-Tepki 6-

1.1K 30 55
                                    

Tepki: Yürürken bilerek omuz atıyoruz.

Tepki: Yürürken bilerek omuz atıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Slenderman:

Cesaretin var mı? Sana iyi bir işkence edecektir. Ve birdaha yapmaman için tehdit edecek.

"Bir daha bana en ufak temas edersen bundan çok daha kötü şeyler olur."

Jeff The Killer:

Ona meydan okuduğunuzu var saydı. Bundan sonrasına hazır olun çünkü bir adet zorba Jeffrey size hayatı zindan edecek.

"Seni küçük- Meydan okuma kabul edilmiştir!"

Ticci Toby:

Bu onu rahatsz etti ve sizi uyardı, artık sizden haz etmiyor ve bir dahakine bu kadar kibar olmayacak.

"Önüne dikkat et!"

Masky:

Bunu kendisine yediremedi. Kendi çapında sizi cezalandıracak.

"(Y/N) sen bi gelsene buraya."

Hoodie:

O anda size sesini çıkartmadı çünkü sizi azarlamaktan daha iyi planları var. Bir adet stalker Hoodie'ye hazır olun!

Eyeless Jack:

Dostum inan ki size sabredecek hali yok. O anda göz dağı vermek için üstünüze atladı ve karnınıza "küçük" bir çizik attı.

Ben Drowned:

Sizinle oyun oynayacak. O an sizden özür diledi ama bu eğlencenin bir parçası. Bundan sonra teknolojik aletlerinizi bozacak ve siz ondan af dileyene kadar durmayacak.

Laughing Jack:

Böyle şeyleri pek takan birisi değil. Ayrıca o anda seninle kavga etmeyi eğlenceli bulmadı. Bu yüzden sadece kahkaha ve bir kaç cümle ile yetindi.

"Hahaha! Küçük (Y/N) bana sataşıyor mu? Ne komik."

Jane The Killer:

Erkekseniz you are dead.
Kız iseniz kazara yaptığınızı düşündü. Ama bir daha olursa düşüncelerinin değişeceğine emin olabilirsiniz.

"Oh, dikkat (Y/N)!"

Sally Williams:

Size çok sinirlendi, zaten yaşı gereği kolayca sinirleniyor. Bundan sonra sizi her gördüğünde o size çarpacak.
Ama şu anda size dilini çıkardı ve konuştu.

"Salak (Y/N)!!"

Judge Angel:

Konuşmadı ama siz henüz ona yakınken kılıcını bacağınıza batırdı.

"Bir dahakine bu kadar hafif olmayacak."

Bloody Painter:

O olgun birisi, bu yüzden size cevap vermeden yürümesine devam etti ve hiç keyfini bozmadı.

Dark Link:

Ondan hoşlandığınız için yaptığını düşündü.

"Üzgünüm daha iyi seçeneklerim var. Ah bekle- üzgün değilim!"

Clockwork:

Böyle şeylere hiç katlanamaz ama beklenildiğinden biraz olgunca davrandı.

"Katilsin ama hala aptal liseli ergenler gibi davranıyorsun ha? İyiymiş!"

Nina The Killer:

Onun da tahammülü yok ama olgun da değil. Bundan sonra tüm eşyalarınıza zarar verecek, defterlerinize hakaretler yazacak ve daha aklıma gelmeyen liseli zorba kızların hareketlerini yapacak.

"Ahahaaa!! Gerizekalı (Y/N) kendini bir şey sanıyor! Ben sana gösteririm ama! Bir de şey, saçların beeerbaaaat!!"
______________________________________

Tam 15 karakter olmuş eğer çok çok sevdiğiniz bir karakter varsa ve daha önce karakter istemediyseniz ekleyebilirim ama onun dışında çok uzamasın bu kadar yeter bence. Ay zaten evde olanlar oldu neyse bay baaay!

410 kelime

04/01/23

●Creepypasta ¦ →oneshots●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin