Dark Evil 3.Bölüm

90 9 7
                                    

Saat gecenin 1'ydi. Hala uykum gelmemişti. Etraf şuanlık sakindi. Rahat hissediyordum. Bilgisayarımı açtım, twitter'a girdim mesajlara aldırmadan anasayafaya bakıp çıktım. Email hesabıma girip kimlerden posta gelmiş diye merak ettim fakat hiç kimse posta atmamıştı. Daima yeni sekmede açık tutardım email'imi. Faceye girdim anasayfada dolaşıp durumlar okudum, gülünç durumlar vardı. Bildirim sesi geldi, faceden gelmemişti bi anlık heyecan ile email'ime girip mesajlara baktım. Şunlar yazıyordu "Umarım arkana bakmassın, büyük bir şok geçireceksin, iyi şanslar" yazıyordu. Kalbimin ritmi hızlandı. Arkaya bakmak istemiyordum ama refleks olarak arkaya baktım birşey yoktu önüme dönünce aniden çığlık attım. Gördüm! Gördüm! Evet kesin buydu. Aman tanrım ağlıyordum. Hareket edemedim, kilitlendim. Bi kaç dakika böyle olduktan sonra direk lambayı açmaya koştum. Terlemiştim. Çok şaşırdım. Bembeyaz gözleri vardı ve göz bebeği yoktu! Aman tanrım hala sanki onu görüyor gibiyim. Ağlıyordum, hissedemiyordum. Gözümün önünden rüzgar gibi birşey hızlıca geçti korkup direk telefonumu alıp dışarı koştum saate baktığımda 2:30 olmuştu. Ne ara bu kadar hızlı geçti! Koşuyordum hiçbirşeye aldırmadan hızlıca koşuyordum. Çığlık sesleri geliyordu. Nefessiz kalmıştım yorulmuştum koşmaktan. Aniden kaldırıma düştüm. Ağlamam kesilmemişti telefondan direk Jessie'yi aradım. Ama ulaşılamıyordu. 5-6 kez daha aradım yine açmadı. 1-2 dakika kenarda oturdum gözlerimi kapattım. Telefonun arama sesi ile irkildim. Arayan Jessie'ydi. Direk açtım.
Jessie " ne oldu Elizabeth?"
BEN" anlatamam direk *** sokak *** no'ya gel" dedim ve kapattım.

Dark Evil - Karanlık ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin