Omg.Ti-am descoperit talentul!!Este sa ma faci pe mine sa sufar.Dar nu o suferinta crunta si crancena.Nu,ar fi prea usor.Una de-aia durabila,chinuitoare,mistuitoare.Acele priviri si momente,intelegi.Exact ca si cum mama ar face o prajitura si pana sa fie buna de mancat sa dureze 7 zile.In prima zi sa o vezi pregatind-o si sa-ti fie pofta si urmatoarele 6 zile sa te uiti la ea si pofta sa iti creasca,sa numeri zilele,orele,minutele pana cand poti lua o imbucatura din acea prajitura.Ei,si dupa ce ai asteptat ca proasta 7 zile sa vina doamna mama bucatar sa zica frumos"Ba,stii,s-a stricat,asta e.Azi mancam ciorba".Deci e..la creme du la creme.Nu -i ca si cum plang si sufar sau ceva,am o placere in mine cand ma faci sa sufar,pfai,ti-as da un premiu,zau.Ti-as da ceva gen,sufletul de aur,ceea ce ar fi,in primul rand ceva in opozitie pentru ca sufletul tau e de tinichea ,si ,in al doilea rand,ti-as punea spune cu zambetul pe buze ca acel premiu simte mai multe decat simti tu cu tinicheaua aia sadea de suflet din tine.Esti ca un corp cu oase care merge masinal si priveste,atat.Suflet nu,0,sentimente,nici macar.Adio ,viata,bun venit robotizare.Wonderfuuul,n-am ce spune.Stii ce e cel mai naspa?Ca eu m-am indragostit de ce spunea,cum spunea,ce facea ,ce promitea.Rand pe rand toate astea au cazut,s-au scurs,dovedindu-se a fi minciuni.In locul lor a aparut dezamagirea si in cele din urma suferinta.Stii cum e sa plangi din orice motiv,cum ar o simpla propozitie de la cineva sau un vers,o melodie care iti aduce aminte de ceva?Da,eu stiu.Si sunt ca o sadica,stii,desi stiu ca melodia aia ma face sa plang ,totusi o ascult pentru ca imi place.Si plang ,dar continui sa o ascult.E ca o pedeapsa ca nu sunt destul de buna.Am defecte prea multe sau calitati prea putine,in orice caz nu sunt buna pentru el.Nu sunt destul de buna.Sunt gata de aruncat la cosul de gunoi,ceea ce,da,exact,ai ghicit,ai si facut.Sper ca te simti bine ca ai reusit,caci eu ma simt exact ca un nimic efemer intr-o lume eterna,un nimic pur intr-o lume plina de insemnatate.Iubeste-o pana nu mai poti,pe mine n-ai fost in stare.Pa.(pentru totdeauna)
CITEȘTI
Impactul cu realitatea.
RomanceNu ma pot opri din scris...Doar asa imi pot dezvalui adevaratele sentimente.O,dar vai,si cand ma gandesc ce-a fost cu noi..cat am suferit pentru ca la final sa fim fericiti IMPREUNA..am luptat si am ajuns la final,dar nu cum ne-am propus ,ci tristi...