Y/N onların bir yakınına ve ya sevdiğine çok benziyor

116 6 2
                                    

Komado Tanjiro

Sen onun annesine çok benziyorsun. Gözlerinin rengi, saçlarının duruşu, gülümsemen.. ona annesini hatırlatıyordu. Seni hep korumaya çalışıyor, sana bir şey olsun istemiyor. O kendini kötü hissettiğinde onu teselli ediyorsun ve ona sarılıyorsun.
(savaşta ağır yaralanan Tanjiro)
Tanjiro: A-anne?.. Öldüm mü y-yoksa?..
Y/N: Tanjiro ne diyorsun benim Y/N.
Tanjiro: Y/N mi..ben ölmedim mi o zaman?

Komado Nezuko

Tanjiro ile aynı şekilde, onun annesine benziyorsun. Hep senin yanında duruyor ve seni koruyor. Üzgün olduğunda yanına oturup başını pat patlıyor (bu sözün nasıl yazıldığını bilmiyorum). Sana sarılmayı çok seviyor.

Agatsuma Zenitsu

Nezukoya çok benziyorsun ve bu yüzden de sizi sık sık karıştırıyor.
Zenitsu: Y/N-chan sen misin?
Y/N: Evet Zenitsu. Daha kaç kere demem gerek Nezuko nun ağzında bambu tıkac var, karıştırma artık bizi!
Zenitsu: Ama ne yapayım Nezuko bambu tıkacı çıkardı diye düşünüyorum hep!

Hashibira İnosuke

Sen İnosuke nin kendisine çok benziyorsun. Sizin ikiz olduğunuzu düşünenler vardı hatta. Ama siz ikiz olmadığınıza inanıyordunuz ve böyle düşünenlere itiraz ediyordunuz. Saçınızın ve gözlerinizin rengi, yüz şekliniz tıpa tıp aynıydı.

İnosuke: Hey! Beni taklit etme be kadın!
Y/N: Sussana Domuz kafa ben seni taklit felan etmiyorum!
Zenitsu: Birbirleriyle kavga etme şekilleri bile aynı..
Y/N ve İnosuke: NE DEDİN?!
Zenitsu: AGAAHHH TANJİROOO KURTAR BENİ ÖLDÜRECEKLER!!

Tsuyuri Kanao

Sen Shinobu ya çok benziyorsun. Konuşma şeklin gülümsemen ve görünüşünüz bile aynı. Yaşıt olmanıza rağmen sana "-sama" diye hitap ediyor. Ona adına "-sama" eklemek zorunda olmadığını bir kaç kez söylesen bile bunu değiştirmedi.
Kanao: Y/N-sama son görevinizden sonra size uğramaya karar verdim. İyi misiniz?
Y/N: Ah be Kanao bana -sama demene hiç gerek yok yaa. Kendimi tuhaf hissediyorum.

HASHİRALAR

Tomioka Giyuu

Sen Sabitoya çok benziyorsun. Seni öz kardeşi gibi çok seviyor ve iyi olman için her zaman yardım ediyor. Çalışmalar zamanı susadın mı? Suyunu getirir. Görevde başarısız mı oldun? Hemen yardımına koşar. Moralini mi bozdular? Seni üzenleri mahv eder. Onun için çok değerilisin.
Giyuu: Y/N bir şeye ihtiyacın var mı?
Y/N: Hayır teşekkür ederim gerisini ben hall ederim.
Giyuu: Öyle diyorsan *saçını okşadı ve öpüp gitti*



İyi günler. Özür dilerim ama yalnız yarısını yazabildim. Gerisi bir sonraki bölümde çıkacak. Yazım hataları için özür dilerim. Ve lütfen istek yazabilir misiniz, aklıma pek bir şey gelmiyor da.

(328 söz)

◣ Kimetsu No Yaiba Tepki ◢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin