Y/N daha küçük bir çocukken annesi ve babası iblis tarafından katledilmiş. Çok şaşırtıcı bir şekilde hayatta kalmış ve köy sakinleri tarafından büyütülmüş. Annesi ve babasının yokluğu Y/N yi çok üzüyormuş ve onların intikamını almak için 7 yaşında İblis Avcısı olmaya karar verdi. Köyde hiç avcı yoktu o yüzden Y/N nın çalışması zor olucaktı. Bütün bunlara bakmayarak Y/N tahtadan yapılmış kılıcıyla her gün çalışıyordu. Gün ilerledikçe daha da fazla çalışan Y/N , köye ziyarete gelen bir İblis Avcısıyla karşılaşır. İblis Avcısı Y/N nin çalışmasını ve yeteneklerini gördükten sonra ona onun öğrencisi olmayı teklif eder. Y/N bu fırsatı kaçırmak istemez ve hemen kabul eder. 2 buçuk yıllık eğitimin sonunda öğretmen Y/N nin artık "Niahi seçilim"ne katılmaya hazır olduğunu söyledi...
Elemelerin sonun sadece 5 kişi kalmıştı. Y/N buraya 20 ve ya daha fazla kişinin geldiğini hatırlıyordu. Görünüşe göre hepsi ölmüştü... 5 kişi arasında sarı saçlı bir genç durmadan "öleceğiz!" diyordu, bir diğeri sabırsızca kılıcının verilmesini istiyordu, yan tarafta duran kız kelebeğe bakıyordu ve son olarak kırmızı saçlı genç dikkatlice söylenenleri dinliyordu..
Y/N çok yorgundu. Formaların ağırlığı onu daha çok elden salıyordu.Kılıcına yaslanarak kısa bir süre içerisinde öğretmeninin yanına gitmek istiyordu..
Bir kaç hafta içinde kılıç hazırdı ve bu da ilk görev için hazırlanmanın gerektiğini gösteriyordu. Karga kasabanın doğusunda kızların sürekli kaybolduğunu ve bunu yapan iblisi yakalayıp öldürülmesi gerektiğini söyledi..
ZAMAN ATLAMASI
Y/N artık yalnız bir avcı sayılmazdı, bir çok arkadaşı vardı. Şimdi ise Y/N nin arkadaşlarının ona olan tepkilerini izleyelim.
Kamado Tanjiro
- Y/N? Oh çok yetenekli bir avcı ve temiz bir kalbi var. İlk görevimde onunla görüştüm ve iblisi birlikte öldürdük. Zarif bir kız ama aynı zamanda da çok güçlü. Bazı ortak yanımız var. Mesela ikimizin de ailesi iblis tarafından öldürüldü.. Ama şimdi bunun hakkında konuşmayalım. Y/N ayrıca çok tatlı birisi ve gülümsemesi insanın içinde çok hoş bir hiss yaratıyor..
Kamado Nezuko
Bildiğiniz gibi Nezuko konuşamıyor. Her akşam güneş battığında Nezuko Y/N nin yanına geliyor ve ona sarılıyor. Y/N ya çok güveniyor ve onu ailesinden biri olarak görüyor. Sık sık Y/N nin saçlarını örüyor ve birlikte yıldızları izliyorlar.
Agatsuma Zenitsu
- Ahhh Y/N-chan çok tatlı bir kız! İlk görüşümüzde ona benimle evlenmesini söylediğimde gülümsedi ve nazikçe hayır dedi. Ama eminim bir gün benimle evlemeği kabul edecek! Bunun için çok çalışacağımdan şüphesi olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◣ Kimetsu No Yaiba Tepki ◢
FantasyMerhabalar arkadaşlar bu benim ilk tepki kitabım umarım beğenirsiniz. Ara sıra istenilen shiplerle küçük hikayeler de yazabilirim. Y/N - your name - sizin isminiz