Y/N= Your name
Y/L/N= Your last nameYatağında oturmuş telefonunla oyununu oynuyordun. Bir savaş oyunu olduğu için çoğu kız sevmezdi. Ama sen seviyordun ve fanatiği gibi bir şey olmuş sayılırdın.
Oyuna o kadar dalmıştın ki sabah olduğunun farkında bile değildin. Annen içeriden sana sesleniyordu. Okul saatin gelmek üzereydi ve hazırlanman gerekiyordu ama sen oyuna daldığın için annenin sesini anca duymuştun. Saati gördüğünde hemen yatağından fırladın ve hazırlanmaya koyuldun. Evden çıkıp okula gitmek için minibüse bindin ve bir yere geçip her seferinde tıklım tıklım olan minibüste tutundun.
Okulun önünde indin ve hızlıca sınıfına koştun çünkü zil çalmak üzereydi. Sınıfa gidip arkadaş grubunun önündeki sırana oturdun. Dersiniz kimyaydı ve pek haz ettiğin de söylenemezdi.
Hoca derse geç gelecek ya da gelmeyecek gibi göründüğünden telefonunu çıkartıp oyununa tıkladın ve açılmasını bekliyordun ki oyun bi anda açıldı ve seni içine çekti.
Ve bir anda yere düştüğünü hissettin ama canın acımamıştı, bir dakika neden canın acımamıştı? Yerden kalkıp etrafına bakındın ama burası sıran ya da okulun değildi, ve sana tanıdık geliyordu, bir saniye... Burası senin düşündüğün yer miydi? Evet burası senin oynadığın oyunda karakterler öldükten sonra yeninden doğdukları kaleydi, siktir ne? Oyunun içine girmiş olamazdın değil mi? Bu saçmalık, kesinlikle saçmalık. Yani sonuçta bir insan bir oyun içine nasıl girebilirdi ki değil mi? Değil mi?! Bir dakika içerisinde de delirmiş olamayacağına göre sanırım gerçekten oyunun içindeydin. Üzerindeki giysilere baktığında ise senin karakterin olan okçu kızdın. Mavi ve beyaz olan yayın ve yine mavi ve beyazlardan oluşan güzel mi güzel kıyafetinle birlikte mükemmel gözüküyordun.
Yerden kalkıp oyundaki kareografiye göre koridor boyu ilerledin. Sonunda girmen gereken odayı bulduğunda içeriye girip oradan haritayı aldın ve kale çıkışına ilerledin, kaleden çıkıp karakterin gitmesi gereken yoldan gittin ve koşmaya başladın. İçinde -ki bu oyundaki karakterin içine girmenden dolayı kaynaklanıyor olacaktı ki- sürekli savaşma isteği vardı.
Ve şanslıydın ki önüne herhangi bir düşman karakter çıkmamıştı, haritaya yeniden baktığında tam koşacakken karşıdan gelen düşmanları gördün ve hemen bir çalıya atladın. Onlar senin kalene doğru koştular ve seni farketmediler bile.
Saklandığın çalının ardından çıkarak koşmaya devam ettin ki etrafını kollarken başkası çalının ardından seni çekti. Bu normalde oyunda mümkün olmayan bir şeydi.
Kim olduğuna baktığında -sanki tanıyacaktın- kaba kırmızı zırhı ile beraber yolu gözetleyen bir adamı gördün. Ama o düşman takımdandı. Ve yoldan geçenlerde takım arkadaşlarıydı. Bi saniye o düşmanınsa ve geçenler onun takım arkadaşlarıysa seni neden çekti çalıya? Oradan çıkıp seninle savaşması gerekirdi.
Ama şuan sana değil yoldakilere odaklanmış görünüyordu. En sonunda yoldakiler gittiğinde sana döndü ve küçük kısa bi çığlık attı. Aptal diye içinden geçirmeden edemedin.
"AAA! SEN KİMSİN BE!?"
"Bağırma be! Seni yiyecek değilim ya!"
"Bi dakika sen burdaysa Ayla nerde? Naptın lan yuttun mu kızı! AAA CRUSH KATİLİ VAAAAR!"
Elinle ağzına baskı yaptın ki sussun. Fazla bağırıyordu ve başkaları duyarsa yakalanırdın.
"Sussana! Ne bağırıyorsun aptal! Hem Ayla kim amınakoyayım? Ve ben onu niye öldüreyim tanımam etmem."
Tamam bu söylediğin fazla saçmaydı. Sonuçta bi savaş oyununun içindeydin. Ve tanımadığın karakterleri öldürmekti amacın. Bundan mı başlasam diye düşündün ama sonra ilk hedef için aptalca olur diye düşünüp boşverdin.
"Hem asıl sen kimsin? Ve beni neden buraya çektin be kaçık!"
"Sensin kaçık! Sabahın bu saatinde hangi aptal çizelgeyi aşar ki hah! Gerçi genel aptal düşmanlar işte, zekice yaptıkları bir şeyi görmedim!"
"Ne çizelgesi be?"
"Yok. Artık! Bu kadar aptalıyla hiç karşılaşmamıştım be!"
"İkide bir aptal deyip durma yoksa şu oklardan birini sojucam götüne!"
"Ay çok korktum(!) Yetişin komşulaar göte ok sokuyorlaaaar AAA!"
"Bağırmasana aptal!"
Sana göz devirdi ve yola döndü. Sana göz devirdi ve yola döndü? Pardon? Yürek mi yedi bu kahvaltıda?
Gerçi o zırhın içinde sen olsan sende bunu rahatça yapabilirdin. Hatta zırha mermi sıksan bile bir çizik dahi olmayacağından emindin.
_________________________________________
Coming soon...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Strange Story by Nehir Albay
FanfictionYou have to take a look! Bütün haklarını pesto sürüp yedim hepsi midemde şuan