaví auto mého bratra. 

Zdravím Vás u další kapitoly. Snad se líbí. Budu ráda za názory. 

Tak už konečně víme jak se jmenuje. 

Další kapitola bude pikantní. 

Tak zítra u dalšího pokračování. 

I love you guys

Vaše Michel 

Why meKde žijí příběhy. Začni objevovat