Uhm selam.
Açıkçası bu bölümü yazarken biraz çekingenim.
Nedeni ise sizin tepkiniz ama asıl istediğim de benim oc'mi eleştirmeniz.
Neredeyse her cp fanının bir Oc'si vardır diye düşünüyorum.
O yüzden bu bölümde benimkini paylaşacağım.
Yani, aslına bakarsanız onu "ben" olması için değil de kendim de bir cp karakteri oluşturmak istediğim için yaptım.
Ve lütfen kaba olmayın, öhm Cri herşeyi takan birisi (>''○//u//○)>Başlayalım?
Görünüm:
Kendi çizimim elimden geleni yaptım (●>//v//<●)
İsim: Billie The Animatronic
Backstory:
Babası, halkın tanıdığı halinde animatronikler yapan bir mühendistir. Fakat her zaman daha gerçekçi, daha insansı animatornikper yapmak istemiştir. Ve Billie'nin doğumu ardından "Animatroniği insana benzetme" isteği "İnsanı animatroniğe benzetme" 'ye dönüşmüştür. Billie, 9 yaşına kadar bu yaşı geçtikten sonraki deneyler esnasında ölmemesi için çeşitli maddelerin enjekte edilmesine maruz kalmıştır. Ve 9 yaşından sonra büyüyene kadar kolu koparılıp mekanik bir kol, kesilmiş bir yılan dil, boynundan asla çıkmayan zincirli bir tasmaya sahip olmuştur. Ayrıca konuşamaması için ağızı dikilmiştir. Ve en sonunda Bille 17 yaşında iken sağ gözu çıkarılmıştır ve onun yerine bir animatronik gözü konulacakken Billie mekanik kıskaç kolu ile anne ile babasını öldürmüştür. Ayrıca yapabildiği kadar ağız dikişini açmıştır. Daha sonra ise Slenderman tarafından bir creepypasta oluyor...Kimseye güvenmez, iletişim kurmakta çok zorlanır.
Kendisine daha yakın hissettiği ve eve gelince onunla ilk konuşan kişi olduğu için evde en sevdiği kişi Laughing Jack.
Aşk gibi duyguları bilmiyor ama Jane ona anlattığında bunu mantıksız buldu.
Jane onun için bir abla figürü gibi.
Sevmediği tek kişi Jeff çünkü Jane ile olan geçmişini biliyor.
Eyeless Jack ile bir kere bile konuşmadılar.
Sally ile bir kez oyun oynamak istedi ama Sally'nin ayıcığının boynunu kazara kopardı ve Sally onunla bir daha oyun oynamak istemedi.
Red Angel ve Offenderman'i ne zaman görse oradan hızla uzaklaşıyor.
Judge Angel ile iyi anlaşırlar.
Bloody Painter resim yaparken izlemeyi seviyor.
Dili ve ağızı yüzünden konuşmakta çok zorlanır, sadece fısıldayarak veya eğer zorundaysa alçak sesle konuşabiliyor. Ve bundan nefret ediyor.
Slenderman'e sorgusuz itaat eder.
Kurbanlarına ne yapar?:
Her Creepypasta gibi o da işkence kullanır fakat bu süreyi uzun tutmak tercihi değil. Yine de ne yaparsa yapsın, kıskacını kullanmaktan hoşlanır.Umm...
Bu kadar!
Fikirlerinizi söylemeniz benim için çok önemli.
Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●Creepypasta ¦ →oneshots●
Fanfiction→Tamamlandı Tepki ve headcannons yazıyorum ˙. ˙. !Smut yok¡ ˙. ˙. →●Başlangıç: 29/01/23 →●Bitiş: 07/03/23