"Efendim istediğim yang beyin oğlunu vurmak değildi şu piçkurusuydu"
"JİSUNG"
Jisung vurulmuştu hyunjinin kolunu çekiştirip beni bırakması için birşeyler mırıldanıyordum"BIRAK BENİ BIRAK"
Oradaki adamlar çıkmışlardı evden hyunjin bir bana birde yerde kan içindeki jisunga bakıyordu"HYUNJİN BIRAK BENİ YALVARIRIM BENİM BİRŞEYİM YOK JİSUNG ÇOK KÖTÜ"
Ağalayark söylediğim şeyin peşine kapıdan endişeli bir şekilde minho girmişti"HEY JEONGİN NEOLDU"
"KES SESİNİ MİNHO VE JİSUNGU AL"
Minho hyunjinin kucağındaki bana bakıp koşarak jisungun yanına gitmişti"Ah hyung bu günleridemi görücektik"
Jisungun sırıtarak dediği şeye bağırmıştım"ŞU DURUMDA BİLE ŞAKAMI YAPIYORSUN JİSUNG ÖLÜCEKSİN"
"Bana bişey olma-"
Öksürmeye başlamıştı"MİNHO HIZLI OL LÜTFEN"
Minho jisungu kucağına alıp hızla kapıya doğru giderken hyunjinde beni peşlerinden götürmüştü...
1 hafta önce çıkmış olduğum hastahanedeydim ve chan hyung beni sakinleştirmeye çalışıyordu
Benim ayağımdaki yara sadece sıyrıktı ama jisung tam karnından vurulmuştu"Hey jeongin kendine gel tüm gün duvarı izleyemessin"
"O o iyi olur diğimi hyung"
Ağlamaklı çıkan sesime karşı bana sarılmış ve konuşmuştu"Tabiki iyi olucak"
"Ama yarım saatir ameliyata"
Bu sefer daha sıkı sarılınca bir öksürme sesi duymuştuk ikimizde kafamızı kaldırdığımızda hyunjini görmüştük"Birşeyimi bölüyorum demek isterdim ama bölmek için geldim zaten"
Ona bakıp güldükten sonra chan hyung yanımdan kalkıp gitmesi gerektiğini söyleyip gitmişti hyunjin ile yanlız kalmıştık
Ah minho nerdemiydi jisungun ameliyattan çıkmasını bekliyordu çünkü suçluluk hissediyor olmalı sonuçta babamı öldüren oydu ve babamın adamları jisungun öldürdüğünü düşündüğü için onu vurmuşlardı"Jeongin"
"Hm"
"O adamlar kimdi sizden ne istediler""Babamın adamları"
"Sizinle ne alakası avr ayrıca baban ölmedimi senin"
Aniden duvara bakan gözlerim onu bulunca yanlış birşey söylemiş gibi tekrar ağzını açmıştı"Şey aniden söyledim öyle ama-"
"Hayır sorun değil sevmiyordum zaten"
Birşey söylememi ister gibi bana bakıyordu
"Evet onlar babamın adamları tamda senin dediğin gibi o öldüğü için jisungu suçluyorlar ve bu yüzden vurdular onu"
"İyide jisung ne alaka"
"Jisung babamın beni size verdiğini duyunca heryerde beni aramış sonra şirkete gelip ortalığı aya kaldırmış hatta minho ile kavga etmişler tabi babam ile ortak olduğunuz için babamın adamlarıda orda olanları görüp jisungu takip etmişler onu sıkıştırıp konuşmasını ve babamı onun öldürdüğü ile ilgili şeyler söylemişler ama aslında babamı minho-"
Dediğim şey ile hyunjin ile aynıanda göz pörtletmiştik
"Ne ne dedin sen"
"Ben hayır yanlış anladın o minho değil"
"Hah jisung komik inanıcağımımı sanıyosun cidden"
Ben sessiz kalınca hyunjin odada turlamaya ve saçlarını çekiştirmeye başlamıştı"Onu polise şikayet-"
"HAYIR"
Bianda bağırınca şaşkınlıkla bana bakıp"KAFAYIMI YEDİN SEN BİR KATİLİ Mİ SAKLIYORSUN"
"Hayır! Hayır o katil değil"
"JEONGİN ÇILDIRTMA BENİ-"
O sırada bağrışmaları duymuş olucakki odaya minho girmişti"Hyunjin niye bağırıyorsun bir soru-"
"EVET EVET BİR SORUN VAR O SORUN SENSİN"
"Ben mi neden"
"NEDEN Mİ ÖNCE JEONGİNİN BABASINI ÖLDÜRÜP SUÇU JİSUNGA ATIYORSUN SONRA JEONGİN İLE ANLAŞMA YAPIP-"
Aklına birşey gelmiş gibi lafını kesip bize hayal kırıklığı ile bakmaya başlamıştı
"Yoksa jeongin sen sen ona"
"Hyunjin bir bağırma ve düzgünce konuşalım"
hyunjinin gözleri dolmuştu minhonun koluna vurup kapıdan çıkmıştı"Jeongin ne söyledin ona"
"Ben ben ağzımdan-""HAH AĞZINDANMI KAÇIRDIN JEONGİN BÖYLE BİRŞEYİ AĞZINDAN KAÇIRMANIN İMKANI YOK AYRICA SENDE BİLİYORSUN ZATEN jisung vurulduğu için vicdan azabı çektiğimi ne diye öyle söyledin"
Son dediklerinde sesi kısılmış ve bana hayal kırkılığı ile bakmıştı hyunjin gibi odadan çıkmıştı sonra, bense ağlamktan başka birşey yapamıyordum
Bölüm sonu💃💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two seme one uke
FanficJeonginin babasının isteği üzerine gittiği boks yarışmasında yarışanların onun için yarıştığını bilmiyordu