EXTRA PART

20 0 0
                                    

        Selepas kejadian tadi Y/N dilarikan ke hospital. Selepas beberapa jam menunggu mereka disuruh pulang dahulu akan tetapi mereka sangat degil mereka masih mahu menunggu. Doter hanya pasrah dan berkata "baiklah memang saya dah tak boleh buat apa-apa. Saya mahu masuk dulu" mereka hanya mengganguk sahaja.

(NCT DREAM sahaja yang tinggal yang lain dah balik)

        Jam didinding menunjukan pukul 3:00 am member NCT DREAM semua sudah terlelap di kerusi menunggu. Dokter keluar dan mengejutkan Jaemin untuk memberitahu yang lain bahawa Y/N baik-baik sahaja "cik oh cik" "ya dokter" " bagi tahu yang lain bahawa cik Y/N selamat sekarang dia cuma perlu rehat kalau cik nak tahu pergi lah ke bilik dia nombor 4 tingkat 2" Jaemin dah tak tahan nak menjerit bahawa Y/N selamat akan tetapi dia lupa yang dia berada di hospital dan akhirnya dia menjerit sehingga semua member terjaga. " hyung apa ni jerit-jerit bising lah kita ada di hospital tau"-Jisung dengan mamainya "mana tak lupanya nama sendiri pun boleh lupa"-kata Jeno dan Haechan mengejek Jaemin yang selalu lupa nama sendiri.

(selang beberapa hari kemudian)

        Y/N terjaga tetapi dia sudah mendapatkan senaman jantung iaitu di pagi hari si Lucas sudah berdiri tegak di tepi katil Y/N " Aaaaaaaa"-jerit Y/N terkejut "Lucas awak kenapa berdiri kat tepi ni dah macam hantu tau tak pagi-pagi dah dapat senaman jantung" sambugnya "hehehe sorry lah ingatkan belom bangun" dengan muka tanpa salah Lucas berkata-kata. Y/N rasa macam nak hempuk je si Lucas ni nasib lah dia ni idol kang kalau hempuk dia yang kritikal kat hospital. "ingat apa saya dah mati ke ha, mujurlah saya tak ada penyakit jantung kalau tak saya memang dah ma..." belom sempat Y/N habiskan ayat member lain dah masuk dengan sangat kecuh.

        "DIAM LAH NI HOSPITAL BUKAN DORM KORANG" jerit Y/N dengan rasa geram "kenapalah aku bangun kenapa aku tak kritikal je kan senang biar diorang ni tak ada manajer. Tapi aku ni bukan manejer diorang. Tapi KENAPA BISING ? " nasib lah hanya kena tembak je bayangkan kalau kena serangan jantung, darah tinggi sekali pastu diorang bising macam ni rasanya memang diorang kena halau. "ok ok sorry lah. Kenapa tak cakap yang awak ni anak king mafia ? Takut ke?" tanya mereka "saja je mungkin dengan cara tu boleh jaga korang walau dari jauh tapi tak, saya silap sama je dari jauh ke dekat ke tak ada beza pun sebab sama-sama buat saya gila." Y/N senyum dan ketawa. Yang lain pun ikut ketawa tapi disebalik kegembiraan itu ada yang sedang tersenyum licik. Siapa kah dia tunggu di siri 2

Bye!

    

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

king mafia (nct - y/n )Where stories live. Discover now