Kaj pov
De signeersessie begint pas over 2,5 uur, toch lopen Jai en ik al door de straten van Londen. 'Kaj, daar, printshop' roept Jai wijzend naar een klein winkeltje aan de linkerkant. We lopen de winkel binnen.
Nadat we de foto's hebben geprint schrijven we onze nummers op de achterkant, naar een idee van Jai voorzien we die ook van twitternamen, instagramaccounts en onze eigen B-Brave-website. Nu lopen we richting de muziekwinkel, onderweg hebben we een broodje gehaald, de signeersessie begint over 25 minuten maar er staan nu al een lange rij...
Luna pov
Ik ga helemaal achteraan de lange tafel zitten. Ik zie de lange rij mensen die buiten staat, niet gedacht dat er zoveel zouden komen.
Ik zit inmiddels al 1 uur te signeren als er twee jongens aankomen, ik herken ze van gisteren en van facebook. Ik krijg een paar foto's onder mijn neus geduuwd en dan vertrekken ze. Ik laat de foto's in mijn tas glijden en ga verder met signeren.
Kaj pov
Zo dat is alvast gelukt, Luna heeft de foto's nu afwachten. 'Kaj, Cas zegt dat we naar de luchthaven van Londen moeten komen' zegt Jai. Snel houden we een taxi aan en rijden we naar de luchthaven.
Dioni pov
Ik sta met Cassius op de luchthaven van Londen. We zijn allebei gisteren nacht terug gekomen van vakantie en als verassing hebben we een last-minute geboekt naar Londen. Nu wachten we totdat Kaj en Jai er zijn.
Jai pov
We lopen de luchthaven binnen en meteen zie ik Dioni en Cassius staan. We nemen met z'n vieren de taxi naar ons hotel. Als Dioni en Cassius hun spullen hebben uitgepakt besluiten we te vertellen over Luna.
Samuel pov
Ik ben op weg naar het centrum voor kinderen zonder ouders,het is geen weeshuis maar een stichting waar kinderen terecht komen als ze gevonden worden of iet worxden opgehaald door ouders als ze in het ziekenhuis liggen. Sinds Luna weg is kom ik hier ongeveer 3 keer in de week.
Dioni pov
Als het echt Luna is moetze zo snel mogelijk naar huis. 'Ik wil haar zien' zeg ik zonder na te denken, en op dat moment gaat Kaj's mobiel af.
Kaj pov
Ik wil net tegen Dioni zeggen dat we Luna misschien even de tijd moeten geven als mijn mobiel gaat.
K: Kaj O:Onbekend
K: Met Kaj van der Voort
O: Hey, je spreekt met LuanaIk gebaar naar Jai dat het Luna is en meteen is het stil.
K: Hey Luana
L: Luister ik wil met jullie praten, maar het kan niet in het openbaar.
K: Oké, kom naar ons hotel. Ik sms je het adres en het kamernummer.
L: Dankje,
K: Vind je het erg als er nog twee vrienden zijn? Zezijn vandaag aangekomen. Het zijn ook vreinden van Samuel, ik neem tenminste aan dat je het daarover wil hebben?
L: Ja, geeft niet. Is het goed als ik er nu aankom?
K: Oké, we zien je zoIk hang op en stuur Luna meteen een sms'je naar Luna.
Luana pov
Ik ren naar Mike, hij is mijn chauffeur en heeft altijd al het gevoel gehad alsof ik helemaal geen famillie was van Noah. Ik vertel hem wat ik ga doen en hij belooft zijn mond te houden.
Ik klop op de deur van de hotelkamer, Mike staat achter me om me te helpen aangezien het nog heftig kan worden. Ik weet niet wat ik moet verwachten.
Kaj pov
Ik open de deur en zie Luna staan met achter haar een oudere man. 'Hey...' komt er met moeite uit Luna's mond. De man stelt zich voor als Mike, Luna's chauffeur, ook Dioni en Cassius stellen zich voor.
Al een uur zitten we zwijgend aan een tafel als Luna ineens begint te praten...
------------------------------------------------------
GesprekLuana: Ik heb gekeken naar de facebook pagina's en alle andere linkjes op de foto's. Ik weet niet wathet is maar ik ken die jongen, Samuel. Ik weet niet waarvan en wie hij is, maar ik heb een zwak voor zijn foto's.
Jai: Hij is je broer, hij zoekt je al drie jaar.
Luana: Ik wil dit best geloven, maar wie is Noah dan? Volgens hem zijn onze ouders overleden. Ik heb een half jaar in coma gelegen, daarom wist ik er niks van, ze hebben een auto-ongeluk gehad.
Kaj: Ik weet niet waarom Noah dit doet, maar hij bedriegt je.
Dioni: Kaj, ze kan Sam toch ontmoeten morgen? Hij zal toch hierheen moeten aangezien dat afgesproken is met Brahim.
Luana: Met Brahim Fouradi?
Dioni: Ja, ken je hem?
Luana: Tuurlijk, hij is officieel mijn manager, maar ik zie hem niet veel aangezien de co-manager, John, altijd meegaat en alles regelt. Maar morgen moet ik naar Brahim toe, John is op vakantie.
Kaj: Dus we zouden je eigenlijk morgen zien?
Luana: Blijkbaar wel, maar ik moet nu echt weg, anders wordt Noah ongerust.-------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Lost: Sister!
AcakLuna (voluit: Luna Young Angel Latina Leijten) is drie jaar geleden ontvoerd geworden door Noah, de jongen die haar aanreed. Doordat Luna niets meer weet van voor de aanrijding, kon Noah haar laten geloven dat hij haar broer is. Ze verhuizen naar E...