_Life for a miracle 2_

2 0 0
                                    

Y/N= Your name
Y/L/N= Your last name

Balo için kraliçe Frigga'nın elbisesini tasarlamıştın. Resim yapmayı seviyordun ve çokta yetenekliydin. Bu yüzden kraliçe bunu senden istedi. Sen resmi çizmiştin ve elbise tam Frigga'ya ait süslü bir elbise olmuştu. Frigga 2 saat sonra gelip elbiseyi deneyecekti. Çizimine bayılmıştı ve hazırlanmış halini görmek için can attığını söylemişti. Bir nevi onun moda yardımcısı olmuştun.

Elbisenin son dikiş işlemlerini de hallettikten sonra hazırdı. Ve parıl parıl duruyordu. İncilerle kaplı bir büstü ve simli tüylü bir otrişi vardı. Elbisenin eteğinde belirli şekilde yerleştirilmiş ve aşağılarına gidildikçe seyrekleşip biten inciler vardı.  Eteğin pilelerinde dantel gibi avam durmayan ama o şekilde işlenen ip işlemeleri vardı.

Bi anda açılan kapıyla hafif ürkerek arkanı döndün. Gelen Frigga'ydı. Elbiseyi soracakken kapının yanındaki mankende duran elbiseyi gördü ve açtığı ağzını kapattı.

"Y/n bu mükemmel."

"Beğenmenize sevindim efendim."

"İyi ki sarayda senin gibi birisi var, bu elbise harike gözüküyor!"

Normalde ağır başlı -kesinlikle taktığı takılardan dolayı dalga geçmiyorum- olan kraliçe şuan elbiseye hayranlıkla bakıyordu. Hemen bir iki görevli çağırdı ve elbiseyi dikkatlice odasına götürmelerini söyledi. Görevliler de onun dediklerini yaptılar ve elbiseyi götürdüler. Frigga son bir kez daha teşekkür edip odadan çıktı.

Dikiş malzemelerini toparlayıp yarın akşamki balo için son hazırlıkları kontrol etmeye büyük salona gittin.

Loki'de oradaydı anlaşılan her şeyi kontrolü altına almıştı. İlerleyip içeceklerden sorumlu olan kişinin yanına gittin ve listesine baktın. Listeyi incelerken süslemeler için yardıma gitmesi gerekti ve listeyi sana bıraktı.

Listeye iyice baktığında eksiksiz olduğunu gördün. Arkandan birisi konuştuğunda irkildin listeyle arkanı dönüp kim olduğuna baktığında bunun Loki olduğunu gördün. Tuttuğun nefesini rahatlamış gibi verdin.

"Her şey tam mı?"

"Evet efendim her şey istediğiniz gibi ilerliyor, eklemek istediğiniz herhamgi bir şey var mı?"

"Aslında fazladan blueberry ekleyecektim listeye, dokularını seviyorum ve gece boyu sevmediklerimle konuşmak zorunda kalırsam diye atıştırmalık lazım bence iyi bir seçenek."

"Tabii hemen ekliyorum."

Kenarsan bir kalem aldın ve listedeki blueberry yazan yerin yanına 2× yazdın.

"Başka bir istediğiniz?"

"Aslında bir tane daha var ama bunun için seninde düşüncene ihtiyacım var."

"İsteğinizi söylerseniz belki yardım edebilirim efendim."

"Baloya çağıracak bir sürü soylu insan var ama ben süslü püslülerle baloya gitmek istemiyorum, benimle gelmeyi ister miydin?"

Tamam bunu beklemiyordun. Kesinlikle hiç beklemiyordun. Loki ile baloya gitmek mi? Bakıcılık yaptığın kişiyle mi? İstemediğinden değil -ki kesinlikle istiyordun- Odin duyarsa işinden ve hayatından olabilirdin. Veya Odin bu fikre aşırı olumlu bakıp sizi evlendirmeye zorlar ve hayatını alt üst ederdi. Ya da daha kötüleri de olabilirdi.

Ama kabul etmeli miydin yine de? Çok yakışıklı, herkesin peşinde koştuğu ve korktuğu koskoca Asgard'ın prensi Loki'ydi bu! Ve sana teklif ediyordu! Seni baloya götümeyi teklif ediyordu!

A Strange Story by Nehir AlbayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin